Отримали СМС про знижку, не поспішайте до магазину - досвід кременчужанки

15.01.2013, 09:57 Просмотров: 7 431 Комментариев: 22

 

Обережно: пропозиція дешевого товару може виявитися хитрим маркетинговим ходом, що приховує справжню ціну

Отримали СМС про знижку, не поспішайте до магазину - досвід кременчужанки

«При купівлі товару в кредит – знижка 20%»


«Не так давно я отримала СМС-повідомлення від одного з супермаркетів побутової техніки, – розповідає кременчужанка Світлана. – Пропозиція була спокусливою: «При купівлі товару в кредит – знижка 20%» – лише три дні. Грошей у кишенях було обмаль, але хотілося новий мобільний телефон. Тим паче, що коли порівняла ціну на одну й ту саму модель у магазині та в інтернеті, виявила, що зі знижкою (у магазині) буде дешевше. Сидять привабливі дівчата – кредитні експерти, біля них таблички – 0%. О, думаю, поталанило! Продавець-консультант починає виписувати рахунок на товар, з яким я маю йти до працівника банку. Агітує ще купити якийсь аксесуар на додачу до телефону, теж у кредит. Я відмовляюся, а він мені – це умови акції. Дивуюся: в СМС про аксесуари нічого не сказано. Та вибираю якусь копійчану дрібничку. І тут я помічаю: з рахунком щось не те! «На виході» отримую ціну на товар (мінус аксесуар) без обіцяної 20-відсоткової знижки.

 

– Куди ж поділася моя знижка? – поцікавилася я у продавця Віталія.

 

– Ваша знижка пішла на оплату страховки та додаткової гарантії на товар від магазину, – пояснив він.

 

– Але ж ви мені нічого не сказали про гарантію, коли виписували чек! – обурююсь я. А привітливий Віталій мовчить та посміхається.

 

Та найбільший «сюрприз» чекав при оформленні кредиту: дивлячись на таблички 0% я чекала, що це буде розстрочка (нехай із комісією, бо банку ж треба на чомусь заробити). Але мені сказали: оскільки на цей товар магазин і так дає знижку, то кредит – на загальних умовах, тобто під 5%. І тут моя знижка за півроку виросла у переплату близько 600 гривень!

Я попросила покликати старшого менеджера – дуже вже мені не сподобалися справжні умови «акції». Той прийшов і пояснив: ви ж отримали СМС про знижку за умови купівлі у кредит, а не в розстрочку. Що ж, погоджуюсь, але запитую:

 

– Мені не зрозуміло, чому при оформленні кредиту оці обіцяні 20% знижки, одразу ж уходять на страховку та гарантію на товар? Про це ж у СМС нічого не сказано.


– Продавець, напевне, не зміг вам пояснити – він працює в нас лише тиждень. А страховка – це коли, наприклад, ви загубили телефон або його у вас викрали. Ви йдете до міліції, при наданні відповідних документів магазин вам повертає 99% вартості товару. З приводу гарантії: ви чудово знаєте, як працюють сервісні центри. Якщо у вас щось ламається, вони можуть тримати ваш товар і місяць, і два, і три. А згідно з нашим сертифікатом, термін ремонту складає 30 днів. Якщо протягом цього періоду сервісний центр не встигає, ви можете прийти до магазину, вам або повернуть гроші або замінять товар. Але додаткова гарантія – це за вашим бажанням, – визнає старший менеджер і таки пропонує переписати чек «без гарантії».

 

Та я вже бачу, що все одно нічого не зекономлю. Прошу порахувати мені не кредит, а розстрочку. Мобілку я так і купила – без знижки: 5 платежів, розстрочка на 4 місяці. Переплата склала близько 100 гривень. І то добре, що не 600.

 

До речі, «за бажанням» виявилася й купівля аксесуарів – вони, як з’ясувалося, теж не були обов’язковою умовою акції. Дрібниця, але неприємно».

 

Світлана каже, що тепер ретельно з’ясовує умови акцій та радить кременчужанам робити те саме. І рахувати переплату – навіть за так званий «кредит під 0%». Адже банки – не благодійники. Буде обов’язково або страховка, або комісія. Тож, якщо вже зважилися на кредит (чи то пак на розстрочку) візьміть суму щомісячного платежу, прорахованого банківським працівником, помножте на кількість місяців, складіть із першим внеском і порівняйте з цінником на товарі. Не злякало? Лише тоді платіть.

 

«Третій товар у чеку – безкоштовно»


Кременчужанин Сергій розповів, як хотів придбати третій товар «на шару» і що його зупинило.

 

– Зламався пилосос. Почали ми з дружиною обирати новий. А син каже: «О, може, ще планшет мені купите, ви ж обіцяли? А мамі кухонний комбайн дістанеться – безкоштовно!» Ну ми й «розкатали губу». Та з’ясувалося, що акційних товарів у супермаркеті обмаль, і потрібний нам комплект ми не знайшли: ні планшети, ні нетбуки магазин взагалі під акцію не пропонував. Порахували інший варіант: другий товар у чеку – за 50% вартості. Та тут уже дружина згадала, що такий самий кухонний комбайн бачила в іншому магазині та набагато дешевше.

 

Сергій каже, що врешті вийшли з магазину та вирішили порівняти ціни – пропозицій у місті море. Знайшли такий самий пилосос за акційною ціною на 300 гривень дешевше та відмовилися від ідеї купити «комплект».

 

- На комплекті точно нічого б не зекономили: ціна за третій товар фактично закладена у двох інших, так само і знижка 50% на другий товар – теж умовна, адже ці ж самі моделі в інших торгових точках – дешевші, – ділиться спостереженнями Сергій.

 

Про пастки споживчих кредитів читайте в № 2 "Кременчуцького Телеграфа" від 10 січня

0
Автор: donchenko Источник фото: gazeta.lv
Теги: скидки

Комментарии: 22

0
15 января 2013 10:13

обычный лохотрон...удивляюсь тем людям кто еще верит в шару такую what

в городских магазинах сейчас покупают технику те - кому или лень или не умеют искать и заказывать в инете

на данный момент куча инет-магазинов где найти можно все и само собой очень дешевле и даже с доставкой .. Типа новой почтой ..хотя кроме НП есть и дешевле службы доставки

причем доставка 1-3 дня обычно

ленивым достаточно поюзать сайты кот. обобщают многие предложения инет-магазинов типа: hotline.ua vcene.ua или яндекс.маркет

в розетке.юа всегда дороже чем в других (на рекламу тратят много) но зато много полезных отзывов о товаре нужном можно почитать

короче как говорится: Ищущий да обрящет smile

0
0
15 января 2013 10:14

Мене більше обурюють ті ***, що продають таким магазинам базу з активними номерами! Вже більше півроку поповнню рахунок лише картками. angry А то поповниш рахунок в магазині по номеру чи в айбоксі і починаються акції від комфі і непам`ятаю кого іще.

0
741
D:
15 января 2013 10:35

Случай из жизни: Захожу 07.11.12 в один из известных супермаркетов города. Микроволновка 700 гр. Говорю "заверните"...Юноша с искусственной улыбкой изчезает "готовить документы"...Через 5 минут появляется и я вижу счёт для оплаты в кассе...! 820 гр ! Спрашиваю "чё за ....нь"? А он говорит "ведь Вам гарантию от магазина на год или на 3 года? На 3 года будет 170"...Я ему в лицо - "мне НЕ нужна гарантия от магазина, мне достаточно гарантии от производителя"!!! Он говорит - "нет , гарантия от магазина обязательна"...Я говорю "СПАСИБО за приятное времяпровождение" , желаю ему........успехов в труде, говорю куда он должен засунуть этот счёт и ухожу с чувством полного морального удовлетворения...Угадайте - о каком заведении идёт речь... fellow

0
0
15 января 2013 10:56

D: это развод от самого продавца...в таком случае тупо просишь старшего , а если и тот такое скажет то еще выше обращаться...если не захотят звать - звонок на горячую линию и жалобу

0
0
15 января 2013 11:10

Искал себе магнитолу с CD. Присмотрел модель, пошел по магазинам. От магазина к магазину цена варьировалась от 1200 до 1400 (дело было несколько лет назад) и только под заказ. В наличии такого товара не было. В интернет магазине нашел. Вместе с доставкой получилось 730 гривен.
Даже в интернет магазине Эльдорадо сейчас цены ниже, чем в городе.

0
0
15 января 2013 11:23

только что стало аж интересно и не поленился он-лайн пообщаться на их сайте smile

11:01Барахович Владимир
Добрый день, рады вас приветствовать в чате Comfy! Чем могу вам помочь?

11:01Вы
добрый день!
Кто сможет подсказать в вопросе Страховки и дополнительной гарантии на товар

11:03Барахович Владимир
Что именно вас интересует?

11:04Вы
Покупка страховки на товар и дополнительная гарантия обязательны или добровольны к приобретению?

11:06Барахович Владимир
В некоторых видах кредитования (акционный и грейс-кредит)обязательным условием является приобретение страховки от несчастного случая. Остальные услуги могут быть приобретены только по вашему желанию.

11:08Вы
Куда обращатся если продавец не хочет продать товар без дополнительной гарантии за наличные без кредита ?

11:16Барахович Владимир
В этом случае вы можете обратиться по телефону нашей горячей линии 0-800-500-190 прямо из магазина, операторы с радостью вам помогут.

0
741
D:
15 января 2013 11:44

крендель,
Не было времени - срочно искал подарок коллеге. Зашёл в другой не менее известный супермаркет и купил то же , но за цену , размещённую на ценнике. А этот гуимплен (мальчишка) ...Ну я думаю, что он тоже получил "заряд бодрости и позитива на несколько дней... wink

В Комфях не знаю - в Фокстроте "разводили"...

0
2 154
15 января 2013 12:18

Рік назад приходить СМС від Фокстроту з текстом, що лише сьогодні і лише 2 голини перед закриттям товари за цінами виробника. Я був в шоці, уявивши, скільки може коштувати та ж пральна машина, якщо з її ціни зняти накрутки. митницю і доставку. Вечором прискакав в цей магазин, захвативши з собою дружину, і побачив ще чоловік 50, які ймовірно теж отримували таке повідомлення. Вибравши пральну машину, покликав менеджера шоб той озвучив ціну. Менеджер поглянувши в роздрукований каталог з цінами озвучив ціну, яка була на 15% меньша ніж на ціннику. Я почав пояснювати, шо шановний, ти помиляєшся, товар за цінами виробника, а він каже: "... товар за цінами рекомендованими виробником"...!!! Йдем до виходу, на зустріч біжить чоловік років 50, захеканий, зі словами: "Я не запізнивсь на акцію... хух, до кого мені звернуться???!!"...

0
0
15 января 2013 12:40

Комфі взагалі цікавенька контора. Якось сайті комфі знайшла необхідний девайс на кухню, за дуже привабливою ціною. Прихожу в магазин, а він там гривень на 200 дорожчий. Дзвоню в тернет маг кажу:
куплю!
Вони - йди до магазину.
я - нє! там дорого tongue
вони - ми оформлюємо заявку у себе на сайті, а ти забираєш в своєму місті, за нашу ціну what
Повернулась до магазину через годину після першого візиту сказала номер замовлення і купила на 200 грн дешевше wink

0
0
15 января 2013 12:44

Нуська ну про это у них большими буквами на сайте написано что цены разные в интернет-магазине и обычном ... хотя бывают и одинаковые и там и там...а забрать действительно тоже указывают что можно в магазине обычном

0
0
15 января 2013 12:48

крендель,мені це здалось трошки диким. Якщо не відвідав сайт - переплатиш 200 грн no Мій чоловік аж сяяв, що вдалсь так зекономити wink

0
2 154
15 января 2013 12:50

Цитата: Нуська
там дорого
таке доречі буває, зазвичай вони пишуть на сайті вартість в магазині

0
3 494
15 января 2013 12:54

Какие же Вы все умные, все знаете, все умеете, прямо все знакомы с банковскими уловками. Вас не проведешь. А все остальные лохи, идут в гамазин и тупо покупают .Наверное они не имеют такие шикарные жизненные познания.

0
0
15 января 2013 13:19

Туся,
Я прочитав статью вообще удивился. Если в кармане нету денег - идти покупать вещь 145ой линии необходимости в кредит - нужно быть полной дурой.
На шару естественно ничего не дадут. И банк просто так денег некому не даст.
А люди еще и удивляются как так??СКРЫТАЯ КОМИССИЯ? О НЕТ,ЭТО ЖЕ ОБДИРАЛОВКА!!!
Странноватый вообщем народ. Я заслужил. Все заслужил . Много заслужил . На шару все хочу .

0
219
17 января 2013 13:55

DarkKnight1, согласен на счет покупок в кредит.
"Грошей у кишенях було обмаль, але хотілося новий мобільний телефон". Что? Как?
У тебя есть телефон, нет денег, и ты берешь новый телефон в кредит? Зачем?
Бывают, конечно, случаи, когда необходим кредит. Стиралка сломалась, например... или холодильник... а денег не хватает... Но новый телефон в кредит при наличии рабочего старого?!
А еще говорят, что народ у нас бедный... Да потому что деньги тратит на дрянь всякую... бездумно.

0
425
17 января 2013 21:38

Купил в комфях холодильник приблизительно-2800,00
через месяц акция! Иду смотреть и корить себя что не подождал.
Прихожу, а там такой же холодильник гдето- 3300,00! ОГО! прикинул - даже с акцией дороже чем я брал без акции!
Комфи-избушка на курьих ножках.
А в аптеке, что в здании где "АТБ" (возле рынка) какие то странные продавцы, не правда-ли?

0
3 494
18 января 2013 09:26

А, что странного?

0
425
26 января 2013 20:07

Да градусник покупал так продавец себе в подмышку поставила, а потом мне дала температуру посмотреть)) и что не спрошу так они все принимали и им очень помогло... мож у меня параноя)0?

0
0
11 марта 2013 14:10

какой ужас :D
какой-то Вася еще делаем этим лохотронщикам кассы...

но самое обидное:
недавно в одном из супермаркетов электроники самым наглым образом заглянул в их 1с!там был открыт список продаж)
6 вечера,45 продаж,добрая половина в кредит,остальные за наличку!телики по 25тыс грн в кредитах, ноуты по 15тыс грн. люди, вы головой думаете вообще?*риторический вопрос*
и это за ОДИН ДЕНЬ!сказочные обороты! с такими оборотами у них накрутка может быть на порядок ниже...но нет)

п.с. где сокращения?где пенсии маленькие?у кого нет денег?
а на парковки супермаркетов давно смотрели?откуда у людей столько денег? (опять риторика)
:)

0
0
4 апреля 2013 14:23

маме втюхали доп. гарантию ,пошел отдал забрал деньги

0
0
7 июня 2013 21:51

да ,да в аптеке возле атб действительно странные девочки .либо на подработке после мед училище.либо до....Хотели купить небулайзер....(Они не знают что это),а когда им сказали что это (охранник подсказал) хихикнули и пошли искать.принесли зачуханную коробку и стали читать инструкцию.....короче мы ушли. А на смс о "знижках" в комфи и т.д. не реагирую!!!

0
0
7 июня 2013 22:21

"Якщо у вас щось ламається, вони можуть тримати ваш товар і місяць, і два, і три. А згідно з нашим сертифікатом, термін ремонту складає 30 днів" Чепуха полная - по гарантии 14 дней максимум, свыше - по Вашему согласию. Нет - возврат денег или замена товара. Есть перечень товаров на период ремонта которых вам выдают замену.Короче, читайте Закон о защите прав потребителей.Уменя возникали проблемы из Сони и Самсунг. После звонка в представительство всё решалось оперативно. Хвоста сервисам они накручивали быстро.

0
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.


Вверх