З неякісним товаром зверністься у відділ захисту прав споживачів

5.01.2006, 14:01 Переглядів: 2 033
"В нашем доме ЖЕК установил металлические двери, код на подъезде прослужил две недели: кнопки западают. В ЖЕКе сказали, что ремонт мы должны делать сами, что это наши проблемы. Так ли это? Помогите выяснить. Мы живем на 1 этаже, в квартире холодно".

(З SMS-повідомлень)

Як повідомила заступник начальника Управління житлово-комунального господарства Оксана Кийло, установка та обслуговування металевих дверей не входить до переліку послуг, що надає ЖЕД. Олександр Пушко, начальник відділу захисту прав споживачів радить мешканцям звернутися з письмовою претензією до того, у кого мешканці купляли двері. “Згідно із законом про звернення  громадян вам мають надати письмову відповідь. Якщо після цього вам не зроблять ремонт або не відшкодують збиток, то тоді вам треба звернутись зі скаргою до відділу захисту прав споживачів”.



 
Автор: mudraya
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх