Кременчуцьким школам пропонують випробувати на собі новий підхід до вивчення природничих наук

13.03.2018, 16:36 Просмотров: 2 323

 

МОН випробовує новий інтегрований курс для 10-класників

Кременчуцьким школам пропонують випробувати на собі нові новий підхід до вивчення природничих наук. Інтегрований курс «Природничі науки» для 10 класу можна буде вивчати з 1 вересня 2018 року. Він впроваджується в межах експерименту, й Міністерство освіти і науки України запрошує школи брати участь у цьому пілотуванні. Згідно з повідомленням прес-служби міносвіти, лист «Про впровадження експериментального курсу «Природничі науки» розіслали на усі обласні управління освіти, тож кременчуцькі школи також можуть долучитися до експерименту.



Суть експериментального курсу полягає у тому, щоб навіть той випускник, який не спеціалізується на природничих науках, зміг сформувати цілісне уявлення про світ, отримав уявлення про широкий спектр наукових ідей астрономії, біології, географії, економіки, фізики і хімії.

Задля досягнення цієї мети школам на вибір пропонується 4 проекти навчальних програм:

  • проект 1 – автори І.Дьоміна, В.Задояний, С.Костик,
  • проект 2 – авторський колектив під керівництвом Т.Засєкіної,  
  • проект 3 – автори Д.Шабанов, О.Козленко,
  • проект 4 – авторський колектив під керівництвом В.Ільченко.

Вони розроблені для класів суспільно-гуманітарного, спортивного та художньо-естетичного спрямування. Тобто курс не може викладатися для учнів, які планують складати ЗНО із природничих предметів.


Викладати курс можуть вчителі природничих предметів без проходження курсів підвищення кваліфікації.


Програми першого і другого проекту побудовані так, щоб пояснити особливості природних явищ та технологічних процесів з позицій кожної з природничих наук.


Програма третього проекту акцентована на дослідження причинно-наслідкових зв’язків, що зумовили сучасний спосіб життя людства, та їх вплив на можливе майбутнє.


Програма четвертого проекту пропонує модульний підхід до вивчення природничих предметів.


У кожній із них вивчення курсу базується на знаннях, які учні отримали в основній школі.


Розробити необхідне навчально-методичне забезпечення (підручники й посібники для учнів; методичні посібники для вчителів; веб-сайт інформаційно-комунікаційної та дидактичної підтримки курсу) планується упродовж пілотування курсу.


Щоб долучитися до експерименту, школа має звернутися до місцевого органу управління освітою.

Автор: Руслана Горгола Источник фото: uroki-matematiki.in.ua
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
  • НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ:


Вверх