КремТЕЦ знову кличе завтра послухати про теплові тарифи на виробництво — вже на наступний, 2022 рік

28.09.2021, 12:27 Переглядів: 3 860 Коментарів: 28

Поточні тарифи на тепло ще повністю не затверджені — а нам вже «несуть» наступні

На сайті ТОВ «Кременчуцька ТЕЦ» 27 вересня з'явилося повідомлення про проведення відкритих слухань проєкту тарифів на виробництво теплової енергії КремТЕЦ на 2022 рік, а також проєкту Інвестиційної програми підприємства на наступний рік. Підкреслимо: йдеться про ціни на виробництво вже на наступний опалювальний сезон 2022-2023 років. Процедура вимагає розпочати їх затвердження за рік до введення, разом з інвестпрограмою — хоча (по суті) невідомо, якими будуть тарифи на газ. 

Наразі підприємство оприлюднило структуру тарифів на виробництво. Тариф на виробництво, за розрахунками підприємства, має зрости на 18,3%. Слухання відбудуться 29.09.21 року о 12:00 у приміщенні конференц- зали ТОВ «Кременчуцька ТЕЦ» за адресою: м. Кременчук, вул. Свіштовська, 2. Через карантин відкрите слухання проєкту відбудеться в режимі відеоконференції.

Заявки для участі у відкритому обговоренні приймаються до 15:00 год. 28 вересня 2021 року у електронному вигляді на електронну пошту kanc01@kremtec.com.ua.

 Структура тарифів:

struktura-tarifiv-kremtec.pdf [438,8 Kb] (cкачиваний: 38)  

«У заявці просимо вказувати своє прізвище, ім’я та по-батькові, адресу проживання, контактний номер телефону, електронну адресу. Після реєстраціі учасника на електронну адресу буде надіслано ідентифікатор конференції», - говориться у повідомленні КремТЕЦ.

Тариф на виробництво — лише одна складова теплових тарифів, по яких платять споживачі. Оскільки КремТЕЦ є ліцензіатом Національної комісії, що здійснює держрегулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, вона затверджує підприємству тариф на виробництво. Після цього остаточний тариф (з урахуванням транспортування теплоносія, постачання) затверджує виконком Кременчуцької міськради.

У серпні НКРЕКП затвердила нові тарифи на виробництво КремТЕЦ на 2021 рік. Тепер виконком Кременчуцької міськради затвердить остаточний тариф, який застосовуватиметься для населення та інших груп споживачів. Яким він буде — поки що невідомо, проєкт рішення виконкому наразі не оприлюднений.

Від редакції: складається враження, що КремТЕЦ не зацікавлені в тому, щоб споживачів брали участь у слуханнях і хоче провести їх «галопом». Повідомлення про них з'явилося учора — реєстрація завершується сьогодні.

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 28

4 360
1
28 вересня 2021 13:34

а где же рентабельность в табличке по тарифам?smile


12 0
0
28 вересня 2021 13:35

Тариф на виробництво, за розрахунками підприємства, має зрости на 18,3%.


Не потрібні послуги з такою динамікою зростання цін. Треба виносити на розгляд громадськості питання про можливість відключення від центрального опалення з заміною його індивідуальним. 


26 2
4 360
1
28 вересня 2021 13:37

Цитата: M D
Треба виносити на розгляд громадськості питання про можливість відключення від центрального опалення з заміною його індивідуальним. 
так винесіть, та запропонуйте те саме індивідуальне опалення, та план його реалізації.


10 1
0
28 вересня 2021 14:02

Хвала богу що я не депутат. Як громадянин, чую такі заклики вже не один рік, але діло не рухається. Без "добро" з боку держави немає можливості відрізатись від системи ЦО.

План реалізації чого саме вам потрібен? Як розвести систему опалювання по квартирі? Чи реалізацію "з такими цінами ТЕЦ іде під три чорти"? Для своєї оселі зроблю без проблем.



Питання вже не в тому, що дешевше. Питання в перевагах монополії для монополії і недоліках монополії для кінцевого споживача. Незручно, бачите, спати на ліжку, коли від вікна (пластикові двокамерні +засклений однокамерними склопакетами балкон) йде холодне повітря, тому що батареї не працюють, а поставити на їхнє місце електричні нагрівачі неможливо. І таке, вибачаюсь, повійство нас чакає ще мінімум два тижні. Я особисто хочу жити в теплій оселі зі зручною для мене температурою. ТЕЦ не дає тепла і немає можливості відмовитись від її послуг. 

По розцінкам. Ми ж розуміємо, що пропоновані будуть затверджені? Чи ні?


15 0
4 360
1
28 вересня 2021 14:17

Цитата: M D
Для своєї оселі зроблю без проблем.
в цьому й питання. А як для всього дому зробити?тут багато питаннь Хтось в багатоповерхівці хоче електрікою опалювати, хтось газом, хтось кізяками-ось проблема, яку неможливо вирішити в одному!!!окремо взятому домі!Повинно бути якесь комплексне рішення , як наприклад минікотельні ( при осбб наприклад) а там вже самі вирішують як їм гріти той носій.


9 2
0
28 вересня 2021 14:31

Та до чого мені весь дім? ОСББ немає, при спробі створення домовитись не вийшло. Вважаєте, вийде домовитись побудувати мінікотельню?

Справа саме в тому, щоб не залежати ні від кого в плані тепла.


9 1
0
28 вересня 2021 14:32

Говорили, балакали
сіли та й заплакали...


6 0
4 360
1
28 вересня 2021 15:08

Цитата: M D
Та до чого мені весь дім?
до того, шо якшо кожен буде палити кизяком,то й вам наслідки вигрібати. Подивіться мульт про то як звіри заїхали в дім, та кожен робив шо заманется.  


5 3
0
28 вересня 2021 15:46

Цитата: zzzzzz

Цитата: M D
Та до чого мені весь дім?
до того, шо якшо кожен буде палити кизяком,то й вам наслідки вигрібати. Подивіться мульт про то як звіри заїхали в дім, та кожен робив шо заманется.  

То до чого тоді сентенції про "Зе гнобить нарід"? Вас все влаштовує? Радий, щиро. Мене ні. Наголошую, не потребую послуг, наданих за умови монополії і без альтернатив. За дикі гроші. Ви розумієте, що завтра виставлять рахунок в 10000 гривень за однушку по опаленню в місць і ви перший будете кричати про "клятого Зе". Я ж не хочу не тільки цих розмов, а взагалі послуг, що надаються безальтернативно? Маючи альтернативу, тобі глибоко паралельно на "двіжухи" монополіста. 

До речі, електроопалення.


8 0
4 360
1
28 вересня 2021 16:04

Цитата: M D
До речі, електроопалення.
ви зможете у полтаваоблэнерго збільшити норму потужності на помешкання ? laughing
це не альтернатива, а глухий кут, бо то є монополіст. А володіє всіею тією шарагою і бєня теж.

Цитата: M D
ви перший будете кричати про "клятого Зе".
так воно так і є , бо це ж не я волав в відосіках про чудо-диво "интересное решение, позволящее снизить тарифы в 2 раза". 
 


7 0
0
28 вересня 2021 16:17

Цитата: zzzzzz

ви зможете у полтаваоблэнерго збільшити норму потужності на помешкання ? laughing

На квартиру виділяється 5кВт електричної потужності (або до 25А струму) тривалий час. Саме такі автомати ставить під пломбу обленерго в м. Кременчук. Цього достатньо. Як альтернатива газ. Питання вирішується просто, але нема головного - дозволу на відключення від ЦО.

 

Якщо ви вже про бородату бабусю, то персональна відповідальність за тарифи є і на всіх його людях, ні? У вас же я бачу претензії лише до піаніста. 


6 0
4 360
1
28 вересня 2021 16:35

Цитата: M D
У вас же я бачу претензії лише до піаніста. 
ні, ви помиляєтесь, але він головний відповідач , чи не так?
Цитата: M D
На квартиру виділяється 5кВт електричної потужності (або до 25А струму) тривалий час.
для початку знайдіть свій договір , та подивіться(вважаю там вдвічі меньше). Далі-Дозволена потужність енергії в квартирі є максимальною величиною, яку може використовувати споживач одноразово. ви мені будьласка поясніть якшо у вас пральна машина, болер
,праска, микрохвильовка, не враховуючи ще безліч приборів, все це ввімкнено, та ще ваши конвектори. Яку потужність ви получаєте? тепер припустіть, шо ваши сусіди теж долучаться до такого флешмобу,ви не враховуєте пропускну спроможність комунікацій за двірями вашого помешкання. Тому то все балачки. Без модернізації внутрішніх комунікацій ви електрічне опалення не отримаєте, ні фізично, ні документально.


7 0
0
28 вересня 2021 17:05

Цитата: zzzzzz

для початку знайдіть свій договір , та подивіться(вважаю там вдвічі меньше). 

Пропонуєте не довіряти своїм очам? У мене під пломбою ПЗВ (УЗО по росіянськи) на 25А. Пломба обленерго. Все добре.

Пральна машина працює не нон-стоп, цикл нагріву триває до години, решта часу прання споживання лише на двигун та клапани/зливний насос, це мізер. Чайник, мікрохвильовка туди ж. Бойлер також не 100 відсотків "онлайн" за часом. 

Внутрішні комунікації під?їзду - це проблема ЖЕКа, а не моя. Якщо обленерго дало добро відбирати 5кВт, то немає ніякої причини їх не відбирати. Не розумію, чому я повинен "входити в положення" монополіста. Стокгольмський синдром? Чи ідея, що ми всі одна сім?я? Тоді це неблагополучна сім?я, де батько багато розмовляє, ні за що не відповідає, гроші тринькає на закордонні вояжі. Дурня якась. Думати треба про себе, а не про комунікації ЖЕКа і недоотриманий прибуток ТЕЦ.  



Цитата: zzzzzz

ні, ви помиляєтесь, але він головний відповідач , чи не так?

От все у нас так. Маріонетки відповідають за кукловодів. Давайте ще раз: хто у нас кукловод Зе, Ма і інших різних посадових?


6 2
0
28 вересня 2021 17:18

Тут про встановлену потужність електроспоживання мова зайшла. Хоч не зовсім за темою статті, але дискусія все ж таки про опалення (в тому числі можливість/неможливість опалення електрикою).

 

Кажуть у нас европейський курс...

Пропоную журналістам Телаграфу написати статтю про европеські практики(дуже багато наших громадян перебувають на заробітках - без проблем розкажуть що там як). Наприклад, взяти для порівняння польщу, німеччину, швецію, італію(північ)

 

Яка в них система опалення?(газ, тверде паливо, єлектрика, як відбувається опалення багатоквартирних будинків взагалі)

Скільки грошей витрачають на опалення за сезон?

Чи є в них вільний ринок газу, електроєнергії, чи багато постачальників з яких можна обирати, які умови, скільки коштує підключення (до електромережі) та яка ж таки там у домогосподарствах встановлена потужність? 

 

Останнє питання трохи провокаційне ) Я не знаю точної відповіді, але інтуітивно розумію що там немає такого бардаку, як у нас і встановленої потужності 2кВт немає в жодній(впевнений в цьому) европейській країні. 

 

То може вже час для влади настав від слів "ми йдемо в европу" довести це діями


8 0
4 360
1
28 вересня 2021 18:06

Цитата: M D
У мене під пломбою ПЗВ (УЗО по росіянськи) на 25А.
уважнійше, узо ніяким чином не відповідає за потужність, це одне, друге, ви таки не полінуйтесь, та знайдіть договір. На аварійному вимикачу( він же автомат) 25 А це цифра, яка говорить при якому тоці він розімкне ланцюг, а не то що аи подумали. 25 ампер це ваша праска плюс пралка, та ще може чайник. Все.
Цитата: M D
Якщо обленерго дало добро відбирати 5кВт
а дало?
Цитата: M D
не 100 відсотків "онлайн" за часом.
алеж воно може співпадати у часі, ні?
Цитата: M D
Думати треба про себе, а не про комунікації ЖЕКа
ну були такі, шо зносили несучу стіну, ьим спмим зруйнувавши дім. Ви як мале дитя. Ось я зроблю і мені начхати. Та робіть, то й сусіди зроблять, спаліть дім і радійте незалежності опалення.
Цитата: M D
Маріонетки відповідають за кукловодів
назвався груздем....





1 1
0
28 вересня 2021 19:44

Струм спрацьовування ПЗВ 30мА (струм на ноль), номінальний (робочий) струм 25А, струм спрацьовування при перевантаженні (не КЗ) набагато більший. Ви все ще вважаете, що спілкуєтесь з блондинкою? То ваша справа. Але непогано б підтягнути свої знання з електротехніки (це не перехід на особистості, а лише констатація факту). "Мир, труд, май, все дела")



Цитата: zzzzzz

а дало?

А що, можна замінити автомат під пломбою не порушуючи пломбу?



Цитата: zzzzzz
алеж воно може співпадати у часі, ні?

Може. Власне, можна на повному ходу вперед ввімкнути задню передачу. Конструкція коробки це не забороняє, синхронізатора на задній зазвичай нема. Але ж ви чомусь так не робите, вірно?



Цитата: zzzzzz
 спаліть дім і радійте незалежності опалення.

Ми ж зараз не про несучі стіни, а за дозволене офіційно споживання електроенергії. Чуєте цей присмак пересмикування фактів, так?

