Поліція підозрює, що кременчуцька ДЮСШ №2 купила автобус за завищеною ціною (додано)

9.04.2019, 14:04 Переглядів: 3 880

 

Автобус, що був у вжитку, для перевезення вихованців спортшколи купили з п’ятої спроби шляхом переговорної процедури за 1 млн 150 тис грн

Поліція розслідує кримінальну справу щодо купівлі у минулому році автобуса для ДЮСШ №2. Посадовим особам інкримінують зловживання владою або службовим становищем, що спричинило збитки (ч. 2 ст. 364 КК). Про це «Телеграфу» стало відомо з Єдиного державного реєстру судових рішень. Так, слідчий звернувся до Автозаводського райсуду з клопотанням надати тимчасовий доступ до речей та документів, пов’язаних із закупівлею.


«Службові особи КДЮСШ № 2, зловживаючи своїм службовим становищем, з метою отримання неправомірної вигоди для ФОП ОСОБА_4 за поставку автобусу, що явно не відповідає вимогам технічної специфікації тендерної документації, та з порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону, зокрема, принципу недискримінації учасників, уклали договір про закупівлю автобусу за явно завищеною ціною», - говориться у матеріалах судової справи.


Мова йде про закупівлю не нового автобуса для перевезення вихованців спортшколи. Тендерна документація обумовлювала, що це має бути автобус не старіший 2003 р., можливо з пробігом. Місць для сидіння з місцем для водія не менше 26 та не більше 35, із двигуном не нижче стандарту «Євро 5».


Договір на придбання автобусу ДЮСШ №2 уклала на суму 1 млн 150 тис грн. з ФОП Рудий Дмитро Юрійович, договір розміщений у системі ProZorro. Спочатку двічі скасовували торги, мотивуючи це неможливістю усунути порушення, що виникли в ході закупівлі. Тоді очікувана вартість закупівлі була 1 млн 200 тис грн. При першому оголошенні процедури учасники скаржилися на дискримінаційні умови закупівлі, зокрема, на параметри двигуна не менше 2500 см куб, який відповідає Газелі. Натомість були готові запропонувати авто з меншим об’ємом двигуна – до 2 143 см куб.


 


Згодом замовник вніс зміни до тендерної документації, але знову скасував торги. Ще двічі на тендер було подано менше двох пропозицій, і торги не відбулися. Потенційні учасники в коментарях до процедури писали про некоректні вимоги до параметрів (зокрема, параметрів двигуна) та просили їх спростити. Цього разу ДЮСШ №2 залишила тендерну документацію без змін.


 


Врешті уклали договір на придбання авто Temsa Opalin BG-136Н (MAN), 2005 року на 32 пасажиромісця з об’ємом двигуна 6 870 куб см. Специфікація до договору в ProZorro не розміщена, але, ознайомившись на сайтах продажу авто з подібними пропозиціями, ми (як і потенційні учасники закупівель, що так і не прийшли на тендер) дуже засумнівалися в тому, що авто 2005 року може бути з двигуном «Євро-5». Судячи з сайтів продаж, автобуси цього року випуску йдуть з двигуном «Євро-3».

   

 


Суд надав тимчасовий доступ до документів, тож чекатимемо розслідування справи.


Додано:

«ТелеграфЪ» подивився на проплати ДЮСШ №2 на порталі публічних фінансів. Платежу за автобус ми не побачили. У той же час, до угоди про закупівлю автобусу, що діяла до кінця 2018 року, були внесені зміни: її подовжили до 31 березня 2019 року у зв'язку з відсутністю фінансування у 2018 році. Ми звернулися за коментарем до Віктора Кобзистого, директора ДЮСШ №2. 

- Ми не купили автобус: не оплатили його, - сказав Віктор Кобзистий. 

Більш детально коментувати ситуацію він не став, додавши «давайте дочекаємося завершення слідства». 

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх