Дорога тролейбусна лінія у Кременчуці

12.10.2012, 10:02 Переглядів: 5 739

Дорога тролейбусна лінія у Кременчуці
Навіщо витрачати 7 млн грн платників податків?

Тролейбусні опори встановлені до середини вулиці Красіна – проект існував ще з радянських часів

 


Использована карта Google

 

Тролейбусну лінію по вулиці Красіна – до підприємства «Ампер» – можна прокласти в сім разів дешевше за вартість, яку нині озвучив мер Олег Бабаєв. «ТелеграфЪ» вислухав точку зору фахівця – керівника підприємства, яке виробляє тягові підстанції для тролейбусів.

 

Нещодавно міський голова Олег Бабаєв повідомив, що у жовтні буде готовий проект тролейбусної гілки, яку прокладуть по вулицях Красіна, Перемоги, Коцюбинського, 1905 року. Вартість будівництва попередньо оцінюється в 7 мільйонів гривень. Проектуванням займається київська фірма на замовлення управління капітального будівництва.

 

Цифра 7 мільйонів гривень здивувала багатьох кременчужан, судячи з коментарів під цією новиною на сайті www.telegraf.in.ua. Тим більше, що вкладати гроші в будівництво планується з міського бюджету. Своєю точкою зору з цього приводу, яка базується на розрахунках вартості матеріалів і робіт, поділився Віктор Бугайчук, директор підприємства «Ампер», що займається виробництвом підстанцій (у тому числі й для тролейбусів). Саме він два роки тому й озвучив ідею прокладення цієї тролейбусної гілки – аби працівникам «Амперу» було зручно діставатись на роботу. І навіть пропонував узяти на себе реконструкцію вже існуючої тягової підстанції для тролейбусів та лінії.

 

– Ще в радянські часи існував проект добудови тролейбусної гілки до вулиці Перемоги, – розповідає Віктор Бугайчук, починаючи з історії питання. – Лінію почали будувати, але не завершили. На половині вулиці Красіна залишилися стовпи для контактної мережі. Є й резервна підстанція, яку можна реконструювати. В мене й виникла ідея виділити кошти й провести лінію до підприємства «Ампер». Купити 1-2 тролейбуси (нехай не нові) для перевезення працівників та передати тролейбусному управлінню. Від виконкому була потрібна тільки згода – усе інше наше підприємство взяло б на себе. «Ампер»  виробляє тягові підстанції – ними користуються і Москва, і Санкт-Петербург. Тобто я беруся за реконструкцію підстанції: там не сучасне обладнання, але воно працюватиме. Можна було б зробити й автоматичне керування цією підстанцією – дистанційно з диспетчерської тролейбусного управління. У нашого підприємства є досвід виконання таких робіт для підстанцій «Полтаваобленерго».

 

Віктор Бугайчук зазначає, що свого часу висловлював цю пропозицію Миколі Глухову, коли він був мером, але на той час її чомусь не підтримали. У 2010 році фахівці комерційної служби підприємства «Ампер» прорахували вартість реконструкції підстанції, прокладання мереж та встановлення опор, виходячи із цін на матеріали. Вийшли на суму 838 тисяч гривень – такі кошти й був готовий вкласти керівник «Амперу».

 

– Згодом, коли мером став Бабаєв, я нагадав про свою пропозицію керівнику тролейбусного управління – сказав, що все залишається в силі, – каже Віктор Бугайчук, зазначаючи, що особисто з мером він про це не говорив, але згодом дізнався, що вартість робіт вже оцінили в суму, що в рази перевищує орієнтовну вартість реконструкції підстанції.

Віктор Бугайчук проводить паралель: можна зробити ремонт у квартирі, а можна побудувати нову. Так само  й з підстанцією та тролейбусною лінією. Можна зробити надійно, але набагато дешевше. Тиждень тому керівник підприємства «Ампер» поновив розрахунки, виходячи з цін основних комплектуючих для лінії – опор та проводів. Вийшло близько 900 тис грн. Орієнтовно з проектом, узгодженнями та іншими витратами реконструкція потягне не більше, ніж на мільйон – тобто в сім разів менше, ніж готова вкласти міська влада.

 

– Якщо потрібен тролейбус, а не якась модна суперпідстанція – то результат можна отримати набагато дешевше й не витрачати зайві гроші платників податків – наші з вами. Це питання раціонального використання коштів, і повинен бути здоровий глузд, – наголошує керівник підприємства «Ампер». Він і зараз готовий вкладати гроші в нову лінію. Але не 7 мільйонів.

 

ПО ТЕМЕ:

В Кременчуге планируют запустить троллейбусную линию за 7 миллионов гривен

Троллейбусная линия к заводу «Ампер» будет построена в 2012 году

Власти Кременчуга согласовали маршрут движения по новой троллейбусной линии

Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск

№ 40 від 6 жовтня 2022

Читати номер
Попередні випуски
Вверх