Укрзалізниця звернулася до крюківських вагонобудівників з проханням відновити вагони столичного експреса

16.05.2007, 13:05 Просмотров: 598
Травневими святами країну сколихнула страшна звістка – сталася аварія зі швидкісним пасажирським поїздом Дніпропетровськ-Київ.

Тільки-но стало відомо про аварію, на місце події – станцію Миронівка – виїхала група спеціалістів Крюківського вагонобудівного заводу на чолі з директором з якості Віталієм Бушуєвим та головним конструктором з транспорту соціального призначення Георгієм Ігнатовим, оскільки експрес складається з наших вагонів випуску 2003 року.

За повідомленням Віталія Вікторовича, у складі експреса було 9 пасажирських вагонів відкритого типу з місцями для сидіння плюс вагон для перевезення автомобілів. У них їхало 512 пасажирів плюс 18 чоловік з бригади провідників та двоє машиністів.

Травневими святами країну сколихнула страшна звістка – сталася аварія зі швидкісним пасажирським поїздом Дніпропетровськ-Київ. Тільки-но стало відомо про аварію, на місце події – станцію Миронівка – виїхала група спеціалістів Крюківського вагонобудівного заводу на чолі з директором з якості Віталієм Бушуєвим та головним конструктором з транспорту соціального призначення Георгієм Ігнатовим, оскільки експрес складається з наших вагонів випуску 2003 року. За повідомленням Віталія Вікторовича, у складі експреса було 9 пасажирських вагонів відкритого типу з місцями для сидіння плюс вагон для перевезення автомобілів. У них їхало 512 пасажирів плюс 18 чоловік з бригади провідників та двоє машиністів. Чотири пасажирських вагони та вагон для автомобілів зійшли з колій та звалилися набік. Ще два вагони тільки зійшли з рейок, проте утрималися на колесах. Їх одразу поставили на колії та відправили на перевірку. Жертв серед пасажирів і працівників залізниці немає. Наші вагони витримали екстремальні випробування на міцність і надійність. Не розбилося навіть скло у вікнах, не погасло світло, що дозволило пасажирам і рятівникам вільно орієнтуватися у вагонах і без паніки покидати їх. Не виникло пожежі, хоча аварія сталася на швидкості понад 100 км на годину. Вагони зберегли своїх пасажирів, проте самі суттєво постраждали. Як повідомив технічний директор Борис Коробка, на прохання Укрзалізниці фахівці підприємства провели огляд вагонів, щоб винести вердикт чи можливо їх відремонтувати. Особливо постраждала буферна зона, системи життєзабезпечення, що знаходяться під вагоном, бокові стінки з тієї сторони, на яку впали вагони. Укрзалізниця звернулася до підприємства з проханням відновити вагони, у тому числі й вагон для перевезення автомобілів, хоча він і не нашого виробництва. Наразі це питання вирішується.



 
0
Автор: editor
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.


Вверх