У 2018 році сесії Полтавської обласної ради будуть виїзними

13.02.2018, 14:54 Переглядів: 2 932

Вчора у Полтавській ОДА відбулося засідання президії Полтавської обласної ради. Основне питання порядку денного – проведення майбутніх сесій. З присутніх – голова Полтавської ОДА Валерій Головко, голова Полтавської обласної ради Олександр Біленький, депутати обласної ради та керівники структурних підрозділів ОДА.


 

На 2018 рік в обласному бюджеті закладені кошти на капітальний ремонт сесійної зали. Також система голосування вже тривалий час потребує модернізації. Тому президія обласної ради вирішила перенести сесію, у зв’язку з запланованим капітальним ремонтом сесійної зали.

Тож перед апаратом Полтавської обласної ради постало непросте завдання – знайти відповідне місце та переформатувати проведення самих сесій.


У зв’язку з цим, фахівці апарату розробили й презентували нову процедуру голосування, яка тимчасово замінить звичну систему. Відтепер голосування відбуватиметься за допомогою різних карток-бюлетенів «за», «проти», «утримався», «правки» тощо.


Відтепер цьогорічні сесії Полтавської обласної ради будуть тематичними, тобто стосуватимуться здебільшого якогось із напрямків – екології, інфраструктури, тощо. І проходитимуть у тому населеному пункті області, який найбільше потребує вирішення цієї проблеми.


 


– Запланований на цей рік капітальний ремонт сесійної зали і модернізація системи голосування змушують шукати нові варіанти проведення сесій, – говорить голова Полтавської ОДА Валерій Головко. – Тож президія ради запропонувала доволі цікаву ідею – проводити виїзні засідання там, де виникають проблемні питання. Депутати її підтримали. Апарат облради презентував тимчасову процедуру голосування.

Журналістів і громадськість апарат облради обіцяє забезпечити транспортом. Різнитиметься лише спосіб голосування.


– Будуть різні виїзні засідання. Екологічні, наприклад, у Лохвиці, інфраструктурні – у Горішніх Плавнях, питання розвитку дорожньої галузі – десь в іншому місці, а туристичної галузі, можливо, в Миргороді. Все відпрацьоване апаратом обласної ради. Вважаю, що вирішувати проблеми на місцях буде й наглядно і ефективно, — сказав Валерій Головко.



Модернізація системи голосування передбачає певний час. Зараз виготовляється проектно-кошторисна документація. Повернутися до оновленої сесійної зали обіцяють одразу після закінчення ремонту, до кінця року.



Прес-служба Полтавської ОДА

Автор: прес-служба
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Твоя влада:

Проект «Твоя влада» - офіційна сторінка Полтавської обласної держадміністрації

«ТВОЯ ВЛАДА». ПРО ПРОЕКТ

Комунікаційні майданчики розвиваються з неймовірною швидкістю. Обласна влада повинна користуватися ними для ефективного зв’язку з мешканцями Полтавщини.

Відкритість — є одним із головних пріоритетів Полтавської ОДА. Наша структура працює над цим, щоб якомога ефективніша налаштовувати зв’язок з усіма жителями нашої області.

Прес-служба Полтавської ОДА намагається по максимуму використовувати наявні наразі майданчики для комунікації: газети, телебачення, живе спілкування з людьми. Але вже очевидно, що велику частину інформаційного поля зараз займає саме онлайн.

На початковому етапі ми налагодили комунікацію через соціальні мережі: почали інформувати користувачів «Facebook» та «Twitter» про нашу діяльність та робити все можливе, щоб спілкування було діалогом, а не монологом.

Наступний крок — це більш ефективне інформування полтавців про нашу діяльність через інтернет-видання. Полтавська ОДА активно співпрацює з цим видом медіа. Зараз ми відкриваємо проект «Твоя влада», щоб мати можливість показати роботу обласної влади, провести читача коридорами ОДА, познайомити з її працівниками.

Ми готові до діалогу з кожним. Готові до діалогу з Тобою. Тому що ми — Твоя влада.

Прес-служба Полтавської ОДА

Читайте також:



Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх