Covid-19 в Україні/Кременчуці
Дані МОЗ України. Оновлення: 28.09.2020 12:00
Підтверджені:
Україна201305
Кременчук257
Хворі:
Україна108856
Кременчук63
Одужало:
Україна88453
Кременчук186
Померло:
Україна3996
Кременчук8

Дачу кременчужанина на півтора місяці «відрізали» від світла: чоловік стверджує, що безпідставно (додано)

30.09.2019, 13:03 Переглядів: 3 975 Коментарів: 1

До редакції «Телеграфа» звернувся 63-річний кременчужанин Віктор, який обурений діями «Полтаваобленерго». Пенсіонер розповів, що його дачу безпричинно відключили від електропостачання на півтора місяці

4 серпня Віктор приїхав нас свою дачу, що знаходиться в селі Мозоліївка Глобинського району. Чоловік виявив, що на дачі немає світла. Пізніше з’ясувалося, що будинок «відрізали» від електроенрегії. Віктор викликав поліцію, склали протокол.


Також чоловік подзвонив на гарячу лінію «Полтаваобленерго». Там розповіли, що аварійного стану об'єкту немає, планових робіт немає.


- Що з вами, ми не знаємо, але є борг, - відповіли Віктору.


Виявилося, що світло відключили 23 липня. Чоловік розповів, що протягом двох днів дзвонив до керівництва Глобинського філіалу Полтаваобленерго. Пояснював, що боргів ніяких немає. Проте пояснення успішного результату не дали.


Віктору запропонували сплатити борг 367 гривень та 700 гривень за підключення електроенергії. Кременчужанин відмовився сплачувати кошти, адже, за його словами, ніяких боргів не мав.


Також пенсіонер зазначив, що його відключили з порушенням процедури. Віктор розповів, що повинен бути лист-попередження. Особисто Віктору його не вручили, через пошту попередження не надходило. Чоловік перевірив інформацію на пошті: такого листа не було, його не було зареєстровано.


Щоб якось вплинути на ситуацію, чоловік написав листи прокурору Полтавської області, у головний офіс Полтаваобленерго та їх філію у Глобино, в головний офіс Полтаваенергозбуту та їхній центр обслуговування у Глобино, а також у поліцію.


Віктор звернувся навіть в Антимонопольний комітет України. За словами чоловіка, через добу йому зателефонували з АМКУ та повідомили, що інформацію передали до НКРЕКП (Нацкомісії, що здійснює держрегулювання в сфері енергетики та комунальних тарифів) Полтавської області.


Кременчужанин розповів, що в обленерго раз на місяць засідає комісія, на якій розглядають різні питання. Зокрема розглянули й питання Віктора. У результаті через півтора місяці, 6 вересня, дачу підключили до електроенергії.


- Зрозумівши, що мене не зламати, 6 вересня працівники «Полтаваобленерго» підключили мене до електромережі. Фактично, півтора місяці я був без світла. Я пенсіонер, мені 63 роки. Такого приниження я не відчував жодного разу в житті. Порушені мої права споживача, принижені мої честь і гідність. І такі випадки не поодинокі, - додав Віктор.


За словами Віктора, під час вирішення проблеми чоловіка кілька разів просили під'їхати і написати акт, що претензій до обленерго немає – і світло підключать. Віктор відмовлявся щось підписувати, адже у нього не було боргів.


Передісторія проблеми

Чоловік здогадувався, чому на дачі відключили електроенергію. Весною він від сусідів отримав попередження, що у нього є борг на суму 543 гривні. На той період тривав процес передачі деяких функцій від «Полтаваобленерго» до «Полтаваенергозбуту».


 


Віктор розповів, що на той момент обленерго фіксує борг 367 грн, а енергозбут – 543 гривні.


Чоловік розповів, що останній раз платив за електроенергію 27 листопада 2018 року, оскільки дачник.


Коли Віктор отримав попередження, то запросив контролера. За словами Віктора, контролер прийшов 7 червня та зафіксував показники. Енергозбут зняв борг, а обленерго - ні. І через півтора місяці на дачі відключають світло. 


27 листопада пенсіонер сплатив за покази «4750». Сезон завершився. Але на 1 січня 2019 року з’явилися покази «4963». 15 січня, за словами Віктора, контролер зафіксував «4968». Чоловік зазначив, що такого споживання електроенергії у нього ніколи не було і показники поставили по невідомому середньому числу.


 

 

Це тривало, поки до Віктора не потрапило попередження і він запросив контролера, який 7 червня зафіксував покази «4893». У той час станом на 1.01.2019 значення було більшим - «4968».


Віктор роздумує щодо позову в суд, аби відшкодувати матеріальний та моральний збитки. Віктору - 63 роки. Через цю ситуацію у нього підскочив тиск, чоловік лікувався на денному стаціонарі.


Також пенсіонер планує написати у Верховну Раду. Чоловік сподівається, що на законодавчому рівні будуть ухвалені такі закони, які унеможливлять відповідну поведінку монополіста у даному випадку.


Автор звернувся телефоном до пресслужби «Полтаваобленерго» 26 вересня, аби отримати коментар щодо відповідної ситуації. Проте на момент публікації статті відповіді від пресслужби не отримали.


Додано: пресслужба «Полтаваобленерго» прокоментувала відповідний випадок так: 


- Заборгованість, яка стала причиною відключення електроенергії будинку Віктора Пономарчука у с. Мозоліївка, виникла внаслідок неповної сплати рахунку за спожиту послугу.


Споживач не передавав покази, згідно з п.6.1-6.7 розділу 13 Кодексу комерційного обліку, щомісяця йому була нарахована сума до сплати за середньодобовим споживанням.


19 квітня 2019 року рекомендованим листом було надіслане попередження про відключення електроенергії, яке 25 квітня отримане поштовим відділенням ДП «Укрпошти» у с. Мозоліївка Глобинського району. Оскільки сума боргу оплачена не була, відповідно до п. 7.5. Правил роздрібного ринку електричної енергії, 23 липня будинок споживача був відключений від електропостачання.

компанія «Інтера Люкс»

Коментарі: 1

302
1 октября 2019 00:20

Полтаваобэнерговцы скоро до***играются до того, что их ***  пристраивать будут: начнут с хитро-наглых контролеров, а там и до руководства дело дойдет


3 0

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Коментувати статтю можуть тільки зареєстровані користувачі.
Будь-ласка, УВІЙДІТЬ або ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:



Вверх