Для пасажирів залізничного транспорту буде створено «гарячу лінію» для скарг та пропозицій

4.09.2007, 23:09 Просмотров: 1 622
Для пасажирів, які користуються залізничним транспортом, буде створена постійнодіюча «гаряча лінія», за якою вони зможуть розповісти про незручності, які виникли під час поїздки, з метою її негайного усунення. Про це «Телеграф-інфо» сповістило керівництво Південної залізниці. За їх даними, відповідне протокольне доручення дав Міністр транспорту та зв’язку України Микола Рудьковський.
За словами Міністра, таке рішення вмотивоване великою кількістю скарг пасажирів на якість обслуговування на залізницях.

Для пасажирів, які користуються залізничним транспортом, буде створена постійнодіюча «гаряча лінія», за якою вони зможуть розповісти про незручності, які виникли під час поїздки, з метою її негайного усунення. Про це «Телеграф-інфо» сповістило керівництво Південної залізниці. За їх даними, відповідне протокольне доручення дав Міністр транспорту та зв’язку України Микола Рудьковський. За словами Міністра, таке рішення вмотивоване великою кількістю скарг пасажирів на якість обслуговування на залізницях. «Укрзалізницею зроблено багато: вкладаються великі кошти у модернізацію під’їзної колії, верхньої будови колії, інвестуються кошти в оновлення рухомого складу, але є дуже велика кількість зауважень з боку пасажирів, - сказав Міністр. – Тому я дав доручення зробити постійнодіючу «гарячу лінію» з коротким номером, за якою пасажир зможе інформувати про ті незручності, які є в поїздах, щоб вони негайно ліквідовувалися». Микола Рудьковський зазначив, що інформація про номер «гарячої лінії» для зручності пасажирів буде друкуватися на квитку та зазначатися у кожному вагоні.



 
0
Автор: editor
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.


Вверх