Квитки на потяги УЗ тепер можна купити через Viber та Telegram

12.01.2021, 16:03 Переглядів: 2 409 Коментарів: 3

 

Правда поки що лише на поїзди Інтерсіті+, жоден з яких не прямує через Кременчук

Сьогодні, 12 січня, у співпраці з Visa та Middleware Укрзалізниця запустила свій перший чат-бот у месенджерах Viber та Telegram з можливістю прямого продажу чи повернення квитків, а також замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу руху, інформування про прибуття або запізнення потяга, номер колії тощо. Про це повідомив Міністр інфраструктури Владислав Криклій.


- Укрзалізниця продовжує розвивати свої сервіси та ставати більш клієнтоорієнтованою для пасажирів і бізнесу. Ще влітку 2020-го за моєї ініціативи компанія розпочала здійснювати продаж квитків за 90 днів до дати поїздки, а також запустила програму лояльності для подорожуючих на Інтерсіті+. Сьогодні ж УЗ вперше стартує з власним чат-ботом, який не лише надає довідкову інформацію та зворотний зв’язок, а й наділений функціями продажу чи повернення квитків, замовлення харчування та інших додаткових опцій, - зазначив очільник Міністерства.


Чат-бот УЗ розмовляє трьома мовами: українською, англійською та російською.


Владислав Криклій пояснив, що оплата за квитки, придбані через чат-бот, здійснюється безпосередньо без редіректу - для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці. Також пасажири можуть використовувати для оплати сервіси Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.


Наразі в чат-боті доступні для замовлення квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад. Протестувати роботу сервісу можна за посиланнями: https://vb.me/ukr_railway або https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot.


 

Автор: Дарія Губенко
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Коментарі: 3

0
12 січня 2021 16:18

вопрос зачем? это не так удобно как в приложение, хотя и оно не работает сначала эпидемии...... Необходимо развивать приложение


2 1
540
1
12 січня 2021 16:27

Цитата: ASGARD

вопрос зачем? это не так удобно как в приложение, хотя и оно не работает сначала эпидемии...... Необходимо развивать приложение

Если бы сразу всё было удобно и работоспособно, Microsoft бы сделал одну, а не 38 версий Windows. wink


2 20
272
12 січня 2021 18:31

Цитата: s2e7r8g
Если бы сразу всё было удобно и работоспособно, Microsoft бы сделал одну, а не 38 версий Windows.

-адже Вам зазанчили... раніше був застосунок букінг-уз... дуже зручний, і ніякі там там боти не водились...
Вибрав напрямок, дату- сплатив і не було необхідності йти до каси та витрачати свій час...
А нині зробили лайно... і тільки для Інтер-сіті... 


2 0

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх