У Полтаві бастують перевізники, бо хочуть проїзд по 8 гривень

4.12.2018, 12:29 Просмотров: 1 703 Комментариев: 1

За попереднім ультиматумом маршрутчиків, сьогодні у рейс не вийшли 20% некомунального громадського транспорту

У Полтаві перевізники хочуть, аби у місті підвищили тариф на проїзд у громадському транспорті вдвічі, тобто з 4 до 8 гривень.


Щоб «пришвидшити» цей процес, маршрутчики вдалися до активних дій: сьогодні, за попередніми обіцянками Асоціації перевізників Полтави, в рейс не пустили кожен 5-тий автобус. Папірці з подібним повідомленням днями з’явилися в міському громадському транспорті.


 


У «листі щастя» від Асоціації перевізників йдеться, що 4 гривні – це несправедливо встановлений тариф. Тому перевізники вимушені розпродати автопарк, аби не збанкрутіти.


У свою чергу, маршрутчики вважають, що рентабельний тариф для Полтави – 8 гривень.


Достеменно невідомо, чи справді перевізники вдалися до таких дій, чи просто вирішили «полякати» владу. Та поки транспортного колапсу у Полтаві немає. Зокрема полтавка Марина Левчук зазначила, що маршрутки їздять як завжди, скупчення людей на зупинках немає.


Нагадаймо, у Полтаві наприкінці 2017 року виконком підвищив тариф у не комунальному транспорті з 4 до 5 гривень. У 2018 році на це рішення подали в суд та виграли його. Тож з 1 жовтня 2018 року, згідно з рішенням суду, повернули вартість проїзду по 4 гривні.


У Кременчуці проїзд у маршрутках подорожчав з 22 листопада – з 5 до 6 гривень. Супротивники підняття дорікали мерії Кременчука, що тариф необгрунтований й у Полтаві їздять по 4 гривні. 

Автор: Євгенія Каблучка Источник фото: Elena Logvinovskaya, група «У Полтаві», Фейсбук

Комментарии: 1

1 757
4 декабря 2018 15:21

, Тому сьогодні рентабельний тариф для Полтави – 8 гривень.
трындец...а я вважаю що  рентабельний тариф 3 грн.!!!  Кто расчет рентабельности покажет???? ну цирк жеж



еще немножко Телеграф не досказал историю-а дальше было так: 

Натомість будемо розвивати комунальний транспорт. Сьогодні це панацея, адже він цілком підпорядкований місту й коштує полтавцям завжди щонайменше вдвічі дешевше. Тому вже в наступному році ми завдяки співпраці з ЄБРР закупимо півсотні нових тролейбусів, працюватимемо й над закупівлею інших видів транспорту.

Окрім того комунальний транспорт завжди ходить за графіком і до пізнього вечора, не дивлячись на наповнюваність. Стежити за графіком та його виконання буде й відновлена нами КП «Центральна диспетчерська служба міських пасажирських перевезень».

У 2019 році має запрацювати й електронний квиток, документи для цього проекту вже підготовлені.

Більшість провідних українських міст давно відмовилася від незручних та нерентабельних маленьких маршруток. Очевидно, що цим шляхом маємо піти і ми, але платити 8 грн за душогубку полтавці не будуть.


+14
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Читайте также:

  • НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ:


Вверх