Бюро розслідувань назвало причини падіння вертольоту в Кременчуці біля телевежі «Візиту»

12.06.2019, 16:25 Переглядів: 9 897 Коментарів: 6

 

Інформацію опублікувало Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами

Національне бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами назвали причини зіткнення вертольота Мі-8 МТВ-1 з елементом конструкції телевізійної вежі телерадіокомпанії «Візит». Внаслідок аварія, яка відбулася 25 січня 2018 року, загинули всі четверо членів екіпажу.



Згідно з остаточним звітом Національного бюро з розслідування авіаційних подій, причинами того, що призвело до руйнування конструкції вертольоту, його падіння та загибелі членів екіпажу, став збіг таких факторів:

  • невідповідність координат телевізійної вежі ТРК «Візит» місцю фактичного знаходження телевізійної вежі ТРК «Візит» на місцевості;
  • невідповідність координат телевізійної вежі ТРК «Візит», як перешкоди на приаеродромній території аеродрому Кременчук (В.Кохнівка), що відображені в ІВП, місцю фактичного знаходження телевізійної вежі ТРК «Візит» на місцевості;
  • невідповідність нормативним вимогам засобів світлового огородження телевізійної вежі ТРК «Візит», як перешкоди на приаеродромній території аеродрому Кременчук (В.Кохнівка);
  • неприйняття екіпажем рішення про перехід на політ за приладами та відхилення від вимог щодо безпечної висоти польоту, ймовірно, через загрозу зледеніння;
  • погіршення метеорологічних умов, що виразилося у погіршенні видимості та зниженні нижньої межі хмар, яке не прогнозувалося метеорологічним відділом Кременчуцького льотного коледжу Національного авіаційного університету;
  • неналежний контроль за станом перешкод приаеродромної території аеродрому Кременчук (В. Кохнівка), відсутність попереджень про невідповідність світлоогородження та денного маркування висотної перешкоди у Збірнику аеронавігаційної інформації України;
  • не припинення диспетчером польотів за ПВП у диспетчерській зоні при погіршені метеорологічних умов.


 


З повним звітом Національного бюро з розслідування авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами можна ознайомитися тут. ostatochniy-zvt-m-8-30_05_19.pdf [2,89 Mb] (cкачиваний: 150)  

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 6

0
12 червня 2019 18:12

Вышка у них не соответствует координатам.... а мозги соответствуют званиям и занимаемым должностям? Как можно проводить учебно-тренировочные полеты над городом и головами граждан.


63 7
0
12 червня 2019 18:12

По-моему, тем вечером были нормальные погодные условия, высота границы начала облаков была более 300 метров


21 5
0
12 червня 2019 19:06

очередной шар Мельнику

 


19 2
1 177
12 червня 2019 21:15

Вранье! Я помню тот вечер! Перейдите на ту новость по ссылке и вы увидите фото- и видеофикцацю происшествия с очень дальних ракурсов! И для темного времени суток там все очень даже неплохо видно! И нормально была видна подсвеченная вышка! Как с Молодежного, так и с Петровки! Обратите внимание, что виноваты все, кроме компании Украинские вертолеты! Кто-то очень сильно хочет за счет безопасности жителей города зарабатывать свои сраные деньги! Я несколько раз писал тут в комментариях, что не смотря на происшествие *** из Украинских вертолетов продолжали ночные полеты над Молодежным! Причем с выключенными бортовыми огнями! Лично я два раза зимними вечерами около 20.30 слышал рокот низколетящего вертолета, но не смог его разглядеть. Один раз над 12 школой. Второй над парком В.Интернационалистов. Еще до самого происшествия тут в комментариях жители частного сектора жаловались на то что *** из Украинских вертолетов ни низкой высоте летали над частным сектором чуть ли не чиркая колесами шасси по крышам домов! Субъективно считаю случившееся результатом бровады и лихачества. Ну либо технической неисправностью...Я сейчас не могу найти, но были где-то видео свиделей проживающих возле места крушения, которые утверждали что пилоты перед крушением лихачили...Пусть ***, выдававшие разрешения на ночные тренировки над городом!


46 5
604
13 червня 2019 07:01

Основною причиною аварії,яка,на жаль,спричинила загибель людей,є повна відсутність контролю за діяльністю незрозумілих навчальних "закладів".Тут і аваков вихопив свою частину пирога і тисячі тон пального зберігають і торгують ним наліво і направо.І телевежа змонтована більше пятнадцяти років тому раптом стала невідповідати координатам(впевнений,що заміри зроблені так,щоб спотворити дані).Брехня на брехні,щоб "відмазатись"від людей,які загинули .

Чомусь це бюро не називає власника ,не аналізує стан оформлення відповідних дозволів на цю діяльність,не називає відповідальних осіб за безпеку і контроль польотів.


26 4
0
13 червня 2019 21:17

Цитата: evil
Обратите внимание, что виноваты все, кроме компании Украинские вертолеты!

Как ни крути, больше всего виновата вышка...


8 1

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх