Компанія "Атлант-М Китайські автомобілі" спільно з Кременчуцьким автоскладальним заводом в липні почнуть складати позашляховики і пікапи GREAT WALL.

24.06.2007, 15:06 Просмотров: 971
Компанія "Атлант-М Китайські автомобілі" спільно з Кременчуцьким автоскладальним заводом, який входить до складу корпорації "АІС", в липні почнуть складати позашляховики і пікапи GREAT WALL. Про це повідомили в компанії. На виробничих потужностях КрАСЗ методом крупновузлового складання виготовлятимуть 3 моделі з 6 представлених в Україні автомобілів китайської марки: повноприводні позашляховики GREAT WALL Hover і GREAT WALL Safe, а також повнопривідний пікап GREAT WALL Wingle.
До кінця 2007 р.

Компанія 'Атлант-М Китайські автомобілі' спільно з Кременчуцьким автоскладальним заводом, який входить до складу корпорації 'АІС', в липні почнуть складати позашляховики і пікапи GREAT WALL. Про це повідомили в компанії. На виробничих потужностях КрАСЗ методом крупновузлового складання виготовлятимуть 3 моделі з 6 представлених в Україні автомобілів китайської марки: повноприводні позашляховики GREAT WALL Hover і GREAT WALL Safe, а також повнопривідний пікап GREAT WALL Wingle. До кінця 2007 р. на заводі в Кременчуці буде складено майже 700 автомобілів GREAT WALL. У планах компанії-імпортера до кінця року реалізувати через власну дилерську мережу більше, ніж 800 автомобілів китайської марки. Як уточнили РБК-Україна в компанії, машинокомплекти вже доставлені на завод для запуску виробництва. Крім того, додаткові лінії на КрАСЗ встановлювати не будуть, оскільки на заводі є вільні потужності. Міжнародний автомобільний холдинг 'Атлант-М' спеціалізується на продажу, гарантійному і сервісному обслуговуванні автомобілів різних марок, а також на продажу запасних частин. Працює на ринках України, Росії, Білорусі, створений у 1991 р. На Кременчуцькому автоскладальному заводі вже складають іномарки: південнокорейський автомобіль Ssang Yong Kyron, російські Lada, в 2007 р. з'являться на українському ринку 4 нові моделі Hyundai. У березні минулого року на КрАСЗ методом крупно вузлового складання була виготовлена перша партія з 10-ти автомобілів Ssang Yong Kyron. Співпраця КрАСЗ з Південнокорейською компанією SSANG YONG MOTOR почалася у 2005 р. Першою моделлю цього автомобільного бренду, складеною на заводі, стала модель рамкового позашляховика Ssang Yong Rexton. У 2006 р. на підприємстві виготовлено майже 400 автомобілів Ssang Yong Kyron. Обсяг реалізації автомобілів Lada в Україні минулого року збільшився на 24,4% в порівнянні з підсумковими показниками 2005 р. - до 113 тис., повідомила в січні прес-служба ВАТ 'АВТОВАЗ' (м. Тольятті). Даний обсяг включає і автомобілі, які експортуються АВТОВАЗом, і виготовлені з автокомплектів в Україні. Зокрема, на складальні підприємства України в 2006 р. відвантажили 82 тис. 233 автокомплекти. Наразі автомобілі Lada виготовляються на Кременчуцькому автоскладальному заводі, в Черкасах, куди їх складання було переведене з Луцька, а також на Запорізькому автозаводі. Ці підприємства випускають автомобілі Lada 2104, Lada 2107, Lada 4X4 (Niva), сімейств Lada 110 і Lada Samara. Сьогодні в Україні також складаються автомобілі Skoda ЗАТ 'Єврокар' на підприємстві в с. Соломонове в Ужгородському р-ні Закарпатської обл. Виробничі потужності заводу на сьогоднішній день становлять 15 автомобілів в одну зміну; 4 тис. автомобілів за рік (1 зміна); 8 тис. автомобілів за рік (2 зміни). З вересня 2004 р. компанія почала будівництво другої черги своїх виробничих потужностей, включаючи цехи зі зварки і фарбування кузовів, що дозволить збільшити в 2007-2008 рр.. щорічне виробництво автомобілів до 45 тис. штук з одночасним поглибленням локалізації виробництва на території України. З вересня 2006 р. ТОВ 'Єврокар' здійснює дрібно - і крупно вузлове складання автомобілів Skoda, Volkswagen і Audi, які реалізуються на внутрішньому ринку України. Як стало відомо наприкінці лютого з публікації в німецькому журналі 'Auto Motor und Sport', голова автомобільної компанії Детлеф Віттіг заявив, що Skoda не будуватиме нові заводи у Чехії а, натомість, створить виробництво в Україні, якщо уряд країни в 2007 р. не ухвалить рішення відмовитися від національної валюти на користь євро. За останні два роки курс чеської крони зріс на 17%, що вкрай невигідно для компанії Skoda, оскільки значна частина автомобілів експортується.



 
0
Автор: editor
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.


Вверх