
Тепер Віктор Цимбал добиватиметься компенсації від ТОВ «Житлорембудсервіс». Він хоче, аби управитель житла, який не спромігся на ремонт, зробив йому перерахунок за ексвитрати. В «Житлорембудсервісі» повертати гроші не збираються..
Віктор Цимбал, який мешкає на вулиці Пролетарській, 13, як і багато хто з кременчужан, скаржився на діряву покрівлю. І до УЖКГ ходив, і лист до управляючої компанії «Житлорембудсервіс» написав ще у березні 2010 року. Адже саме цій компанії мешканці Автозаводського району сплачують за експлуатаційні витрати (а туди входить і поточний ремонт покрівлі). Зі стелі нещадно текло після дощів, а «Житлорембудсервіс» відповів по суті листа трьома рядками, що ремонт покрівлі над квартирою Віктора Цимбала «включено в план поточного ремонту на 2010 рік». І ніякої конкретики про те, коли ж ці плани втіляться в реальність. Зате у трьох абзацах управитель житла розписав, скільки йому винні мешканці будинку (не сам заявник пан Цимбал) , як мало вони уклали договорів, і як це «ускладнює забезпечення високого рівня обслуговування та утримання будинку».
Минули весна, літо, настала осінь, і пан Цимбал зрозумів, що й «середнього рівня» обслуговування не дочекається. Попри «план поточного ремонту» ніхто не йшов латати покрівлю! Чекати зими Віктор Цимбал не став. Купив матеріали, найняв майстрів, які й залатали дірку у стелі. Витратив на це близько 4 тисяч 400 гривень.
– У мене є документи, що підтверджують витрати. І я хочу, щоб управляюча компанія «Житлорембудсервіс» зробила мені перерахунок за експлуатаційні витрати на цю суму, при цьому вкажу, що хочу обов’язково бути присутнім при розгляді цієї скарги, як це передбачено Законом «Про звернення громадян», – заявив Віктор Цимбал.
У Кременчуці ремонт мешканцем покрівлі п‘ятиповерхівки – це прецедент. Але якщо послуга не надана, дійсно, навіщо її оплачувати?
Інформація
Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.