Квиток до Москви дорожчає поступово

21.04.2007, 10:04 Просмотров: 2 756
Починаючи з минулого тижня, ціни на квитки «Укрзалізниці» на міжнародні сполучення почали зростати. До 24 травня вони збільшаться на 20-23%.
На черзі ще одне подорожчання – зросте вартість квитків на внутрішні пасажирські перевезення.

Згодом зростуть ціни на пасажирські перевезення по Україні

Фото: Дмитрий Бабец

З 9 квітня, згідно з наказом Міністерства транспорту та зв’язку України, змінюються коефіцієнти вартості квитків міждержавного пасажирського тарифу. Як повідомили  «Телеграфу» в управлінні взаємодії зі ЗМІ «Укрзалізниці», з 9 квітня до 24 травня вартість перевезень буде поступово збільшуватись. Для загальних та плацкартних вагонів вона зросте на 20%, купейних та СВ – на 23%. Так, за минулий тиждень квиток на потяг «Кременчук-Москва» збільшився вже на 4–8%. «Квиток до Москви в купе коштував 242 гривні, а сьогодні вже близько 265. Плацкарт, відповідно, 143 та 149 гривень»,- заявила старший квитковий касир Кременчуцького вокзалу Тетяна Біленька.
Купейний квиток на потяг «Київ-Москва» 24 травня буде коштувати вже не 334 гривень, а 410.

Але це не останнє подорожчання
В «Укрзалізниці» кажуть, що з 25 травня вартість плацкарту у нефірмових поїздах міждержавного сполучення «Укрзалізниці» для загальних та плацкартних вагонів зросте на 21%, для купейних вагонів та СВ - на 23%.
Нагадаємо, що влітку нас чекає чергове збільшення тарифів на внутрішні пасажирські перевезення. Ціна на квиток зросте з першого липня на 10%.

А чому квитки зростають у ціні?
За словами гендиректора «Укрзалізниці» Володимира Козака, вітчизняна залізниця зазнає збитків на міждержавному перевезенні: «Якщо потяг «Харків-Москва» їде по Україні лише 3-5% всього часу, решту часу він прямує по Росії. Виходить так, що на вагоні, який утримує Україна, заробляє Росія: за проїзд по її території нам слід платити. З першого січня вони підвищили тариф, і якщо ми не піднімемо тарифи до рівня російських, нам доведеться сплатити Росії близько 40 мільйонів швейцарських франків». Нагадаємо, розрив між тарифами «Укрзалізниці» та російської залізниці сягає 30–60% у купейних вагонах та 50–95% у СВ.
Слід зазначити, що залізничні тарифи постійно відстають від загальноекономічного темпу інфляції в Україні. Так, тарифи на пасажирські перевезення в порівнянні з 1991 роком зросли лише у 7,1 раза, а збільшення цін на рейки відбулось у 19,7, дизельного палива - у 27,8, електроенергії - у 10,4 раза.



 
0
Автор: editor
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.


Вверх