Без моста

20.09.2007, 18:09 Просмотров: 556
22 вересня – чорний день у каленадрі для крюків’ян. З цього дня до нового року Крюківський міст буде закрито на ремонт. Людей з одного берега на другий перевозитимуть лише потяги. Міська влада запевняє, що всі служби міста до закриття мосту готові.

У вівторок члени виконкому ухвалили рішення: «Крюківський міст» закрити на ремонт з 22 вересня по 31 грудня цього року. До цього часу «Укравтодор» має встановити в Полтавській, Черкаській та Дніпропетровській областях відповідні дорожні схеми об’їзду Кременчука. Щоправда, трохи пощастить власникам легкового транспорту: вони можуть рухатися через Світловодськ по греблі Кременчуцької ГЄС. Вантажівкам  категорично сказали «ні»!
«Ні» від мерії «дісталось» і пішоходам, які вважали, що під час ремонту мосту зможуть перейти по ньому пішки. «Це не дозволено будівельними вимогами»,– заявив міський голова Микола Глухов. Він додав, що дістатися з Крюкова у центр чи навпаки буде можна лише залізницею. «Ми шукали можливість пустити катери, але плавзасоби не отримали відповідні ліцензії», – зазначив мер.
«Не пройшла» і пропозиція члена виконкому Володимира Матицина збудувати понтонний міст. «Це неможливо, бо річка судноплавна»,– заявили в мерії і запропонували всім кременчужанам вирізати з газет графіки руху потягів і зберігати їх на час ремонту мосту.

Крюків голодним не залишать!
Підприємства харчування заздалегідь завезли на правобережжя продукти довготермінового зберігання. Хліб та молоко планують завозити через Світловодськ.
Щодо медицини, то під час ремонту мосту мешканців Крюкова буде обслуговувати друга міськлікарня. Вона працюватиме в посиленому режимі.
Ховатимуть крюків’ян на цвинтарях правобережжя. Для цього там є два кладовища. Якщо ж хтось захоче поховати померлого на другому березі Дніпра,  доведеться їхати через Світловодськ та Власівку.
Вирішила міська влада і питання про вивезення сміття з лівобережжя. Тепер його возитимуть не на Деївську гору, що у Крюкові, а утилізуватимуть на звалищі відходів нафтопереробного заводу.
Не повинно виникнути проблем і в правоохоронців. «У Крюкові є свій райвідділ міліції»,– каже начальник міської міліції Василь Овчаренко. Так само у Крюкові діє і чергова пожежна частина.

Проїзд по гривні
Вартість проїзду дизелем з вокзалу Кременчука до Крюкова становитиме одну гривню. Начальник вокзалу станції Кременчук Олена Ольшанська каже, що дитячий квиток коштуватиме 75 копійок. Вона також радить придбати кременчужанам, які щоденно будуть їздити через міст, абонементний квиток на місяць. Його вартість 20 грн. 01 коп. Він буде іменним, тож провіднику при посадці в потяг слід пред’являти і документ, що засвідчує особу. «Якщо ви хочете придбати «проїзний» не іменний та передавати його із рук в руки, такий квиток коштуватиме 40 гривень. Ще в продажу є студентські квитки вартістю 13 гривень»,– каже пані Ольшанська.
Для зручності пасажирів на вокзалі станції Кременчук працюватимуть п’ять кас, що продаватимуть квитки на дизель «Кременчук-Крюків». Саме туди  начальник вокзалу радить звертатися і пенсіонерам. «Вони їздитимуть безкоштовно, однак мають отримати спецталон»,– зазначила вона. Крім пенсіонерів, збережені пільги на проїзд і іншим пільговикам.

А влітку закрити слабо?!
«А чого вони закривають міст восени, а не влітку наступного року?! Які ремонти взимку? Наскількі ж вистачить цього ремонту при подальшій експлуатації? І взагалі, це дуже незручно, ще ж і дітей потрібно до школи возити?!», – обурюється крюків’янка Оксана. У відділі транспорту міськвиконкому «Телеграфу» пояснили, що кошти на ремонт мосту «Південна залізниця» має витратити цього року, бо інакше їх доведеться повернути до держбюджету. І невідомо, чи виділять їх тоді на ремонт мосту наступного року…
Щодо якості ремонту мосту у дощ та морози, переможець тендеру запевняє, що з цим все буде гаразд: «Ми будемо застосовувати спеціальні добавки і гарантуємо якість виконаних робіт, бо в іншому випадку проти нас застосують великі штрафні санкції». Поміж тим, представник фірми, що ремонтуватиме міст, не назвав «гарантійний строк» відремонтованого дорожнього покриття.



 
0
Автор: bulashev
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх