2019 рік ... Пивисі і не снилося!

2.07.2019, 17:00 Переглядів: 4 112

  

 Перлина Придніпров’я - Пивиха зустрічатиме гостей з усієї країни

Люди, які змінюють людей — зміюють світ! Комусь для цього достатньо слів, комусь - зображень, комусь – звуків. А хтось просто зміг зібрати із цього цілий проект! Ще три роки потому команда однодумців створила унікальний у своєму роді проект "Пивиха фест".

Щороку мільйони людей зі всього світу стають частиною event-заходів, які мають великий вплив на формування іміджу регіону для гостей та місцевих жителів.

    

 

  "Пивиха фест" минулого року


Сьогодні, на жаль, в Україні рівень економічного ефекту культури та креативної індустрії виявився недооціненим. Децентралізація дозволила покращити фінансові можливості громад, які дали помітні результати — відремонтовані дороги, утеплені школи, нові майданчики. Але не всіх навчила концентруватися на визначних місцях регіону.

Але ж саме культурна ідея локальних заходів створює інвестиційну привабливість території, підкреслює її ексклюзивність та надає можливості отримати фінансування додаткових соціальних проектів.

 

Відкривши Пивиху в "новому світі", натхненникам проекту вдалося не лише започаткувати розвиток екологічного туризму в регіоні, але і звернути увагу на головну екологічну проблему гори.

 

 Тому не лише організатори, партнери фестивалю, а і ми разом з вами - гості "Пивиха фест", стали частиною цієї місії!

 
Цікавий Факт. У Великобританії щогодини культурні та креативні індустрії приносять в національну економіку 11 млн євро прибутку. Лише одні музичні фестивалі залучають у країну понад 2 мільйони туристів, які роблять значний фінансовий вклад у місцеву економіку.

 

Самий відомий музичний фестиваль Великобританії  "Гластонбері" щороку збирає сотні тисяч фанатів


Цього року фестиваль "Пивиха фест" виходить на новий рівень і обіцяє стати знаковою подією в культурному житті України. Адже культурна ідея фестивалю "Пивиха фест" має головну складову - сформувати через звичні речі нове ставлення гостей і місцевих жителів до Полтавського регіону.

Тренд "без пластику" - організатори повністю відмовилися від його використання - дозволить зробити гостей фесту більш екообізнаними, надихне їх на позитивні зміни якості життя.


Вхідний квиток за символічною ціною - це не "на організаційні витрати фестивалю" - це можливість допомогти регіональному дитячому відділенню онкогематології.

Захищена територія фестивалю - це не "втратити можливість заробити більше" - це можливість забезпечити гідний і безпечний відпочинок.

Організатори "будують" фестиваль як живий організм, і тому впевнені - високоякісне культурне середовище можна створити й далеко від столиці та великих міст України.


Автор: Маркетинг
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх