Паркуємося по–новому

11.03.2010, 19:50 Просмотров: 779
Із березня змінились правила паркування автівок. Відтепер парковки мають бути позначені спеціальними знаками, а водіям видаватимуть платіжні документи, які потрібно буде виставляти на лобовому склі. Згодом на цих стоянках мають з’явитись і паркувальні автомати, що може призвести до збільшення розцінок..
У 2008 році міський бюджет від парковки отримав 44 тис грн. У 2009 році – 50 тис грн. Із кожної гривні, яку водій платить за годину парковки, в бюджет перераховується 17 копійок. Тобто, паркувальними послугами водії скористувалися близько 300 тисяч разів.
Фото: Дмитрий Бабец

Із березня набули чинності нові правила паркування автівок, затверджені Кабміном. За словами начальника управління розвитку торгівлі та підприємництва Людмили Жорняк, відведені майданчики для паркування відтепер повинні позначатися дорожніми знаками і суцільною синьою смугою на проїзній частині та бордюрі. Поки що розмічених парковок у Кременчуці немає, хоча вже мали б з’явитися…Нововведення є й для водіїв. Сплативши за паркування,  вони повинні отримати квитанцію. Її потрібно не ховати у кишеню, а розмістити у лівому нижньому куті лобового скла автівки. Якщо ж ви вирішили затриматися на майданчику понад оплачений час, за паркування потрібно буде доплатити.

Є й приємна новина: правила дозволяють безкоштовну стоянку транспортного засобу протягом 10 хвилин після закінчення оплаченого часу, – каже Людмила Жорняк.
Якщо ж ви спробуєте «закосити» під зайця і не сплатити або неповністю розрахуватися за парковку, начувайтесь. Оператор має право перешкодити вам виїхати за допомогою шлагбаума або інших технічних пристроїв.

Утім, парковок у місті не так вже й багато – їх можна перерахувати на пальцях однієї руки:

– Наразі  маємо парковки, розміщені біля Центрального, «Придніпровського» ринків та на привокзальній площі залізничного вокзалу. На при ринкових майданчиках, крім вокзального, де беруть по дві гривні, тариф складає гривню за годину, – розповідає пані Жорняк. – Однак у відповідності з новою постановою уряду, вартість паркування має узгоджувати міська влада. Ми вже збирали паркувальників і просили їх привести ціни до відповідності. Я прогнозую, що тариф на залізничному вокзалі може знизитися.

Однак якщо у вас викрадуть автівку з паркувального майданчика, збитки вам ніхто не відшкодує – власники парковок за це відповідальності не несуть.

Поміж тим, вони ж повинні відвести інвалідам не менше 10% від загальної кількості машиномісць. Такі умови прописані в постанові Кабміну.

Парковки перевірять

Правила забороняють розміщувати парковки на вулицях із двома смугами руху, шириною меншою 7,5 метрів. Утім, у ДАІ вважають, що у Кременчуці таких стоянок немає:

– Згідно цього пункту правил, всі діючі парковки в місці мають право на існування. Біля ринку, наприклад, по вулиці Шевченка, де парковка відбувається за рахунок проїзної частини, ширина вулиці 10,5 м. Ми зараз вивчаємо нові правила і будемо переглядати місця паркування автівок, – заявив «Телеграфу» інспектор ДАІ Олександр Марченко.
До речі, із січня 2012 року набудуть чинності пункти, які зобов’язують операторів обладнати майданчики паркоматами з розрахунку один автомат на 10 паркомісць, і автоматичними в’їзними й виїзними терміналами.

В Інтернеті зазначається, що вартість одного паркомату – близько 70–100 тис грн.

– Це звичайно нам не по кишені. Ми будемо відмовлятися від цього виду послуг, – заявив на умовах анонімності один із підприємців, що займається в місті паркувальним бізнесом.
Крім нього, вже від парковок відмовилося підприємство «Ново-Іванівський ринок» та ринок «Плеяда». Вони мотивують це тим, що не зможуть виконувати умови кабмінівської постанови. Тим часом мер міста Микола Глухов зобов’язав підлеглих перевірити, чи не збирають на «відмовних» парковках кошти за паркову.



 
0
Автор: bulashev
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.


Вверх