Дорога тролейбусна лінія у Кременчуці

12.10.2012, 10:02 Просмотров: 3 922 Комментариев: 29

Дорога тролейбусна лінія у Кременчуці
Навіщо витрачати 7 млн грн платників податків?

Тролейбусні опори встановлені до середини вулиці Красіна – проект існував ще з радянських часів

 


Использована карта Google

 

Тролейбусну лінію по вулиці Красіна – до підприємства «Ампер» – можна прокласти в сім разів дешевше за вартість, яку нині озвучив мер Олег Бабаєв. «ТелеграфЪ» вислухав точку зору фахівця – керівника підприємства, яке виробляє тягові підстанції для тролейбусів.

 

Нещодавно міський голова Олег Бабаєв повідомив, що у жовтні буде готовий проект тролейбусної гілки, яку прокладуть по вулицях Красіна, Перемоги, Коцюбинського, 1905 року. Вартість будівництва попередньо оцінюється в 7 мільйонів гривень. Проектуванням займається київська фірма на замовлення управління капітального будівництва.

 

Цифра 7 мільйонів гривень здивувала багатьох кременчужан, судячи з коментарів під цією новиною на сайті www.telegraf.in.ua. Тим більше, що вкладати гроші в будівництво планується з міського бюджету. Своєю точкою зору з цього приводу, яка базується на розрахунках вартості матеріалів і робіт, поділився Віктор Бугайчук, директор підприємства «Ампер», що займається виробництвом підстанцій (у тому числі й для тролейбусів). Саме він два роки тому й озвучив ідею прокладення цієї тролейбусної гілки – аби працівникам «Амперу» було зручно діставатись на роботу. І навіть пропонував узяти на себе реконструкцію вже існуючої тягової підстанції для тролейбусів та лінії.

 

– Ще в радянські часи існував проект добудови тролейбусної гілки до вулиці Перемоги, – розповідає Віктор Бугайчук, починаючи з історії питання. – Лінію почали будувати, але не завершили. На половині вулиці Красіна залишилися стовпи для контактної мережі. Є й резервна підстанція, яку можна реконструювати. В мене й виникла ідея виділити кошти й провести лінію до підприємства «Ампер». Купити 1-2 тролейбуси (нехай не нові) для перевезення працівників та передати тролейбусному управлінню. Від виконкому була потрібна тільки згода – усе інше наше підприємство взяло б на себе. «Ампер»  виробляє тягові підстанції – ними користуються і Москва, і Санкт-Петербург. Тобто я беруся за реконструкцію підстанції: там не сучасне обладнання, але воно працюватиме. Можна було б зробити й автоматичне керування цією підстанцією – дистанційно з диспетчерської тролейбусного управління. У нашого підприємства є досвід виконання таких робіт для підстанцій «Полтаваобленерго».

 

Віктор Бугайчук зазначає, що свого часу висловлював цю пропозицію Миколі Глухову, коли він був мером, але на той час її чомусь не підтримали. У 2010 році фахівці комерційної служби підприємства «Ампер» прорахували вартість реконструкції підстанції, прокладання мереж та встановлення опор, виходячи із цін на матеріали. Вийшли на суму 838 тисяч гривень – такі кошти й був готовий вкласти керівник «Амперу».

 

– Згодом, коли мером став Бабаєв, я нагадав про свою пропозицію керівнику тролейбусного управління – сказав, що все залишається в силі, – каже Віктор Бугайчук, зазначаючи, що особисто з мером він про це не говорив, але згодом дізнався, що вартість робіт вже оцінили в суму, що в рази перевищує орієнтовну вартість реконструкції підстанції.

Віктор Бугайчук проводить паралель: можна зробити ремонт у квартирі, а можна побудувати нову. Так само  й з підстанцією та тролейбусною лінією. Можна зробити надійно, але набагато дешевше. Тиждень тому керівник підприємства «Ампер» поновив розрахунки, виходячи з цін основних комплектуючих для лінії – опор та проводів. Вийшло близько 900 тис грн. Орієнтовно з проектом, узгодженнями та іншими витратами реконструкція потягне не більше, ніж на мільйон – тобто в сім разів менше, ніж готова вкласти міська влада.

 

– Якщо потрібен тролейбус, а не якась модна суперпідстанція – то результат можна отримати набагато дешевше й не витрачати зайві гроші платників податків – наші з вами. Це питання раціонального використання коштів, і повинен бути здоровий глузд, – наголошує керівник підприємства «Ампер». Він і зараз готовий вкладати гроші в нову лінію. Але не 7 мільйонів.

 

ПО ТЕМЕ:

В Кременчуге планируют запустить троллейбусную линию за 7 миллионов гривен

Троллейбусная линия к заводу «Ампер» будет построена в 2012 году

Власти Кременчуга согласовали маршрут движения по новой троллейбусной линии

0
Автор: donchenko
Теги:

Комментарии: 29

355
12 октября 2012 10:07

так в чем проблема ?-городской референдум и вывести всех на чистую воду--кто сколько вломил в цену 7лимонов--а Бугайчук молодец

0
2 574
12 октября 2012 10:19

вкласти міська влада.
там букву одну перепутали..)))

0
0
12 октября 2012 10:28

придумайте троллейбус на реевку recourse очень жду

0
0
12 октября 2012 10:29

Цитата: Eviterno
вкласти міська влада.
это она умеет)

0
0
12 октября 2012 10:34

Бугайчук говорит дело. Но наша власть не заинтересована в дешевых проектах. Чем дороже проект - тем больше откат. Что можно откатить с 800 тысяч? Ну тысяч 100-200. Смешно. И браться за дело нет смысла. То ли дело с 7 миллионов.

0
0
12 октября 2012 10:41

Не, городская власть посчитала все правильно, с 7 просто откат 6...

0
4 614
12 октября 2012 11:05

korr,
а это будет стоить миллионов 20 lol

0
0
12 октября 2012 11:28

Пежде чем судть о правильности решения, нужно вслушать вторую сторону - власть. Откуда взялась такая цифра. То что говорит Бугайчук, не всегда есть правдой. Оин раз он уже советовал власти деньги с экологического фонда перебросить на образование и медицину и все так идею подхватили, только никто н написал, что эта идея называется "нецелеым" использованием бюджетных средств и за это существует статья в уголовном кодексе. :-)
еще он рассказывал на сессии как печатать гаету "Вестник кременчуга". Так скадно и дешевле получилось, нопотом выяснилось, что псчитал стоимость половины газеты.
может и здесь что-то забыл? :-)

0
3 212
12 октября 2012 11:31

во всем виноваты откаты.. ух как их все хотят... предлагает ампер то чего отказываться? предлагают же во владение города! ГЛУПЦЫ, берите! пусть строят хоть на Марс за свои деньги, город должен ухватиться двумя руками, заключить договор и получить разрешение для предприятия. все начали рассуждать, а мне туда линию... прикольно конечно чтобы по всем подворотням ездил троллейбус, но стоимость проезда? может умники готовы платит в расчете на полную загрузку? а чего .. сел один в троллейбус, выложил 200 грн и ждешь еще одного, который тебе 100 отдаст и так далее... давайте эффективно, хоть и хочется...

0
0
12 октября 2012 12:23

хорошо что на ряду с троллейбусами -в частности маршрутом №3 есть огромный выбор маршруток..
и в любое время суток (естественно окромя 23,00-06,00), можно доехать из дому на работу и домой с работы куда хошь)))
а на реевку, коль умников там мало, доехать до рідної хати в лучшем случае получится до 21,00. а про выехать вообще молчу...

да , и кстати нехреновая такая "подворотня" wink

0
0
12 октября 2012 13:45

А людей спросили?! Я не хочу там троллейбус! Народу туда ездит не много!, а клумбы и палисадники придётся вырезать - иначе тралик там не пройдёт!

0
3 263
12 октября 2012 13:50

AleksandrN,
Жирноватый процентик отката, как бы не пронесло ***а.

0
3 212
12 октября 2012 13:57

Oleg Olimp, один не поперхнулся и этот выдюжит... колбаски жирненькой поест, чтобы легче вошло :) от этого только заворот бывает, а не пронос :)

shurking, странно в Крыму проходит по таким дорогам... пройдет, никто не будет дорогу переделывать, проще пусть водители ТРА...ликов мучаюТСЯ)))))))

0
0
12 октября 2012 14:30

Хорошо, что нашелся такой человек как В.Бугайчук.
А если на всех проэктах мэрии такой 700% "ндс"???
Озеро на горячке тоже на 7млн. насчитали...

0
3 503
12 октября 2012 16:21

Бугайчук попадет в немилость....

0
3 263
12 октября 2012 16:26

Туся,
он и был в немилости, не раз высказываясь что деректор Ампера обещал помочь а сам в кусты.
А какой дурак захочет такие суммы переплачивать?

0
0
12 октября 2012 20:01

сколько денег вбухивают то в тролейбусы, то в бредовые проекты тролейбусных линий ,что возможно в будущим увидим розпродажу имущества КТУ с аукциона за долги

0
0
12 октября 2012 20:53

та не все так гладко, не уверен что и "специалист" аналогично в 800 тыс. себе пол ляма заложил, просто справедливости ради стоит и прочие стороны выслушать. бо я то же как специалист за 200 тыс. все сделать готов, ответственно заявляю))

0
3 263
12 октября 2012 20:57

oggy,
Ты "фейс" свой показать не рискуешь, а уже ответственно заявляешь! lol

0
0
14 октября 2012 11:15

Пассажуро поток на маршруте будет нормальный - жители+работники Ампера+студенты летки. Убрать с обочин машины - тралик со свистом там летать будет. А вот выслушать обе стороны на предмет обоснованности расчетов - вот это не помешает. А то вон музей никак не отремонтируют, через пару лет по новой ремонт нада будет начинать, а к тому времени половина экспонатов будет съедена грибком или сгниет от перепадов тем-ры. И ул. Шевченко никак не доделают. Уже морозы и снега близятся, а асфальтом дорога не покрыта.

0
0
15 октября 2012 01:46

Oleg Olimp,
тю, когда это квалификацию по фейсу определяли?))

0
0
15 октября 2012 13:15

oggy,
Я по фейсу много чего определю, даже диагноз.

0
0
15 октября 2012 16:22

Мне кажется что это кольцо делать там не целесообразно. Гораздо практичнее с ул. Красина, поворот налево на ул. Победы до ул. Первомайская, поворот направо, разворот возле речвокзала, и обратно.

0
0
21 октября 2012 22:22

НАФ-НАФ,
разве что собственный))

0
3 212
21 октября 2012 22:38

Александр, да все вроде бы правильно.. а если так как Вы сказали - будет еще больше поворотов светофоров и перекрестков. Еще это буде уход от Ампера и уже под вопросом сам смысл такой ветки.
oggy, разделение личности на три?)))))))))

0
0
22 октября 2012 08:50

Ампер не настолько большое предприятие что бы к нему специально тянуть линию. Тем более что там остаётся всего лишь один маленький квартальчик. Зато всю улицу Победы покроет маршрут.

0
3 212
22 октября 2012 09:11

но наверное только он и добивается этого маршрута, а не летка или простой народ. всем и маршруток хватает, кто пользуется? работяги...

0
0
22 октября 2012 12:46

тупая трата денег

0
0
22 октября 2012 13:08

Добивается потому что это работа для его предприятия.

0
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх