Проект «на дірку» у пивзаводівському шляхопроводі робитимуть до листопада

2.06.2019, 10:31 Переглядів: 2 492

 

Попри такий термін виконання робіт, у департаменті ЖКГ запевняють, що дірку таки підлатають до наступної зими

14 травня департамент житлово-комунального господарства уклав угоду з львівським концерном «Містшляхбуд» на виконання проектних робіт об'єкту «Капітальний ремонт шляхопроводу по проспекту Свободи в районі пивзаводу в м. Кременчуці».


Йдеться про капремонт шляхопроводу, в якому утворилася дірка 14 серпня минулого року. Тож скоро вона святкуватиме свою річницю. До цієї круглої дати навіть проектом на капремонт ювілярку не порадують...



Договір на проектні роботи вартістю 917 тис грн розміщено в системі електронних закупівель ProZorro, це була допорогова закупівля (тобто тендер не проводився).


Документом передбачений початок виконання робіт — травень 2019 року, закінчення — жовтень 2019 року. Отже, якщо роботи йтимуть такими темпами, то пивзаводівський міст ризикує залишитися дірявим і на другу зиму. Адже після проектування на самі роботи, вартість яких попередньо (за різними оцінками) складає 30-50 мільйонів гривень, потрібно проводити тендер.


Проектні роботи передбачають три стадії:

  • експертне обстеження шляхопроводу — до 14 червня;
  • проектні роботи — до 15 вересня;
  • експертиза проектно-кошторисної документації — до 30 жовтня.


Після проектування стане остаточно відома вартість робіт з капремонту. У міському бюджеті на поточний рік закладено лише 6,8 млн грн (у тому числі 917 тис грн на проектні роботи), решти суми на капремонт у бюджеті немає.


«Восени розпочнемо роботи», - директор департаменту ЖКГ

Ми уточнили в Івана Москалика, директора департаменту ЖКГ, чи й другу зиму міст проведе з діркою (що логічно, враховуючи терміни проектування, передбачені договором)?


Проте він запевняє, що перший етап (аварійні роботи) планується виконати до зими. 


- Ми обумовлювали з проектантами, що роботи з капітального ремонту мають бути розбиті на два етапи. І проект має бути розбитий на дві частини. Перший етап - зняти аварійну ситуацію, щоб дозволити транспорту безперешкодно рухатися мостом. Другий етап - це вже реконструкція шляхопроводу, капремонт конструктивних елементів, можливо, опор - обсяги будуть обсяги будуть відомі після проектування, - розповів Іван Москалик.


Простіше кажучи, перший етап - це ремонтні роботи, які дозволять залатати дірку. Директор департаменту ЖКГ запевняє, що ці роботи почнуться восени (департамент ЖКГ не чекатиме проекту в повному обсязі), і до зими цього року верхню частину мосту, де утворилася дірка, таки буде відновлено. 


Автор: Тетяна Донченко Фото: Артем Коваленко
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 25 від 20 червня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх