В кінці робочого дня: Девід Бекхем рекламує свій бренд під українську музику

11.01.2018, 18:03 Просмотров: 2 123

 

Знову DakhaBrakha слухає увесь світ

9 січня англійський футболіст Девід Бекхем опублікував на youtube рекламний ролик власного бренду House 99, в якому звучить композиція «Шо з-под дуба» українського гурту «ДахаБраха».



House 99 - новий бренд Бекхема, назва якого відсилає до року весілля футболіста з Вікторією Бекхем. Спеціалізується на продуктах для чоловіків, що включають засоби й інструменти по догляду за шкірою та волоссям.


Про те, як зірка футболу зв'язалася з DakhaBrakha написав у Facebook учасник гурту Марко Галаневич:


Нагадаємо, що музику DakhaBrakha використовували в якості саундтреків для канадського фільму «Урожай Диявола», українського мультфільму «Мавка: Лісова пісня» і американського серіалу «Фарго».

 

Автор: Руслана Горгола Видео: HOUSE 99 Источник видео: youtube.com
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.
  • НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ:


Вверх