Укрзалізниця вводить обмеження на квитки: щоб зупинити штучний дефіцит

14.12.2017, 11:10 Просмотров: 2 675

Мораторій на повернення квитків діє з 12 грудня до 14 січня 2018 року

«Укрзалізниця» тимчасово призупинила повернення квитків через Інтернет. За даними прес-служби «Укрзалізниці», мораторій на продаж квитків діє з 12 грудня 2017 року до 14 січня 2018 року. 

 

Для запобігання штучному дефіциту місць у період масових перевезень Укрзалізниця змушена тимчасово призупинити повернення коштів за електронні квитки, що були придбані через інтернет. Даний мораторій не діятиме для міжнародних поїздів у сполученні з Польщею.

 

Повернути кошти за оформлені електронні проїзні документи у внутрішньому сполученні у період дії мораторію можна у квиткових касах залізничних вокзалів України. 

 

Щоб повернути кошти необхідно:

  • Пред’явити до каси посадочний документ, роздрукований на паперовому носії, та документ, що посвідчує особу (паспорт, військовий квиток, студентський квиток, посвідчення водія, службове посвідчення)
  • Повернути проїзні документи до відправлення поїзда можна як особисто, так і іншим особам
  • Після відправлення поїзда повернення коштів за квитки здійснюється на підставі документа, що посвідчує особу, прізвище та ім'я якої зазначено в проїзному документі
  • Кошти перераховуються на карткові рахунки платників

Сума повернених коштів за невикористаний проїзний документ залежить від часу до та після відправлення поїзда:

-   не менш ніж за 24 години до відправлення поїзда – виплачується повна вартість квитка і плацкарти (з вирахуванням комісійних зборів);

-   від 24 до 9 годин до відправлення поїзда – виплачується повна вартість квитка і 50 % вартості плацкарти;

-   менш ніж за 9 годин до відправлення поїзда – виплачується повна вартість квитка, а вартість плацкарти не виплачується;

-   після відправлення поїзда, але не більше ніж через годину після його відправлення – виплачується 10 % вартості квитка і плацкарти.

 

Пасажири, які знаходяться територіально далеко від пунктів продажу (квиткових кас товариства), перебувають за межами держави, не мають змоги за станом здоров’я або інших поважних причин звернутись до кас особисто, можуть надсилати на адреси регіональних філій за місцем проживання чи на адресу філії «Пасажирська компанія» роздруковані на паперових носіях невикористані з особистих причин посадочні документи разом із заявою, в якій необхідно зазначити інформацію банківської платіжної картки в обсязі, необхідному для здійснення переказу коштів. До заяви повинні долучатись додаткові довідки, наприклад про тимчасову непрацездатність, підтвердження перетину кордону, тощо.  

Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.


Вверх