Якщо дім горить, бо не витримує проводка, яка повинна б витримувати, то питання до експлуатаційщиків, які мають утримувати проводку в належному стані. Не можуть - на мороз за невідповідність посаді. Не треба розмазувати відповідальність. «У каждой аварии есть имя, фамилия и должность»(с) Каганович


4 1
0
28 вересня 2021 20:23

Nikalya
Активный участник
812
Киев
Мужской
2 марта, 2010
Репутация (241)
Опубликовано 11 февраля, 2011

я вот думаю, может вы че не так поняли или кто-то чего-то недосказал?

в ДБН четко написано, что даже для жилищ (квартир) 1-го вида при первом уровне электрификации (плиты на природном газе), удельная расчетная мощность для одной квартиры составляет 5 кВт.

при увеличении количества квартир в доме вводится понижающий коэффициент. он учитывает вероятность одновременного включения потребителей всех на полную мощность. соответственно, чем больше квартир в доме, тем ниже будет их расчетная мощность. поэтому, для дома, состоящего из 100 квартир, расчетная мощность одной квартиры составит 1 кВт. это совершенно не говорит о том, что вы не сможете включить даже чайник

посмотрите внимательно проект, пообщайтесь с ген проектировщиком. если имеется проект на руках, выложите сюда, посмотрим что там. еще окажется, что на вводе в квартиру будет как минимум 25А автомат :)


ПРОЕКТУВАННЯ ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ
ОБ'ЄКТІВ ЦИВІЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ
ДБН В.2.5-23:2010


0 0
4 360
1
28 вересня 2021 21:53

Цитата: M D
дозволене офіційно споживання електроенергії
ще раз, ви найшли договір? Читали? Ні? То про що балакати? Ще раз перечитайте оце- Дозволена потужність енергії в квартирі є максимальною величиною, яку може використовувати споживач одноразово.

Ви розумієте про що це?

Цитата: M D
бо не витримує проводка,
вона не витримає, бо такі "знатаки" не розуміють шо коють.
Цитата: M D
Але ж ви чомусь так не робите, вірно?
а ви впевнені шо ваша пралка, та бойлер в різний час вмикають тени, а до них ще приєднаєтся кондей, наприклад, чи дружина праску ввімкне з кавоваркою та микрохвильовкою? Чи ви сидите, та слідкуєте за ними?smile
Дивний ви якийсь. Чи в вас всі прилади синронізовано у часі. Так це ще ми говоримо без вашого опалення. 



в третий раз пишу найдите и прочитайте , там не больше 2,5 кВт. Да вы с той техникой что есть и электроотоплением аж никак не влезете и в 5 кВт, не то что в 2,5. 


0 0
95
28 вересня 2021 22:13

Підготовка до опалювального сезону йде за планом, а тарифи мають залишитися на торішньому рівні.

Про це заявив в ефірі "Україна 24" міністр розвитку громад і територій Олексій Чернишов, передає Цензор.НЕТ. 


0 0
0
28 вересня 2021 22:28

Цитата: zzzzzz

Ще раз перечитайте оце- Дозволена потужність енергії в квартирі є максимальною величиною, яку може використовувати споживач одноразово.

Ви розумієте про що це?

в третий раз пишу найдите и прочитайте , там не больше 2,5 кВт. Да вы с той техникой что есть и электроотоплением аж никак не влезете и в 5 кВт, не то что в 2,5. 

Наведений ДБН ви не читаєте, розуміти його не хочете. Балакати таки нема про що. Якщо під пломбою обленерго стоїть автомат на 25А, то ліміт одночасного споживання визначає номінал автомата. Крапка. Далі рекомендую не продовжувати.

Я ще раз запитаю: завтра ТЕЦ виставить рахунок за опалення двокімнатної квартири в 10000 грн за місяць, тому що " ?п?і?ш?о?в? ?т?и? ?в? ?д?у?п?у?,? ?с?м?е?р?д?,? ?о?с?ь? ?ч?о?м?у?!? такова иканамическая ситуация" - то буде ок? Досі ми бачили, що саме так все і відбувається, ваша можливість вплинути на розцінки за опалення прагне до ноля. 

І взагалі, розмова починалась з варіантів вийти з під впливу монополіста. Я пропоную варіанти, ви пропонуєте "тєрпеть и тужиться, молиться и слушать радио Радонеж". Бажаю вам удачі.


1 0
4 360
1
28 вересня 2021 22:35

Цитата: M D
Наведений ДБН
уважаемый, в дбн расчетная мощность, а то что вам выделено по договору это другое
Цитата: M D
ліміт одночасного споживання визначає номінал автомата
бред полнейший. Ну да суть не в этом, это детали. Разговор был о другом . Дело даже не в выделенной мощности. Ее можно увеличить, опять же через облэнерго. Вопрос в другом. Допустим весь дом поднял вопрос увеличения выделенной мощности. Проблема для облэнерго- для этого им нужно менять сечение кабелей и комутационной аппаратуры. Вопрос, что будет- разрешат и поменяют кабеля, или просто неразрешат? Да еще учитывая что это те же люди, что вам тепло продают, они что сами себе руку отрубят? Вот и весь спор. Электрикой отапливать это не альтернатива. 



Цитата: M D
Я пропоную варіанти, ви пропонуєте "тєрпеть и тужиться, молиться и слушать
электрика не вариант, бо то одни и те же лица. Я вам не предлагал терпеть не перекручивайте 


1 0
0
28 вересня 2021 22:53

Цитата: zzzzzz

уважаемый, в дбн расчетная мощность, а то что вам выделено по договору это другое

Та ні, шановний, то ви є дивний. Якщо автомат на 25А, то хто завадить відбирати 5 кВт потужності одночасно, навіть якщо в "вашому" договорі 2,6 кВт? Як ви собі уявляєте механізм обмеження відбираємої потужності в 13А струму при автоматі під пломбою обленерго в 25А? Тільки без демагогії, прошу.



Цитата: zzzzzz

Цитата: M D
Я пропоную варіанти, ви пропонуєте "тєрпеть и тужиться, молиться и слушать
электрика не вариант, бо то одни и те же лица. Я вам не предлагал терпеть не перекручивайте 

Так а що ж ви пропонуєте?



Спитайте в гугла таке: Как живут города Украины, которые отказались от центрального отопления.


0 0
4 360
1
29 вересня 2021 06:58

Цитата: M D
Якщо автомат на 25А, то хто завадить відбирати 5 кВт потужності одночасно, навіть якщо в "вашому" договорі 2,6 кВт?
это уже другой вопрос, но в договоре то 2,6, что и требовалось доказать. А отобрать вы можете до тех пор, пока не выбьет пвтомат, то уже ваше дело. Но возможно уже есть хитрые счетчики , которые по току отключат нагрузку. Конструктивно это решаемо.
Цитата: M D
Так а що ж ви пропонуєте?
уже писал миникотельные на весь дом или несколько домов. 


1 0
680
29 вересня 2021 13:06

Цитата: M D
Та ні, шановний, то ви є дивний. Якщо автомат на 25А, то хто завадить відбирати 5 кВт потужності одночасно, навіть якщо в "вашому" договорі 2,6 кВт? Як ви собі уявляєте механізм обмеження відбираємої потужності в 13А струму при автоматі під пломбою обленерго в 25А? Тільки без демагогії, прошу.
при чому тут взагалі автомат? У вас лічльник стоїть який? "Новомодний" з 2 зонами? От на ньому і виставляється скільки ви кіловат заберете.

 

На скільки я памятаю, була стаття на телеграфі, це 3 або 3.5 кВт, якщо йде перевищення то лічильник відключає подачу напруги на 10хв начебто


0 0
4 360
1
29 вересня 2021 13:22

За год количество долгов украинцев за коммуналку выросло в полтора раза, - более 64 млрд OpenDataBot

дойдет до того, что платить вообще перестанут.Что надо делать чтобы корова меньше ела и давала больше молока? Надо ее меньше кормить и больше ДОИТЬ! Рецепт от Зе .

94,6% респондентов отметили, что в текущем году их семья ощутила повышение цен. Не ощутили его на себе лишь 3,5% опрошенных. 64,3% заявили, что за последний год финансовое состояние их семьи ухудшилось.

1 0
4 360
1
29 вересня 2021 14:08

Некоторые страны-члены Европейского Союза подняли вопрос о возможности отмены безвизового режима для Украины, Молдовы, Грузии и стран Западных Балкан.


0 1
0
29 вересня 2021 15:30

Цитата: JJAbrams

 У вас лічльник стоїть який? "Новомодний" з 2 зонами? От на ньому і виставляється скільки ви кіловат заберете.

 

На скільки я памятаю, була стаття на телеграфі, це 3 або 3.5 кВт, якщо йде перевищення то лічильник відключає подачу напруги на 10хв начебто

Таки так, NIK 2104 AP2T 1802.MC.11, новомодний, встановлений не так давно. Наявність в ньому реле - неприємна несподіванка. Коли пломбували ввідний автомат, лічильник стояв старого зразка. 


1 0
4 360
1
29 вересня 2021 15:54

Цитата: M D
неприємна несподіванка
ну хоть разобрались, что такая возможность естьsmile хотя не факт что оно(реле) задействовано.


0 0

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 6 від 8 лютого 2024)

Кременчуцький ТелеграфЪ

Читати номер

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх