Міст через Дніпро: тепер у кредит

7.09.2013, 08:30 Просмотров: 5 124 Комментариев: 23

Міст через Дніпро: тепер у кредит
Кременчуцька влада позичить гроші, щоб підгодувати бізнес мільярдера Жеваго. Депутати ухвалили рішення про кредит на проектування мосту – 35 мільйонів під 10% річних

Міст через Дніпро: тепер у кредит
Фірма, підконтрольна нардепу від Кременчука Костянтину Жеваго, може заробити на проектуванні нового мосту 35 мільйонів гривень

 

І знову про новий міст. Президент Віктор Янукович обіцяв, що в 2013 році його вже почнуть будувати. Натомість і досі проектують. 29 серпня на сесії міської ради депутати ухвалили рішення «Про надання повноважень на залучення коштів під державні гарантії». Ціна питання – 34 млн 993 тис грн на розроблення проектно-кошторисної документації нового мосту через Дніпро. Тобто місто фактично візьме банківський кредит на 10 років з відсотковою ставкою не вище 10% річних (це обумовлено рішенням сесії).


Щоправда, міський голова Олег Бабаєв запевняє: Кременчук нічого не платитиме, усе ляже на плечі держави.


– Я радий, що була постанова Кабінету Міністрів. Сьогодні нам дали право взяти кредит і «повісити» його в обов’язок держави. Ми проводимо тендер, дивимося, який банк дає кращі відсотки. Після цього здаємо всі документи у Міністерство фінансів – воно несе обов’язок погашення кредиту і відсотків. А ми використовуємо ці гроші, щоб проектувати новий міст. Відповідальності міста тут немає ніякої. Є відповідальність держави. Ми б голову в петлю не сунули, – так розповів про переваги кредиту Олег Бабаєв.


Ми вирішили пересвідчитися і звернулися до тексту самої Постанови Кабміну №404 від 3.06.13 року, яка дає можливість місцевим бюджетам залучати кредити. Документ передбачає чотири варіанти використання коштів державного бюджету на погашення зобов’язань за кредитами: часткову компенсацію відсотків; компенсацію відсотків у повному обсязі; часткову компенсацію відсотків та часткове погашення запозичення; компенсацію відсотків та погашення запозичення у повному обсязі. Отже, не гарантовано, що Кременчуку перепаде «найжирніший» останній варіант – тобто не факт, що за міст не платитимуть грошами з міського бюджету. Як саме буде – вирішать у Києві.


Не менш цікавим є питання: чому кредит? Де ж оті 35 мільйонів державної субвенції на новий міст, які двічі обіцяв Президент Віктор Янукович під час своїх візитів до Кременчука?

 

Чи то гарант не виконав обіцянку, чи то міська влада не спромоглася використати гроші, які давали? Це питання ми теж адресували міському голові.


– Можу сказати одне: ті гроші, які заходять до міського бюджету, ми використовуємо. Минулого року ми використали два мільйона – все, що дали, – каже мер.


Натомість в облдержадміністрації запевняють, що Президент таки не «підманув». Державна субвенція надійшла, щоправда, не повністю, а у розмірі 25 мільйонів гривень, повідомив «Телеграфу» начальник департаменту фінансів Полтавської облдержадміністрації Павло Кропивка.


– Минулого року виділялася державна субвенція, просто кошти не змогли освоїти. Достеменних причин я не знаю, але гроші повернулися до Державного бюджету. От чому не використали – краще спитати спеціалізовані управління у Кременчуці, – каже Павло Кропивка.


Подивившись у папери, він уточнює: 2 млн 900 тис грн (із 25 млн грн) були використані – а решта (22,1 млн грн) повернулися у Держбюджет. Він додав: область працює над тим, щоб Кременчук знову отримав субвенцію на міст.

 

Кому робимо послугу?


Судячи з того, що каже обласний чиновник, спочатку Кременчук прогавив гроші – а тепер міська влада хутко кинулася по кредит. Проект нового мосту виконує інститут «Київсоюзшляхпроект». Достатньо трохи «погуглити», щоб дізнатися, чий це бізнес.

 

Інтернет-ресурси «РепортерUA», «Біржевий лідер», «Вікіпедія» та інші повідомляють про те, що контроль над «Київсоюзшляхпроектом» у 2007 році отримала група нардепа Костянтина Жеваго «Фінанси і Кредит». З цією ж фінансовою групою пов’язане і ПАТ «Кременчукм‘ясо», яке до обрання мером очолював Олег Бабаєв. І тепер міська влада своїм рішенням про кредит допомагає «підгодувати» бізнес Жеваго.


Та чи дійсно кредит допоможе звести новий міст, котрий будують на папері вже 25 років? Судячи з коментарів на сайті telegraf.in.ua, багато хто у це не вірить. «А що робити, треба на чомусь заробляти... Страшно навіть подумати, що коли-небудь побудують новий міст і закриється така ГОДІВНИЦЯ» – написав наш читач під новиною на сайті про кредит на міст.

 

"Кременчуцький Телеграф" від 5 вересня 2013 року ,№36

0
Автор: donchenko

Комментарии: 23

0
7 сентября 2013 10:37

Это мой комментарий процитировали. И я думаю большинство кременчужан со мной согласится. Мост- кормушка, закрывать ее нет смысла...

0
0
7 сентября 2013 11:24

Зачем строить новый мост если хорошо зарабатывают и на проэктировании, каждый год выделяют по 10 -15 млн. грв. на не существующие проэкты.

0
4 603
7 сентября 2013 12:16

сколько ж костя пообещал олежке? 50 на 50?

0
0
7 сентября 2013 13:24

пинцдец...
отдавать ( выплачивать кредит) будут десять лет всяк.
в итоге будет мост за двойную цену.

и очень может получится так как в анекдоте. ( в смысле после выплаты кредита мост будет иметь двойную цену но мост будет один) wink

Советский инженер-мостовик, посетивший Румынию, приглашен в
гости к своему румынскому коллеге. Гость восхищается шикарной виллой
хозяина. Тот подводит гостя к окну:
- Видите там мост?
- Вижу.
- В этом все дело! На его строительстве я кое-что сэкономил.
Через год румынский инженер посетил СССР и нанес ответный визит. Он
в восхищении от шикарной дачи советского мостовика. Тот подводит гостя к
окну:
- Видите там мост?
- Нет, не вижу.
- В этом все дело! lol

0
0
7 сентября 2013 15:14

Да что ж это такое?
За такие деньги и за такое долгое время можно давно было уже построить новых десять мостов.
По нему же ездить невозможно уже давно, яма на яме(водители меня поймут). Не понимаю, почему наши депутаты так тянут с этим? Одно проектирование, да проектирование. А сколько предвыборных обещаний на тему моста было?
Такое впечатление, что наши детутаты по нему не ездят совсем..и им это *** не нужно.

0
0
7 сентября 2013 15:17

Сколько же можно этот мост проектировать??? Когда же строить начнут???? Наверное, тогда, когда нынешний мост рухнет в Днепр!!!

0
0
7 сентября 2013 15:53

Мэр - загоняет граждан Кременчуга в финансовое фиолетовое ЯРМО , за троллейбусы платим Живаго проценты за взятый кредит, за прект моста так же проценты платим Жеваго за кредит, что еще ждать от такого мэра ????? Кода граждане с голоду подохнут ???? Скажем мэру НЕТ. Остановим растрату Кременчугского бюджета лже-управленцами.

0
0
7 сентября 2013 17:19

Ворьё!

0
0
7 сентября 2013 18:56

st0kaN, слабо сказано, смягчаете...

0
0
7 сентября 2013 20:44

Kremen-t,
цензура no

0
0
7 сентября 2013 20:57

да можно было бы уже канатную дорогу через Днепр за такие деньги построить.

0
171
7 сентября 2013 21:16

Цитата: Арчи
Наверное, тогда, когда нынешний мост рухнет в Днепр!!!

Вот-вот!
А если учесть, что нынешний мост ещё не рухнет лет 50-100, то ваши слова пророческие!
Хочу обратить внимание народа: деньги берут не на строительство!!!
- На проектирование! Две очень большие разницы!
А нового моста у нас не будет до тех пор, пока он не понадобиться железной дороге! Можете и не мечтать!
В Запорожье новый мост строят уже 20-ть лет. И это в Запорожье, городе побогаче нашего. А мы можем, только проектировать, да и то в кредит.
А если учесть, что последнее наше крупное предприятие КВСЗ встало на путь КрАЗа... То ближайшее наше будущее смотрите на примере американского Детройта.

0
2 736
7 сентября 2013 21:19

Цитата: Iva
внимание народа:

народ в курсе

0
0
7 сентября 2013 21:37

Бабаев и Жеваго - друзья. Когда Жеваго стал владельцем кременчугского мясокомбината, он поставил туда председателем правления Бабаева, своего человека. Видно, что до сих пор их бизнес-интересы пересекаются. Плохо только, что наживаются на деньгах общины.

0
3 261
7 сентября 2013 21:37

За эти деньги русло Днепра за Крюков перенести можно!

0
171
7 сентября 2013 23:29

Цитата: Oleg Olimp
За эти деньги русло Днепра за Крюков перенести можно!

А это идея!
Работа земснаряда обойдется дешевле! winked

0
98
8 сентября 2013 08:13

Забудьте..моста не будетчего все думают что это большие деньги...это очень мало судя по изначальному проэкту-подумайте...

0
0
8 сентября 2013 08:25

костя кредитует государство под строительство нового моста. Я правильно понял? т.е. костин банк Финансы и Кредит дает кредит своей же проектно-строительной компании под государственные обязательства.
Сомневаюсь, что прокатит... янык скажет косте, что если и нужен тебе мост через днепр под потребности Белановского Гока, то строй сам, и не впутывай меня в свои проблемы..
И на этом все закончится. Мост-это, в первую очередь, коммерческий поект! таковы времена. и никто не подумает о роддоме на правом берегу...
А кому еще этот мост нужен в этой стране, городе? Подскажите.. Людям?Мэру?

0
0
8 сентября 2013 08:58

Чак Норрис,
можно и канатную, но окатыши гока по канатам не перевезешь)

0
562
8 сентября 2013 11:13

Покуда народ будет хавать лапшу, покуда его будут исправно ее кормить. Надоест лапша завезут макароны, спагети приправят салютом, украсят зеленью. Приятного аппетита товарищи...

0
0
8 сентября 2013 20:18

Пусть Жеваго и его иностранные инвесторы построят нам Новый мост через Днепр! Тогда жители города его зауважают.... А сейчас он втихаря руду нашу вывозит из страны...

0
0
9 сентября 2013 08:16

: 2 млн 900 тис грн (із 25 млн грн) були використані – а решта (22,1 млн грн) повернулися у Держбюджет.

Не нашли механизм для того,чтобы украсть из этих денг для себя-вот и вернули их назад."не освоили".

0
0
9 сентября 2013 10:46

Если город постепенно загонять в Костины кредиты,глядишь он из рулящего превратится в собственника Кременчуга.."И без боя город взят.."(С)

0
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх