14 мільйонів на компліменти владі

24.06.2012, 19:14 Переглядів: 2 570

Кременчуцька влада вирішила виділити 14 мільйонів гривень на фінансування своїх комунальних ЗМІ. Депутати мають затвердити рішення на сесії 26 червня

14 мільйонів на компліменти владі

Кошти виділять в рамках програми «сприяння розвитку інформаційної діяльності редакції офіційної газети Кременчуцької міської ради «Вісник Кременчука» та комунального підприємства «Кременчуцька міська телерадіокомпанія». Термін дії програми – 2012-2016 роки.

 

Комунальну телекомпанію більшість кременчужан знає завдяки 20-хвилинній програмі «Пульс влади». Програму за домовленістю транслювала приватна телекомпанія «Візит». «Пульс влади» щотижня розповідає, яка чудова наша влада та скільки вона зробила корисного. Завдяки програмі чиновника можуть милуватися своїми обличчями і краватками на телеекрані. «Вісник Кременчука» має скромний тираж 5 тисяч екземплярів (для 200-тисячного населення це небагато), і пише про те, що сказав мер, що пообіцяв мер, що обурило мера. Також в газеті міськради можна почитати про повій і вібратори, (була така прикольна публікація), городину, футбол, тощо. Втім, виданню делеговані дійсно важливі повноваження – там мають друкуватися проекти регуляторних актів, ініційованих міською владою. Та новий менеджмент видання (там змінився головний редактор) минулого року спробував ухилитися від цього почесного обов’язку – проекти регуляторних актів почали розміщувати на сайті газети. А в газеті замість пакету офіційних документів, які поглинали купу паперу, з’явився пухкий додаток приватних оголошень – який з’їв ще більшу купу паперу. Міська влада ініціювала ці зміни своїм рішенням №666 (вам ці цифри не здаються символічними?) від 05.08.2011 щодо порядку оприлюднення проектів регуляторних актів. Знадобилося втручання прокурора міста, щоб процедуру знову привели у відповідність, і почали друкувати проекти на паперових носіях, як це передбачає закон.

 

В новій програмі, яку мають затвердити депутати міськради, в пункті 3 («головні завдання програми») як одне із найважливіших завдань газети міськради вказане «надання послуг у сфері реклами». У пункті 4 програми вказано, що в разі обмеження коштів виданню дозволяється збільшувати обсяги рекламних послуг. Власне, все це – нормальні бізнесові рішення для штатного комерційного видання. Питання – чому міська влада вважає можливим виділяти значні бюджетні кошти – по мільйону гривень щорічно – на фінансування газети, яка має ознаки комерційної? Яку благородну мету переслідують чиновники?

 

У пункті 9 програми зазначено, що в разі її неприйняття ( і відмови у фінансуванні) це «приведе до обмеження інформованості населення щодо діяльності органів місцевого самоврядування та життя і подій, які відбуваються в межах міста та району»! На нашу думку, такі прогнози занадто патетичні. Видання, яке має тираж 5 тисяч екземплярів, наврядчи відіграє вирішальну роль в процесі інформування населення. В Кременчуці виходить купа комерційних газет – їхні тиражі становлять 18 тисяч, 10 тисяч, тощо. І всі кременчуцькі журналісти пасуться у міськвиконкомі і регулярно сповіщають громаду про те, що сказав мер, чим обурений мер, де влада встановила лавочку, а де прибрала сміття (або не прибрала). Тож, від того, що чиновники не побачать свої милі обличчя в телевізорі або на шпальтах газети міськради, інформаційного колапсу в місті не станеться – газет достатньо. І комунальна телерадіокомпанія, і комунальна газета мають повне право на існування – але «у вільному плаванні», за законами ринку, а не за правилами чиновницьких преференцій. Бо яке право мають чиновники – жодним чином не поцікавившись думкою громади – витрачати бюджетні кошти на популярізацію себе, коханих, у ЗМІ? Якщо так хочеться бачити власне обличчя – нема проблем, можна частіше дивитися у дзеркало, це обійдеться громаді дешевше.

 

Сумновідомий Нарцис взагалі використовував суперекологічний метод – сидів біля ставка і дивився на своє відображення у воді. В такому випадку навіть дзеркало купувати не доведеться. Є й більш сучасний спосіб. Наприклад, кременчуцький бізнесмен пан Матицин захотів мати власну газету. Він її має. І оплачує з власних коштів. То чому мерія має платити за свій промоушен коштами громади? Тим більше зараз – коли місто змушене брати короткострокову позику (до речі, 13-14 млн.грн.) на виплату відпускних бюджетникам. Коли продають дитячій садочок приватній структурі, бо представники мерії заявляють, що коштів на його ремонт та утримання немає! Ну, так скромніше розкидайтеся грошима платників податків, панове.

Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск

№ 38 від 22 вересня 2022

Читати номер
Попередні випуски
Вверх