До Львова - з пересадкою, а до Києва та Харкова - лише денними експресами

20.10.2011, 08:38 Просмотров: 2 870 Комментариев: 7
  До Львова - з пересадкою, а до Києва та Харкова - лише денними експресами
Кременчук залишиться без прямого пасажирського сполучення зі Львовом та незабаром позбудеться нічного потягу на Київ. А ще у планах «Укрзалізниці» - змінити графіки та маршрути потягів на Москву, Харків та Крим.
Приміські ж дизелі згодом замінять на електрички та рейкові автобуси. А за квитки на потяги доведеться платити більше, бо вони – швидкісні.
«Укрзалізниця» почала масштабне реформування пасажирського сектору залізничної галузі, щоб «покращити якість обслуговування пасажирів». Про це розповідають залізничники. За даними заступника начальника пасажирської служби Південної залізниці Ігоря Плескача, що приїхав до мерії Кременчука прояснити ситуацію з відміною прямих потягів з нашого міста, це буде робитися за рахунок курсування нових потягів швидкісного руху, придбаних у компаній «Хюндай», «Шкода» та на Крюківському вагонобудівному заводі. А поки перші кроки реформування кременчужани вже відчули на собі: з 8 листопада відміняють потяги «Кременчук-Львів» та «Харків-Кременчук-Херсон».
- Ці потяги не приносять прибутку, - коротко пояснив пан Плескач і додав, що, наприклад, аби дістатися з нашого міста до Львова, тепер слід їхати з пересадкою.
- Так це ж стане дорожче - доїхати з Кременчука до Києва, а там до Львова?!- спитав у представника Південної залізниці перший віце-мер Андрій Погрібний.
- Квитки на швидкісні потяги дійсно коштуватимуть дорожче... Іншого виходу немає, - каже Ігор Плескач.
Він також пояснив, що наступного року відмінять нічний потяг на Київ, який зараз курсує три рази на тиждень, а експрес залишиться.

На Харків замість дизелів пустять експреси
Наступного року зміни торкнуться і потягів на Харків. Звичні дизелі та нічний потяг відмінять, і до другої столиці країни їздитимуть експреси.
- На Харків плануємо пустити денні експреси. Один вранці буде виїжджати з Харкова, а інший йому назустріч з Кременчука. Час руху цих потягів поки не узгоджений, але ми врахуємо пропозиції влади міста, щоб потяг виїжджав раніше і прибував до Харкова зранку, а назад відправлявся пізно ввечері,- каже пан Плескач.

Влітку до Москви можна буде виїжджати щодня
- Потяг на Москву ми не скасуємо. Він приносить прибутки. Щоправда плануємо змінити маршрут його руху. Він виїжджатиме з Кременчука, як і зараз, пообіді, буде їхати на Москву через Полтаву, - розповідає Ігор Плескач.
Він додає, що до 10 кременчуцьких вагонів у Полтаві чіплятимуть ще близько 10, і загалом до столиці Росії може прибувати 20 вагонів.
- Влітку кременчуцький потяг складався з 16 вагонів. Ми це врахували. Плануємо, що з наступного року потяг на Москву буде щоденним, - сказав залізничник.

До Криму влітку потяг також обіцяють зробити щоденним
Потяг «Кременчук-Сімферополь» 31 жовтня «піде на канікули» до новорічних свят. Повністю його не скасують. Після свят, до 25 квітня, потяг також «відпочиватиме». Але з настанням тепла він повернеться на маршрут і їздитиме влітку щоденно, а не через добу, як було раніше.

До Полтави - електричкою, а до Бахмача - на дизелі
В листопаді ділянку шляху від Кременчука до Полтави електрифікують і до обласного центру пустять електрички. Звільнені дизелі направлять на Рамадан і Бахмач. У приміському сполученні крім електричок працюватимуть і рейкові автобуси.
Проте у новому році може не пощастити тим пасажирам, які зараз їздять потягом на Знам’янку. Його мають зробити потягом вихідного дня, а потім взагалі хочуть відмінити.


В тему

«Залізничників не скоротять!»
«У процесі реформування дійсно виникне потреба в проведенні структурних змін, внаслідок яких необхідно буде проводити перерозподіл частини працівників пасажирського господарства, але керівництвом залізниці будуть вжиті вичерпні заходи по забезпеченню працевлаштування працівників, що будуть вивільнятися», - таку відповідь отримав «ТелеграфЪ» від заступника начальника Південної залізниці Кузьменка на питання, чи не вплине реформування галузі на скорочення.
Ігор Плескач, спілкуючись з паном Погрібним, додав, що у Кременчуці працює 446 залізничників і з них 263 - провідники, які не залишаться без роботи.
- Залізничників не скоротять! Ми повністю забезпечимо їх роботою! - каже пан Плескач.
0
Автор: bulashev
Теги:

Комментарии: 7

0
20 октября 2011 11:29

Ну в нашій країні все робиться для людей!!! Що туту скажешь!!!

0
0
20 октября 2011 11:40

Уже отменили поезда(( Вчера не смог купить билет на Киев! вот тут то маршрутчики наживутся...

0
0
20 октября 2011 14:13

Если поотменяли "медленные" поезда, может смогут ускорить экспресы, ведь "Кремень" может запросто на минут 40 сократить время в дороге. Прибывай он часов в 10-11, думаю популярность его еще больше возросла б.

0
692
20 октября 2011 14:57

если сделают так что Бахмачский будет отправляться не в 23-58, а в нормальное время, а также прибывать не в 23-15 то будет намного комфортней. Еще бы ускорить его, а то 6 с лишним часов ехать не очень то комфортно учитывая то что Симферопольский едет 4 часа до Кременчуга.

0
0
20 октября 2011 17:59

Магу сказать на все 100% что наши с вами дискуссии по поводу отмены поездов, на верхушки в Киеве аж не как не повлияют. Они только обещать могут!

0
0
22 октября 2011 20:47

Ці потяги не приносять прибутку, - коротко пояснив пан Плескач і додав, що, наприклад, аби дістатися з нашого міста до Львова, тепер слід їхати з пересадкою.

Шановний Ігор Плескач!
Хотів би я подивитись, я Ви уявляєте переїзд до Львова через Київ. По-перше, це займає набагато більше часу.
По-друге, це дуже не зручно.
Так шо, шановний пане Ігор, будь ласка передумайте, бо це буде *опа

А вообще это просто дополнительный заработок для Укрзалізниці, просто нашли способ как содрать больше денег..

0
3 493
22 октября 2011 22:10

покращання вже настало.

0
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.


Вверх