Коли і куди варто подавати покази електролічильника

23.07.2018, 16:16 Переглядів: 3 433

З набуттям чинності Правил роздрібного ринку електричної енергії та Кодексу комерційного обліку електричної енергії змінилися терміни надання показів електролічильників побутовими споживачами

Відтепер покази лічильника станом на 1 число просимо подавати не пізніше 2 числа місяця, наступного за розрахунковим.


Покази електролічильника станом на 1 число, отримані після 2-го числа місяця, наступного за розрахунковим, не вплинуть на стан заборгованості за звітний місяць, а будуть враховані у наступному. Покази, передані на будь-яке інше число, крім першого, будуть підставою для розрахунку споживання електроенергії у період від дня, в який подані дані до 1 числа, за середньодобовим показником.


Для уникнення непорозумінь щодо формування рахунків за спожиту електроенергію просимо подавати покази лічильника станом на 1 число до 2 числа місяця, наступного за розрахунковим.


Передати покази можна одним із зручних для вас способів:

за телефонами Кол-центру ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»,

що працюють цілодобово та без вихідних –

(0532) 510-910,

(097) 20-20-207,

(093) 17-02-533,

050-305-99-10 (за тарифами оператора зв'язку),

безкоштовним номером 0-800-305-035;


самостійно заносити покази у сервіс «Ваша абонентська книжка», попередньо зареєструвавшись (www.poe.pl.ua/abon);
через мобільний додаток месенджер Telegram;


звернутися безпосередньо в абонентську групу філії ПАТ "ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО" (особисто чи за телефонами).


Адміністрація ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»




Автор: на правах рекламы
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск

№ 47 від 24 листопада 2022

Читати номер
Попередні випуски
Вверх