“Середньомісячна зарплата основних працівників ХК “АвтоКрАЗ” в грудні 2004 року складала 1000 грн.”, повідомляє заступник генерального директора- директор з соціальних питань Зоя Шишкіна. Суть листа зводиться до того, що колишні працівники автоскладального, яких мають скоротити в червні, не втратять у зарплаті, влаштувавшись на КрАЗ. За офіціними ж даними статистики, наведеними раніше у “Телеграфі” (саме такі дані є у відділі економічного аналізу виконкому), середня зарплата за 2004 рік на підприємствах значно різнилася: менше 600 грн.
В Полтаві підведено підсумки обласного етапу Всеукраїнського конкурсу на звання “Кращий роботодавець року”. За даними з міськвиконкому, в номінації від тисячи до п”яти тисяч працюючих всі три призові міста зайняли кременчуцькі підприємства: стальзавод, завод коліс та АТ “Кременчукм”ясо” відповідно.
В номінації понад п”ять тисяч працюючих перемогу здобули концерн “КВБЗ” ( перше місце) та ХК “АвтоКрАЗ” ( друге місце).
Сталеливарний завод переміг в номінації “Краще підприємство по забезпеченню інвалідів роботою”.
Депутати пропонують ухвалити закон, який мав би збільшити зарплати українців удвічі, а то й утричі.
Таку спадщину залишили після себе колишнє керівництво ТОВ “Кременчуцький завод силікатної цегли”. Наразі підприємство визнане банкрутом. За залишковою вартістю його викупила фірма “Промбудсервіс”. Борги ж по зарплаті залишилися на “старому” підприємстві.
“Міська влада працює над цією проблемою і ставить завдання позбутися ганебного явища боргів по оплаті праці до кінця цього року”, - пообіцяв Микола Глухов, звітуючись на сесії міськради сьомого квітня. За його даними, сума боргу по невиплаті заробітної плати в 2004 році скоротилася в 2,8 рази порівняно з 2003 роком.
.