Інформацію щодо заборгованості із комунальних платежів відтепер кременчужани мають змогу отримати через Інтернет, або мобільний телефон.

27.04.2007, 12:04 Просмотров: 2 215
Як повідомила заступник начальника управління житлово-комунального господарства міста Оксана Кійло, до міськвиконкому надійшло депутатське звернення від депутата міської ради Володимира Шапрана, в якому йшлося про те, що мешканці, споживачі житлово-комунальних послуг, не можуть дізнатися за яку саме  послугу і скільки вони заборгували до оплати рахунку. Скільки і за що вони заплатили, кременчужани дізнаються лише, отримавши квитанцію.  Тобто якщо мешканець обмежений в коштах, він не може визначитися, за що йому заплатити сьогодні, а за що - можна пізніше.
Управління житлово-комунального господарства звернулося до керівників банківських установ Кременчука з проханням розглянути можливість установки на касах додаткових моніторів.

Як повідомила заступник начальника управління житлово-комунального господарства міста Оксана Кійло, до міськвиконкому надійшло депутатське звернення від депутата міської ради Володимира Шапрана, в якому йшлося про те, що мешканці, споживачі житлово-комунальних послуг, не можуть дізнатися за яку саме  послугу і скільки вони заборгували до оплати рахунку. Скільки і за що вони заплатили, кременчужани дізнаються лише, отримавши квитанцію.  Тобто якщо мешканець обмежений в коштах, він не може визначитися, за що йому заплатити сьогодні, а за що - можна пізніше.

Управління житлово-комунального господарства звернулося до керівників банківських установ Кременчука з проханням розглянути можливість установки на касах додаткових моніторів. Три банки, що відповіли на прохання УЖКГ, повідомили, що на даний час це питання вирішити неможливо, адже воно потребує значних  додаткових витрат

 ( близько 2 тисяч гривень на кожну касу). Крім того, банкіри запевняють, що установка додаткових моніторів може створити  черги, адже ознайомлення громадянина  з  інформацією займе певний час.

Враховуючи цю ситуацію, управління житлово-комунального господарства звернулося до фірми «ВАС» з проханням надати свої пропозиції щодо можливості вирішення цієї проблеми.

Сьогодні КП НВФ «ВАС» готова допомогти мешканцям врегулювати питання щодо попереднього інформування їх про суму оплати за комунальні послуги. Кременчужани можуть безкоштовно отримувати інформацію по мобільному телефону у вигляді SMS-повідомлень або на сайті Інтернет.

Заступник начальника УЖКГ Оксана Кійло зазначила, що  інформація, як  скористатися вищезазначеними послугами, направлена у кожну житлово-експлуатаційну дільницю.

 КП НВФ «ВАС» пропонує надавати всім бажаючим абонентам короткий електронний рахунок у вигляді  SMS- повідомлення на мобільний телефон, а також розвернений електронний рахунок на е-meil.

Щоб абонент міг отримати електронний рахунок потрібна його  згода, а також   реєстрація номеру його мобільного телефону або його електронна адреса.

Користувачі мережі Інтернет вже сьогодні мають можливість зареєструватись на сайті www.vas.com.ua (пункт меню «реєстрація для отримання рахунку на оплату ком. послуг» для реєстрації; пункт меню «відправити рахунок» для моментального отримання електронного рахунку).

Система комунальних платежів «ВАС» надає нову послугу:

Кожний платник комунальних послуг має можливість одержувати інформацію щодо заборгованості із комунальних платежів в електронній формі на мобільний телефон як SMS- повідомлення , або електронною поштою у вигляді розгорненого рахунку.

 

Для цього необхідно зареєструватися  таким чином:

1.     Користувачі Інтернет можуть пройти реєстрацію на сайті www.vas.com.ua (пункт меню «реєстрація для отримання рахунку на оплату комунальних послуг» для реєстрації  та пункт меню «відправити рахунок» для миттєвого отримання еэлектронного рахунку).

2. Абоненти,  що не мають доступу до мережі Інтернет, можуть заповнити наступний бланк реєстрації в абонвідділі будь-якої з комунальних служб.

Бланк реєстрації

   Я__________________________________________

(прізвище, ім'я, по батькові)

    ____________________________________________________

    відповідальний квартиронаймач, що проживає за адресою

    ___________особистий рахунок ______________________________________

 

    хочу щомісячно  отримувати електронний рахунок за комунальні послуги

                                                                мобільний телефон_________________________________________________

                ( номер телефону)

                                                                __________________________________________________________________

                       ( адреса електронної пошти)

      «_____» ___________________ 2007 р. _________________________________

                                                                 ( дата)                                                                ( підпис)                          

 

  

Абоненти «Київстар» для розблокування можливості отримання текстових повідомлень мають надіслати пусте повідомлення на номер 7021, для повторного блокування на номер 7020, для перевірки статусу послуги на номер 7022.

Послуга надається безкоштовно



 
0
Автор: editor
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.


Вверх