Куди кременчужанам скаржитися на неякісні ліки

18.03.2018, 13:06 Переглядів: 3 457

 

У 2018-му Держлікслужба відновить планові перевірки аптек. Крім того, можна подати особисту скаргу з вимогою позапланової перевірки конкретної аптеки – і цю перевірку проведуть без попередження власника закладу

Вперше за останні чотири роки Державна служба з лікарських засобів відновлює планові перевірки аптек. Їх не перевіряли з серпня 2014-го – саме тоді уряд Яценюка запровадив мораторій на перевірки малого бізнесу, зокрема і аптек. Відповідно, якість ліків, наявність фальсифікату, а також обгрунтованість цінової політики аптек усі ці роки фактично не перевірялась.


Натомість громадяни регулярно скаржаться на якість лікарських засобів, придбаних в аптечній мережі. «ТелеграфЪ» отримував дзвінки читачів, які скаржилися, зокрема, на те, що в упаковці було два, а не три блістери з ліками, а упаковка мазі «Золотий вус» від болю у суглобах була наполовину порожньою. Надходили і скарги про те, що «таблетка від головного болю не знімає біль», а «но-шпа не діє» тощо.


Кого перевірять у Кременчуці

Наразі вже затверджений календарний план перевірок аптечних закладів, які Держлікслужба проведе у 2018-му році. До нього потрапили і кілька кременчуцьких закладів, а також фізичні особи-підприємці, які реалізують у Кременчуці лікарські засоби у роздрібній торгівлі. Вже у березні перевірятимуть ПП «Фармсіті» та його підрозділи на Сумській та у кв. 278. Трохи пізніше, у квітні, – відому комунальну аптеку №90, усі її підрозділи, розташовані у 2-й лікарні, у КЗ ЦПМСД№1, а також філію на вулиці Київській. Цих фігурантів перевірятимуть на предмет дотримання ліцензійних умов з роздрібної торгівлі лікарськими засобами та якості лікарських засобів. Також у квітні Держлікслужба перевірятиме Кременчуцький обласний наркодиспансер на предмет дотримання вимог законодавства щодо якості лікарських засобів. І вже наприкінці року, у листопаді, перевірять Кременчуцький обласний онкодиспансер – теж щодо дотримання вимог законодавства щодо якості лікарських засобів.


Як бачимо, кременчуцьких закладів, які мають планово перевірити у 2018-му, небагато. Натомість кременчужани можуть подати власну скаргу з вимогою провести позапланову перевірку певної аптеки. Держлікслужба має право провести таку перевірку без попередження власника аптечного закладу.


ЯК ПОДАТИ СКАРГУ

Кременчужани мають подавати скаргу до Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Полтавській області.
Телефон для довідок: (0532) 59-04-09
Письмова скарга подається начальнику Державної служби з лікарських засобів та контролю за наркотиками у Полтавській області Андрієнко Наталії Володимирівні
Адреса: вул. Горбанівська, 2, с. Розсошенці, Полтавської області, 38751.
Скаргу також можна надіслати на відомчу електронну пошту: pl1@dls.gov.ua


Текст скарги має містити таку інформацію:

  • ПІБ заявника, його повну адресу, контактні телефони;
  • точну назву аптечного закладу (не те, що написане на вивісці, а те, що зазначене у ліцензії); адресу його розташування; назву суб’єкта господарювання (власника, а не директора аптеки). Усю цю інформацію найзручніше знайти у “Куточку споживача”. Такий куточок має бути у кожній аптеці, і саме там має висіти ліцензія на діяльність – звідти і треба списати точну інформацію щодо закладу та його власників;
  • треба вказати назву лікарського засобу, щодо якого у вас виникли претензії; вказати форму (таблетки, капсули, краплі тощо), в якій він реалізовувався; серію виробу; виробника – все це краще списати з упаковки лікарського засобу;
  • чітко сформулювати, на що ви скаржитесь;
  • докласти копію чеку на покупку, бо лише він засвідчує, що цей лікарський засіб купили саме у цій аптеці (без чеку заяви не розглядаються через неможливість довести факт придбання препарату у конкретному закладі).

Далі скаргу розглянуть в обласному відділенні і, якщо вона складена згідно з зазначеними вище вимогами, передадуть на узгодження до головного офісу Держлікслужби у Києві. Саме там мають дати погодження на проведення позапланової перевірки аптечного закладу, до якого виникли претензії. Згідно з нормативними документами, уся процедура має тривати у межах 30 днів.


УВАГА! Керівник обласного відділення Держлікслужби Наталія Андрієнко нагадала, що, за законом, за недостовірну інформацію, яка міститься в офіційній скарзі, передбачена адміністративна відповідальність. Тож при складанні скарги варто утриматися від бажання «згустити фарби» і приписати закладу якісь додаткові гріхи, які потім скаржник не зможе довести.

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск

№ 38 від 22 вересня 2022

Читати номер
Попередні випуски
Вверх