Чому начальник відділу транспорту перебуває на підписці про невиїзд

23.02.2007, 15:02 Просмотров: 1 078
Найдавнішого в місті перевізника, Кременчуцьке АТП-15307, не задовольнив результат нещодавно проведеного конкурсу на маршрут №2. Господарський суд Полтави виніс ухвалу, якою зупинив дію рішення конкурсного комітету про визначення переможцем новачка – ТОВ «МіС»..
На Раківку зараз їздять як «Аврори» АТП-15307 (зліва), так «Богдани» ТОВ «МіС» (справа).

Як повідомлялося у минулому номері «Телеграфу», 13 лютого було оголошено результати конкурсу на перевезення пасажирів у місті Кременчуці на декількох маршрутах. Стосовно рішення конкурсної комісії щодо одного з них, а саме маршруту №2 «Центр – Раківка», у перевізників виникли непорозуміння. Переможцем було визначено ТОВ «МіС», яка представила на конкурс 8 нових «Богданів» середнього класу. Другого конкурсанта, АТП-15307, рішення конкурсної комісії не задовольнило.
«Ми виставили на конкурс 8 нових автобусів «Аврора» середнього класу та 4 резервних автобуси особливо великого класу, – каже голова правління ВАТ «Кременчуцьке АТП-15307» Ірина Моцаренко. – Тобто надали рівні з фірмою «МіС» пропозиції».
Згідно з Законом України «Про автомобільний транспорт» при наданні рівних пропозицій претендентами перевага надається перевізникам, які представили до конкурсного комітету сертифікат відповідності послуг з перевезення пасажирів ліцензійним умовам. АТП-15307, за словами його керівників, єдине на Полтавщині автотранспортне підприємство, що має цей сертифікат. «Окрім закону, конкурсний комітет знехтував і умовами проведення конкурсу, – каже юрист АТП-15307 Тамара Горбенко. –  Конкурсна комісія явно працювала «під замовлення».

Закон пройшовся...
Підприємство направило позовні заяви з вимогою відмінити рішення конкурсного комітету до міської, обласної прокуратури ат господарського суду  Полтави. Останній 16 лютого виніс ухвалу, якою призупинив дію рішення конкурсного комітету щодо маршруту №2 до вирішення спору. Начальник відділу транспорту Володимир Кургаєв наразі перебуває на підписці про невиїзд. «Я вважаю це нісенитнецею, – каже він. – Усім ясно, що нові тридверні «Богдани» більше підходять на 2-му маршруті за старі автобуси АТП. Також у фірми «МіС» уже підписано угоду на медичне обслуговування з підприємством «Євротранс».

Автобусів у 2 рази більше
Починаючи з 16 лютого, на 2-му маршруті пасажири була раді-радісенькі – автобусів в 2 рази більше. Хоча згідноіз законодавством, задоволення це незаконне, – при зупиненні рішення конкурсної комісії в силу вступає попереднє рішення, згідно з яким перевозити пасажирів має лише АТП-15307. Коли 21 лютого верстався номер, автобуси обох підприємств працювали на «золотому» маршруті.
Заступник директора ТОВ «МіС» Володимир Бондаренко висловив свою думку. «Вважаю, що ця судова тяганина АТП нічого не дасть – лише люди посміються. Адже нова сорочка завжди краща за стару й поношену, – каже Володимир Бондаренко. – Ми не відкличемо автобуси з маршруту, доки не надійде вказівка з міськвиконкому».

Ціна питання – не назва перевізника
Засідання Полтавського господарського суду по розгляду справи з визначення законності прийнятого конурсним комітетом рішення призначене на 13 березня цього року. Цікаво, чи зглянеться суд на те, що АТП-15307, окрім старих автобусів, має нові, а ще в – виробничу базу й більше півстоліття досвіду.
У будь-якому разі, справа пасажирів – їздити комфортно й безпечно, незалежно від того як називається підприємство-перевізник.



 
0
Автор: konstantinov
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.


Вверх