Кременчуцьке міське управління капітального будівництва оприлюднило заяву про наміри збудувати новий міст через Дніпро

7.06.2007, 12:06 Просмотров: 3 212

Заява про наміри

 

1. Замовник - КВП 'Кременчуцьке міське управління капітального будівництва'.

 

 

2.Юридична адреса - 39614, м. Кременчук, вул. Генерала Жадова, 12.

 

 

З. Місцезнаходження майданчика - від км 98+748 автодороги Полтава-Олександрія на лівому березі Дніпра (місце відмикання а/д Соснівка - Кременчук) до 267 км автодороги Бориспіль-Дніпропетровськ-Запоріжжя на правому березі (за с. Кам'яні Потоки).

 

 

4.Характеристика - загальна довжина мостового переходу становить 30,55 км і включає: позакласний міський міст ч/р р. Дніпро під 6 смуг руху автотранспорту і автодорожні підходи до нього, які відповідають параметрам магістральної дороги загальноміського значення безперервного руху та мають дев'ять повних транспортних розв'язок в різних рівнях для зв'язку з існуючою транспортною інфраструктурою.

 

 

5.Соціально-економічна необхідність діяльності - будівництво нового мостового переходу є одним з основних необхідних чинників для стабільного гармонійного розвитку міста та створення зручних умов проживання для мешканців Кременчука та прилеглих населених пунктів. Особливо важливе будівництво мостового переходу для реалізації перспективного територіального розвитку міста, передбаченого в новому генеральному плані, максимального виведення транзитних потоків за межі сельбищних утворень, особливо з центральної частини міста; зручне транспортне обслуговування районів нової забудови; організація додаткових транспортних зв'язків між районами лівобережної частини міста в широтному напрямку, для вирішення гострих проблем міських транспортних зв'язків між правобережною та лівобережною частинами міста, тим самим ліквідуються постійні „пробки' автотранспорту, що призведе до значного зменшення викидів забруднюючих речовин в атмосферу та звукового навантаження в цьому районі.

 

 

б.Потреба у ресурсах:

земельних - загальна довжина траси близько ЗО км, площа ділянок біля 200 га;

енергетичних - електропостачання від існуючих мереж, згідно ТУ;

теплопостачання - не потрібно;

водопостачання - водозабезпечення згідно ТУ.

 

7.Транспортне забезпечення - при будівництві використовується будівельна техніка, при експлуатації - дорожня техніка;

 

8.Можливий вплив діяльності, що проектується (при будівництві та експлуатації) на оточуюче середовище і види впливів:

 

геолологічне середовище - частковий вплив при проведенні будівельних робіт, перед будівництвом проводяться інженерно-геологічні дослідження, для зменшення впливу будівництво проводиться з врахуванням їх результатів;

 

 

атмосферне повітря - вплив припустимий, викиди забруднюючих речовин від автотранспорту: оксидів азоту, оксиду вуглецю та вуглеводнів, для зниження впливу: створення умов для рівномірного руху автомобілів, ліквідація „пробок', створення санітарно-захисної зони (100м), захисні посадки дерев;

 

 

мікроклімат - впливає частково;

 

 

водне середовище - впливає при проведенні будівельних робіт; для зменшення впливу передбачається благоустрій прибережної зони, виконання протизсувних робіт, проведення

 

 

робіт по запобіганню розмивання берегів, підтоплення та заболочення прилеглих територій, збирання та очищення дощових та талих вод;

 

 

ґрунт - припустимий, зняття при необхідності верхнього родючого шару ґрунту, проведення технічної та біологічної рекультивації грунту, використання його при проведенні благоустрою та озеленення, збір та очистка зливових вод;

 

 

рослинний світ - припустимий. Заповідники та зказники в зону забудови не попадають, проводиться обстеження стану зелених насаджень та оформляється, в установленому порядку, їх знесення, після завершення будівництва проводиться комплексний благоустрій та озеленення прилеглих територій;

 

 

тваринний світ — припустимий, проведення будівельних робіт в акваторії в міжнерестовий період і з максимальною інтенсивністю. Роботи проводяться з дозволу та під контролем Держрибінспекції;

 

 

вплив фізичних факторів - впливає, звукове навантаження під час руху автотранспорту, для зменшення впливу передбачаються звукозахисні заходи: влаштовується санітарно-захисна зона, в сельбищній зоні, при необхідності, влаштовуються звукозахисні бар'єри, висаджуються захисні зелені смуги;

 

 

навколишнє соціальне середовище - вплив позитивний. Будівництво нового мостового переходу є одним з основних необхідних чинників для стабільного гармонійного розвитку міста та створення зручних умов проживання для мешканців Кременчука та прилеглих населених пунктів. Особливо важливе будівництво мостового переходу для реалізації перспективного територіального розвитку міста, передбаченого в новому генеральному плані, максимального виведення транзитних потоків за межі сельбищних утворень, особливо з центральної частини міста; зручне транспортне обслуговування районів нової забудови; організація додаткових транспортних зв'язків між районами лівобережної частини міста в широтному напрямку, для вирішення гострих проблем міських транспортних зв'язків між правобережною та лівобережною частинами міста, тим самим ліквідуються постійні „пробки' автотранспорту, що призведе до значного зменшення викидів забруднюючих речовин в атмосферу та звукового навантаження в цьому районі.

 

 

техногенне середовище - позитивний, здійснюється перекладання комунікацій, розширення та реконструкція місцевої транспортної мережі;

 

 

9.Відходи - будівельні відходи, що утворюються під час будівельних робіт та побутове сміття, що утворюється при експлуатації мостового переходу вивозяться відповідно з лімітами та дозволами на їх захоронення або утилізацію.

 

 

І0.Розділ - „Оцінка впливу на навколишнє середовище (ОВНС)' до „Проект мосту через р. Дніпро в м. Кременчуці, Полтавської області (коригування ТЕО)' буде розроблено в відповідності з вимогами ДБН А.2.2-1-2003. 'Склад та зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будівель і споруд'.

0
Автор: editor
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх