КВБЗ передав «Укрзалізниці» перші чотири локомотиви General Electric, один уже пішов у рейс

14.12.2018, 09:03 Переглядів: 5 029

 

Локомотиви пішли «у самостійне життя»

Крюківський вагонзавод передав «Укрзалізниці» перші чотири локомотиви General Electric, які проходили доукомплектацію на підприємстві. Про це повідомляє прес-служба КВБЗ. На підприємство прибули представники «Укрзалізниці» – машиністи пройшли навчання і вміють управляти новими локомотивами.

 

«О 3 годині ночі вже 12 грудня тепловози залишили завод і були подані на станцію Крюків-на-Дніпрі. О 4.15 вони відправилися у самостійне життя на залізниці», - розчулено пише прес-служба КВБЗ.


 


На підприємстві також повідомили, що ще чотири тепловози готуються до відправлення.


Нагадаємо, що перший етап співпраці з GE передбачає локалізацію в Україні на рівні 10%. Поступово рівень локалізації в Україні буде доведений до 40%

Як повідомив 13 грудня на своїй сторінці у Фейсбук Євген Кравцов, очільник Укрзалізниці», перший локомотив «Тризуб» уже вируший у рейс - повіз руду до маріупольських підприємств. 




«Це історичний рейс для всієї української залізниці. Нова тяга – надійна, ефективна, економічна в роботі, екологічна та комфортна для машиністів. А один новий локомотив буде економити компанії близько 10 млн грн на рік.


Нові тепловози Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia не отримувала останні 25 років.


А сьогодні вже 20 локомотивів серії GE Evolution знаходяться в Україні, 8 – доукомплектовані та виходять у роботу. Ще 12 чекаємо до кінця року.


Ми задоволені тестовими результатами нових тепловозів GE. Перші локомотиви вже направили возити сировину в напрямку меткомбінатів Маріуполя неелектрифікованою ділянкою Комиш-Зоря – Волноваха.


Також відправимо локомотиви на важливу лінію до Миколаївського порту, щоб забезпечити експорт українського зерна в цей піковий період», - написав Євген Кравцов. 

Довідка «Укрзалізниці»

23 лютого 2018 року було підписано пакет документів довгострокового партнерства з компанією General Electric для оновлення та модернізації парку тепловозів Укрзалізниці. Зокрема, підписано рамкову угоду між Укрзалізницею та GE щодо 15-річного партнерства оновлення та модернізації рухомого тягового складу.


Тепловози ТЕ33АС адаптовані до кліматичних умов простору 1520, екологічні, надійні, економні в обслуговуванні та комфортні для локомотивних бригад. Порівняно з тепловозами 2ТЕ10 и 2ТЕ116 шкідливі викиди знижені більш ніж на 40 %. Це вантажні тепловози нового покоління з асинхронними тяговими електродвигунами потужністю 3356 кВт. Конструкційна швидкість – 120 км/год. Тепловози мають більші міжремонтні пробіги. Вони обладнані сучасними системами безпеки руху та радіозв’язку, системою автоматичного виявлення пожежі й пожежогасіння. У них високі тягові властивості за рахунок вбудованої комп’ютеризованої мікропроцесорної системи управління та діагностики з електронним вприском палива. Вона контролює та відображає на дисплеї пульта управління стан всього обладнання й експлуатаційних параметрів локомотива, здійснює самодіагностику систем і миттєво повідомляє машиніста про виникнення будь-яких несправностей. Система діагностики здатна виявити дефекти на ранніх стадіях і передати дані машиністу та сервісній групі.


Автор: Тетяна Донченко Джерело фото: kvsz.com Джерело відео: Фейсбук, сторінка Євгена Кравцова
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх