Кременчужанин придбав «автоцивілку» і виграв навігатор від СГ «ТАС»

10.05.2013, 12:45 Переглядів: 3 488

Кременчужанин придбав «автоцивілку» і виграв навігатор від СГ «ТАС»Кременчужанин Олександр Росик придбав поліс обов‘язкового страхування цивільно-правової відповідальності автовласників у Страховій Групі «ТАС» і в рамках акції «3 в 1» отримав поповнення рахунку номеру мобільного телефону та виграв навігатор!

– Я навіть і не сподівався, що щось виграю і, навіть, отримавши в офісі Компанії подарунок, важко було у це повірити, – ділиться враженнями Олександр Росик. В СГ «ТАС» завжди хороше обслуговування, персонал уважний та люб’язний, завчасно нагадають, що термін дії полісу закінчується, а тепер ще й така приємна несподіванка!»

 

«Вже не вперше наша Компанія проводить акцію «3 в 1» з «автоцивілки», яка з кожним роком набуває все більшої популярності серед населення. Нашим клієнтам приємно разом з оформленням полісу отримати додаткове заохочення, тому, оцінивши переваги акції, цікавляться її проведенням в майбутньому, – розповідає директор Кременчуцької філії СГ «ТАС» Людмила Шевченко.

 

Кременчужанин придбав «автоцивілку» і виграв навігатор від СГ «ТАС»

 

СГ «ТАС» вже протягом 15 років надає фінансову підтримку своїм клієнтам у складних та непередбачуваних життєвих ситуаціях, у чому також переконалися кременчужани, яким Кременчуцька філія СГ «ТАС» виплатила понад 2 мільйони гривень страхових відшкодувань у 2012 році та вже близько 200 тис. грн за два місяці поточного року.

 

У рейтингу страхових компаній «Insurance TOP» СГ «ТАС» вже кілька років поспіль знаходиться у трійці лідерів з продажу полісів ОСЦПВ, а за результатами 2012 року почесно зайняла Перше місце з виплат з даного виду страхування, виплативши 89,5 млн грн страхових відшкодувань.

 

Враховуючи, що кожна 10-та виплата здійснюється CГ «ТАС», вдосконаленню процесу врегулювання приділяється особлива увага. При збільшенні кількості справ з врегулювання з «автоцивілки» у минулому році майже на 10% (понад 8 тис.) у порівнянні з 2011 роком, Компанії вдалося скоротити терміни врегулювання на 34%. Крім того, більшість продавців та агентів СГ «ТАС» не тільки реалізовують поліси, але при настанні страхового випадку допомагають клієнтам зібрати всі необхідні документи для отримання страхового відшкодування.

 

На правах рекламы

Автор: admin Джерело фото: СГ «ТАС»
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск

№ 47 від 24 листопада 2022

Читати номер
Попередні випуски
Вверх