`Я ХОДИТИ БІЛЬШЕ НЕ МОЖУ – КОЛИ ПОВЕРТАЮСЯ, ПАДАЮ...`

10.03.2005, 13:03 Просмотров: 1 229
За словами завідувача відділення № 2, пацієнт В. має дві вищі освіти, поводиться тихо, режим не порушує. І майже ні на що не реагує. Системний наркоман.

За словами завідувача відділення № 2, пацієнт В. має дві вищі освіти, поводиться тихо, режим не порушує. І майже ні на що не реагує. Системний наркоман. Прибув до наркодиспансеру за власним бажанням -  у дуже тяжкому стані. Практично не міг ходити. Місяць лікування дав поки що дуже незначні результати – функція руху поновлюється дуже повільно. До цієї пори не вдалося відновити голос. Пацієнт розмовляє через силу, майже нечутно – після вживання наркотику “ефект” голос пропав. Не вдається позбутися й інших ознак нищівної дії наркотику.
Ознаки ці ми побачили на власні очі. Зайшов хлопець – тихий, чемний. Сів навпроти, вчепився очами в очі  - за півгодини жодного разу їх не відвів, виразу обличчя не змінив, голови не повернув, рукою не поворухнув. І такий у нього був дивний вигляд, що  фотокореспондент – чоловік виключного морального та фізичного здоров’я -  не зрозумів такої дивної поведінки, вирішив, що хлопець зараз на нас кинеться. Втім, нападу  не сталося. Як пояснив лікар, дивний вигляд пацієнта -  маскоподібне обличчя та обмеженість рухів – наслідки вживання нового наркотику. Про це розповів і сам хлопець:
- Хто вперше повідомив вам про новий наркотик “ефект”?
- Товариш.
- Він торгує наркотиками?
- Ні.
- Вживає?
- Вживає.
- Чому ви перейшли на цей наркотик?
- Він дешевший.
- Скільки коштує доза?
- Гривен п’ять.
- Як потрапили до наркодиспансеру?
- Погано стало.
- Як погано?
- Голос пропав. Координація рухів порушилася. Ходити не можу. Коли повертаюся, буває, падаю. Ногу тягну.
- Лікування дає результати?
- Дуже слабкі.
- Що робитимете далі?
- Лікуватимусь.
- Потім?
- Працюватиму. У сім’ю повернуся.
- Маєте сім’ю?
- Так.
- Діти?
- Дитина.
- Мали якусь роботу?
- Так. Був різальником – до того, як почав вживати “ефект”. Не знаю, чи зможу працювати далі...
- Що з товаришем, який  підсунув вам “ефект”?
- Йому погано.
- Лікується?
- Вдома,  домашніми засобами.
- Допомагає?
- Ні.
- Окрім “ефекту” вживали ще якісь наркотики?
- Ширку.
- Скільки років ви вживали ширку?
- 15 років.
- Скільки вживаєте “ефект”?
- Рік.
- Що вам більше зашкодило – ширка чи “ефект”?
- “Ефект”.



 
0
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх