Covid-19 в Україні/Кременчуці
Дані МОЗ України. Оновлення: 04.04.2020 10:00
Підтверджені:
Україна1096
Кременчук5
Хворі:
Україна1045
Кременчук5
Вилікувалось:
Україна23
Кременчук0
Померло:
Україна28
Кременчук0

«АвтоКрАЗ» заявляє про переваги, які надає Міноборони МАЗам з російськими комплектуючими

18.02.2020, 11:40 Просмотров: 2 747 Комментариев: 17

 

На «АвтоКрАЗі», який виробляє низку військових автомобілів, стверджують, що сумлінно виконували контракти Міноборони, натомість відомство затримувало оплату


«Для нас незрозуміла позиція Міноборони» 


Компанія «АвтоКрАЗ» оприлюднила низку заяв про те, що Міністерство оборони надає перевагу білоруським МАЗам перед вітчизняними КрАЗами. У останній заяві йдеться про те, що Міністерство оборони не вчасно розраховувалося з «АвтоКрАЗом» за військовими контрактами. Натомість «Богдан Моторс», який у 2019 році отримав замовлення на 550 одиниць військових автомобілів «МАЗ-Богдан» на суму понад 1,5 млрд грн, навіть отримав аванс близько 500 млн грн.

 

Про це повідомляє ЕП з посиланням на голову наглядової ради ПрАТ «АвтоКрАЗ» Зою Шишкіну.

 

«Починаючи з 2018 року на «КрАЗі» з`являються проблеми оплати силовими відомствами поставлених автомобілів. У 2018 році Міністерство оборони з трьох контрактів профінансувало лише один. Навіть, враховуючи той факт, що фактична вартість автомобілів була зменшена на 18% від договірної, підприємство отримало від Міністерства оборони лише 50% коштів.

Повністю контракти так і не були профінансовані. «АвтоКрАЗ» за власні кошти виконав замовлення та поставив автомобілі за Державним оборонним замовленням, очікуючи гроші дотепер», - йдеться у заяві компанії.


Повідомляється, що у 2019 році «АвтоКрАЗ» отримав два державних оборонних замовлення на 35 автомобілів. Контракти передбачали попереднє фінансування виробництва автомобілів у розмірі 80%.

 

«Але підприємство не отримало нічого. Одне із замовлень «КрАЗ» взагалі виконав за власні кошти. Протягом 2018-2019 років воєнне відомство обіцяло оплатити рахунки, виправити ситуацію з відсутністю фінансування. Але цього не сталося», - цитує ЕП повідомлення «АвтоКрАЗу».

 

Наразі на підприємстві заявили про переваги, які надаються виробнику автомобілів МАЗ родом з Білорусі.

 

«Для нас незрозуміла позиція Міноборони, яке повинне покращувати обороноздатність країни та підтримувати українського виробника, українських постачальників, десятки тисяч робочих місць та відрахування від них до бюджетів всіх рівнів.


Замість цього в рамках державного оборонного замовлення Міністерство оборони не замовляє автомобілі на підприємстві, яке понад 50 років спеціалізується на виготовленні військових автомобілів, а віддає перевагу білоруському виробнику цивільних, а не військових автомобілів, які ще й на 80% складені з комплектуючих із Росії, яка є країною-агресором для нашої держави», - заявила голова наглядової ради ПрАТ «АвтоКрАЗ» Зоя Шишкіна.

 

Нацгвардія купила МАЗи, «АвтоКрАЗ» програв


Раніше «АвтоКрАЗ на своїй сторінці у Facebook привернув увагу до контракту Національної гвардії на постачання 16 автомобілів МАЗ на суму 30,5 млн грн. Тендер виграло ТОВ «Спец-Ком-Сервіс». Договір був укладений 4 липня 2019 року.

 

ПрАТ «АвтоКрАЗ» теж брав участь у тендері, проте вартість його пропозиції виявилася вищою, ніж у конкурента, на 10 тис грн.

 

Натомість на «АвтоКрАЗі» зазначають, що автомобілі обладнані «санкційними двигунами ЯМЗ».

 

«Отже, військове формування – Нацгвардія, що покликане охороняти суспільство та державу від злочинних та інших протиправних посягань, забезпечувати припинення терористичної діяльності, державну безпеку і захист кордону має «на озброєнні» автотехніку із двигунами, що постачає країна-агресор. Що це? Чиїсь приватні інтереси превалюють над державними?» - йдеться у повідомленні ПрАТ «АвтоКрАЗ».


 

КрАЗ VS МАЗ: АМКУ захистив білоруського виробника


Періодично підприємство пише скарги замовникам та в АМКУ щодо російських двигунів. Зокрема, про те, що виробником їх є ВАТ «Автодизель», що входить у групу ГАЗ. При цьому «АвтоКрАЗ» посилається на рішення РНБО від 28.04.17 року про застосування санкцій до ТзОВ «Управляюча компанія «Група ГАЗ», до складу якої входить Ярославський моторний завод. Зокрема,один з таких листів ми знайшли  у відкритому доступі

 

Проте ще у 2017 році АМКУ вирішив суперечку щодо російських двигунів на користь МАЗу, про це писало видання «Наші гроші». Тоді низка облавтодорів зі структури ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України» (у Херсонській, Житомирській, Івано-Франківській, Тернопільській, Закарпатській, Чернігівській, Львівській областях) прописала в тендерній документації вимоги щодо заборони використання у складі авто двигунів РФ. «Не допускається виготовлення країнами-агресорами»,- так було вказано у тендерній документації про двигуни.


За скаргою ПП «Торговий дім «МАЗ» Антимонопольний комітет України визнав дану вимогу дискримінаційною, зазначивши при цьому, що «Замовник не обгрунтував встановлення зазначеної вимоги лише до двигуна, а не до предмету закупівлі в цілому».


Повний текст рішення АМКУ щодо львівського автодору можна завантажити тут (тексти рішень АМКУ по справах були аналогічними): 


rshennya-vd-17_07_2017-4694.pdf [831,22 Kb] (cкачиваний: 2)  


Отже, логіка АМКУ така: навіть якщо двигун санкційний, товар в цілому – автомобіль МАЗ – вироблений білоруським виробником, а його немає в санкційному списку.


Нагадаємо, кременчуцькі комунальники теж отримують білоруські МАЗи з російськими двигунами - формально не заборонено.


Автор: Татьяна Донченко Источник фото: сторінка АвтоКрАЗу у Фейсбук

Комментарии: 17

3 146
18 февраля 2020 11:52

 А що важко здогадатися хто стоїть за Богдан Моторс і чому АМКУ став на захист двигунів ЯМЗ? Це вони мастаки простим людям  розказувати на ток-шоу про патріотизм та соромити дядька ,який купив дещо  з російського ширпотребу. А самі своє діло добре знають- гроші не пахнуть і крові на них не видно.


31 5
1 010
18 февраля 2020 12:00

Богдан Моторс це ж Петра контора?


28 4
184
18 февраля 2020 12:48

ой,осел осла длиноухим зовет)) не так давно, при чем в самый разгар войны, КрАЗ так само лихо ставил на свои машины ЯМЗовские двигатели, которые затаскивали напрямую, с маленьким заездом в Беларусь)) тоже касалось и подшипников)) 

а как последний год на китай перешел, так сразу начал изображать из себя патриота)) 


13 14
42
18 февраля 2020 12:57

Самое интересное в этом всем, что когда началась война, то все журналисты, военные, Бирюков (бывший советник Порошенко) друг перед другом воняли, что КрАЗ поставляет автомобили, оснащенные двигателем-агрессора, а именно ЯМЗ для тех кто не знает. КрАЗ заменил двигатель, прошел все испытания, все согласования, сертификацию, утверждено в документах МО двигатель Вичай. А теперь получается, что можно этого не делать было. И никто из журналистов эту тему практически не поднимает ни тогда (оно и понятно почему) и сейчас (не понятно почему). Пусть закроются все предприятия Украины, особенно стратегические, люди останутся без работы, уедут работать за границу. Не дай бог, что серъезное изменится в войне еще в более худшую сторону, некому ж будет защищать Родину. Экономика будет работать только на заграницу: РФ, Беларусь и т.д. Свой рынок умрет. Это не только КрАЗа касается. Всего. Вагоностроительного завода в том числе. Почему позволяют закупать за бюджетные деньги, еще раз подчеркиваю БЮДЖЕТНЫЕ, аналог своего производства да еще и оснащенный двигателем агрессора. Ни в одной больше стране мира такого нет. В Германии коммунальные все на Мерсах. А почему они не покупают Вольво, Рено, Сканию, КамАЗ. Это ж техника дешевле. Но там то понимают, что это налоги в государство, рабочие места и т.д. А у нас всякую фигню будут рассказывать за дешевле на 3 копейки, а в целом посчитают пусть сколько Украина недополучит по таким контрактам и сколько вреда ей будет нанесено.


25 3
307
18 февраля 2020 13:46

Цитата: Daniel Mroz

 А що важко здогадатися хто стоїть за Богдан Моторс і чому АМКУ став на захист двигунів ЯМЗ? Це вони мастаки простим людям  розказувати на ток-шоу про патріотизм та соромити дядька ,який купив дещо  з російського ширпотребу. А самі своє діло добре знають- гроші не пахнуть і крові на них не видно.

 

А при чому тут Богдан-моторс??? Ви текст читали - "Тендер виграло ТОВ «Спец-Ком-Сервіс»."??? А нагадати, хто відповідає за Нацгвардію? Та-дам - найпрофесійніший у зеро-уряді міністр МВС аваков!!!

 

Цитата: route 66

Богдан Моторс це ж Петра контора?

 

Вже більше 10 років не його.

А вам Петро Олексійович продовжує у під'їзді гадити?

 

 

Доречі. На Богданах стоять двигуни Вейчай, такі самі як на КрАЗах.

 


8 20
1 257
18 февраля 2020 15:03

Бгг, дайте нам наперед грошей, а потім ми вам зробимо автомобілі, але це не точно ))).


5 9
3 532
18 февраля 2020 15:05

Цитата: Кавоман
А вам Петро Олексійович продовжує у під'їзді гадити?
а хто ж? Шахтарям, тим що прикували себе до каністр с пальним теж порох зп не віддає, все барижить...


5 10
1 120
18 февраля 2020 16:21

«Краснолиманская» (та, о шахтерах с которой вы пишете) - шахта государственная. А вот богатые угольные пласты под землей – в частном пользовании. А именно у  Виталия Кропачева. Так, на сегодняшний день Виталий Кропачев владеет контрольным пакетом акций предприятия, которое в рамках государственно-частного партнерства ведет добычу угля на шахте "Краснолиманская", тремя обогатительными фабриками и логистической компанией. 

Виталий Кропачёв собирается ни много ни мало, как приобрести контрольный пакет акций государственного ПАО "Центрэнерго". Уже сейчас подконтрольная Кропачёву "Краснолиманская" осуществляет туда 45% поставок угля. Остальные 55% закупаемого теплостанциями "Центрэнерго" угля обогащается на обогатительных фабриках бизнесмена", - пишет "Фокус".

Отмечается, что бизнесмена часто в СМИ называют "смотрящим по угольной отрасли" от Игоря Кононенко, первого зама президентской партии в парламенте и армейского друга Петра Порошенко. Впрочем, и Кропачев, и сам Кононенко какие-либо связи отрицают.

Вопрос: почему государство должно оплачивать долги за друзей вашего пети?


6 2
291
18 февраля 2020 16:34

Може з КрАЗом гешефт не наваристий? А з бацком пожирніше буде... smirk


5 1
3 532
18 февраля 2020 20:11

Цитата: s2e7r8g
шахта государственная. А вот богатые угольные пласты под землей – в частном пользовании.
я вижу, что вы смотрите телевизор, где об этом говорят. А наш завод НПЗ чей?, а безин, который он вырабатывает чей? А экологи, которых премьер прислал чьи? 
Цитата: s2e7r8g
Вопрос: почему государство должно оплачивать долги за друзей вашего пети?
ответ: государство вашего клована должно обеспечить выплату зарплаты рабочим ( два раза в месяц, согласно законодательства) сколько им не платили? что предприняло государство? правильно нихрена. Так же как и на якобы государственном НПЗ, куда не пускают ГОСЭКОинспекцию.....а вам все петя мерещется...


2 9
1 120
18 февраля 2020 21:14

[quote][/quote]А наш завод НПЗ такой же как и та шахта. Вроде бы и есть часть государства, но фактически в частных руках. А теперь представьте вой на всю страну если бы государство вдруг решило бы в случае задолженности по зарплате эту задолженность погасить. И Петя тут вовсе не мерещится, он здесь в полный рост маячит. Это при нем и с подачи его людей этот "бизнесмен" подгреб под себя схемы яныка. За это на майдане люди умирали?


3 3
3 532
18 февраля 2020 21:28

Цитата: s2e7r8g
И Петя тут вовсе не мерещится, он здесь в полный рост маячит.
да я смотрю у вас мания преследования. Петя маячил тогда, когда беня прятался на исторической родине, это теперь он тут царь и бох. Вы не ответили-почему государство как гарант не обеспечило законной выплаты зп шахтерам( не было никаких принято мер к наказанию виновных в задержке зп)? пороха год как нет. а он зп не платит? или друзей пороха наш херант не может тронуть? 
Цитата: s2e7r8g
Вроде бы и есть часть государства, но фактически в частных руках
так в руках же государства? не? другой вопрос кто представляет государство? правильно кукла-мукла бени бабломойского. Поэтому плевали на заводе на госэкологов и на зеленого клована. Так расскажите еще раз про петю в этой ситуации-это он посылает подальше экокомиссию? или он зп не платит? Вы хоть читаете . что вы пишете? 
Цитата: s2e7r8g
при нем и с подачи его людей этот "бизнесмен" подгреб под себя
и приват конечно он бене отдал, а потом забрал,да?


2 6
1 120
18 февраля 2020 22:29

Я не знаю сколько вам лет, но думаю что не много. Ну так вот, Ю.В.Тимошенко, будучи премьер-министром, тоже поцеловала дверь на проходной и уехала обратно в Киев. Ю. Луценко в качестве министра внутренних дел был послан в далёкие края пытаясь попасть на одну из буровых в Полтавской области. А почему так? Думали что они власть и все бросятся им ноги целовать? Есть что предъявлять - предъявляйте, нет - нехай щастыть, частная собственность, мы вас не приглашали в гости. Сейчас же вообще времена более жёсткие. И сказки на проходной в пятницу в конце рабочего дня типа "мы от премьер-министра" никого вообще не растрогали.

Мы же все видим каждый день работу полиции. Вроде бы и власть, и намерения хорошие, но всё так коряво делают. За это и негативные отзывы в народе. Так же и здесь:хотели как лучше - получилось как всегда. 


1 2
71
19 февраля 2020 03:21

Цитата: Daniel Mroz

 А що важко здогадатися хто стоїть за Богдан Моторс і чому АМКУ став на захист двигунів ЯМЗ? Це вони мастаки простим людям  розказувати на ток-шоу про патріотизм та соромити дядька ,який купив дещо  з російського ширпотребу. А самі своє діло добре знають- гроші не пахнуть і крові на них не видно.

Богдан Моторс не виробляє МАЗів. Це не з тієї опери.


1 3
3 532
19 февраля 2020 07:29

Цитата: s2e7r8g
Я не знаю сколько вам лет, но думаю что не много.
уважаемый, так вы же и выбрали клована, что бы такого же не было не так ли? А вы начинаете искажать факты и сравнивать что было так же! Так зачем же вы его выбрали? Чтоб было так же? Не надо манипулировать. Скажите просто и честно усрался так усрался и мы, енго избиратели тоже.. Так нет, будут изворачиваться да пороха вспоминать. Я могу вспомнить еще Андропова, я тоже много чего помню.


2 5
3 146
19 февраля 2020 08:53

Цитата: Кавоман
"Тендер виграло ТОВ «Спец-Ком-Сервіс»."???
МАЗи збираються на Черкаському заводі Богдан-моторс, формальним власником якого є Свинарчук, чули таке прізвище? І хто його покривав здогадуєтеся? А Спец-Ком-Сервіс належить, екс-директору автозаводу Богдан і виконує роль звичайної "прокладки" в махінаціях. 

Цитата: dabgu
Богдан Моторс не виробляє МАЗів.

А де ж їх збирають, на  їх сайті давно були? Там і фото цих МАЗів, які в них  називаються Богдан-6317


2 0
9
20 февраля 2020 00:30

С Автокраз, который в процессе банкротства, связываться никто не хочет, никто не рискует делать предоплату, так как автомобиль могут не собрать в сроки. Когда делается предоплата, часть денег идёт на заказ запчастей для сборки -- двигателя, колеса и т.д., на складах ничего нет, запчасти можно ждать и месяцами,а заказчик будет тягаться по судам годами, и деньги уже никто не вернёт. Остаётся только покупать МАЗ, других вариантов просто нет, а заказчику все равно где произведены запчасти, он смотрит техническую характеристику.


1 0

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх