«Яскраві шкарпетки»: відділ абонементу переміг у конкурсі на кращий буктрейлер

27.09.2018, 17:02 Переглядів: 2 837

 

Вітаємо креативних бібліотекарів!

Буктрейлер відділу абонементу ЦМБ ім. Горького за книгою Ольги-Марії Гнип «Яскраві шкарпетки» переміг у загальносистемному конкурсі «Сучасне! Класне! Українське!». Кращих обирали за вподобайками під відео у Youtube.


На Youtube їх підтримало 270 глядачів. До речі, в голосуванні на нашому сайті ця робота також набрала найбільшу кількість голосів.

 


Вітаємо креативних бібліотекарів!


Буктрейлер (від англ. book — книга, англ. trailer — тягач, причіп) — короткий відеоролик за мотивами книги, кліп по книзі. Метою створення буктрейлера є спонукання до прочитання книги. Його особливістю є те, що розповідь про книгу подається в образній, інтригуючій формі. У переважній більшості тривалість буктрейлера не перевищує три хвилини та не містить спойлерів. За призначенням буктрейлери поділяють на видавничі (вихід нової книги) та бібліотечні (про книгу з фонду). Буктрейлери можуть бути ігровими, неігровими, анімаційними, виготовленими у формі акторської гри, комп'ютерної графіки або мультиплікації, колажу. Подача інформації про книгу буває розповідна, атмосферна або концептуальна.


Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх