Кременчужани зможуть відслідковувати стан доріг за допомогою смартфону

8.08.2019, 08:12 Переглядів: 2 416 Коментарів: 5

 

Відповідну онлайн-карту «Укравтодор» презентує 24 серпня

«Укравтодор» на своїй сторінці у Фейсбуці повідомив про намір створити онлайн-інструменти для відслідковування стану дорожнього покриття та ремонту доріг. На думку експертів, це допоможе зменшити вплив людського фактору та збільшити прозорість процесів, пов’язаних з покращенням стану доріг в Україні.


Так, «Укравтодор» запустив геоінформаційну систему, яка буде наповнюватися інформацією про дорожнє покриття і автоматично визначати, чи потрібен ремонт дороги, скільки він може коштувати, яка стадія ремонту дорожнього покриття та хто виконує роботи.


- Без інформаційних технологій ми не зможемо швидко рухатись далі у процесі реформування та у підвищенні якості експлуатації та будівництва доріг. Наше завдання максимально спростити всі процеси на шляху до позитивного результату, – прокоментував Вадим Горюшко, директор Державного підприємства дорожнього зв’язку, інформаційного забезпечення та автоматики «Укрдорзв’язку», яке буде адмініструвати геоінформаційну систему.


Відповідну онлайн-карту планують презентувати 24 серпня цього року. Окрім того, хочуть створити карту доріг, яка показуватиме стан проїзду та дорожні роботи на тому чи іншому відрізку дороги у зимовий період.

Автор: Катерина Турубара Джерело фото: tvn.bg
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 5

0
8 серпня 2019 09:42

Всё давно придумано
1. Проект avtostrada.info, где люди оставляют отзывы о состоянии дорог и строится карта с рейтингом.
2. Проект UARoads - приложение на смартфон, которое по акселерометру и GPS в телефоне определяет степерь разбитости дороги и формирует рейтинг дорог автоматически. При езде, особенно ночью, удобно, что она подсвечивает участки с ямами на трассе красным, можно заранее отреагировать.


3 0
739
1
8 серпня 2019 10:12

 Ну і за це дякую. який стає продвинутий "Укравтодор". Новітні технології до мобілки всунуть. А, ями як були по пів метра глибини, так і залишаються майже усюди на укр. дорогах. В кращому разі їх просто засиплять старим, подрібленим, знятим асвальтним покриттям, яке виб,ється за пару годин проїзду по них. Сучасні інформац. технології і дідівський ремонт!! Краще б дороги ремонтували на "5", а ніж карту попередження надаватимуть. Та й не кожен водій зможе нею користуватися.


1 0
938
8 серпня 2019 10:20

Цитата: Pak
Всё давно придумано
не знаю як по поводу першого, а щодо другого скажу - фігня, особливо після зміни власника. Великі пробіги не завантажуються на сервер. Якщо твоя полоса вся густо-густо засіяна ямами, а зустрічна полоса ідеальна, і ти їдеш по тій полосі, то в статистиці ця ділянка буде відмічена як ідеальна. Якщо убиту дорогу відремонтували, і по ній не проїхався пристрій з цією програмою, то на карті ця дорога так і залишиться убитою

 


0 1
94
8 серпня 2019 16:15

Цитата: Pak

Всё давно придумано
1. Проект avtostrada.info, где люди оставляют отзывы о состоянии дорог и строится карта с рейтингом.
2. Проект UARoads - приложение на смартфон, которое по акселерометру и GPS в телефоне определяет степерь разбитости дороги и формирует рейтинг дорог автоматически. При езде, особенно ночью, удобно, что она подсвечивает участки с ямами на трассе красным, можно заранее отреагировать.

Вы забываете, что в таком случае автодор не распилит несколько лимонов народных денег, коль уже есть такой сервис! Вот и презентуют...


0 0
767
8 серпня 2019 21:27

Эти товарищи решили колесо изобрести? Да в тех же гуглкартах, как едешь по навигатору показывает состояние дорог. ИЧСХ очень точно. В основном красным.

1 0

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх