У нас буде новий міст. Якщо…

8.12.2006, 18:12 Просмотров: 976
Проект нового мосту уже є на папері. Його будівництво обійдеться у більш як 5 мільярдів гривень. Міст збудують за шість років… якщо знайдуть інвестора.

Минулого четверга проектанти з інституту „Київсоюзшляхпроект' презентували кременчуцьким можновладцям новий проект мосту через Дніпро. Новий міст складатиметься з двох роздільних споруд, кожна з яких розрахована на три смуги руху. Загальна протяжність мосту 1700 метрів. Оскільки Дніпро – водна магістраль першого класу, то до проекту мостового переходу поставлено ряд вимог, зокрема, вирішення питання про суднохідний проліт. Він буде зміщений до правого берега і складатиме 240 метрів. Висота мосту до води у цьому пройомі сягатиме 17 метрів. Ширина кожної зі смуг буде 18 метрів (півтора метра тротуар, 14,25 метра шляху та техпрохід). – Те, що міст розбито на дві половини дозволить ввести спочатку одну частину, а потім другу. Також ми пропонуємо розбити реконструкцію траси на три частини: Ярмаркова – Д.Бєдного; Ярмаркова – Полтавський проспект; Д.Бєдного – Кам’яні Потоки. Першу ділянку також слід розділити і в першу чергу зробити розв’язку біля авторинку, побудувати там естакаду, реконструювати шляхопровід від залізничного вокзалу, а у Крюкові побудувати розв’язку, що відсікатиме потік транспорту на Дніпропетровськ та Кіровоград, – каже головний інженер проекту Олександр Штейнбер. Не забули проектанти і про деякі моменти з благоустрою. Так, від старого мосту до нового в Крюкові планується побудувати набережну.

Що буде зі старим мостом?
Це питання найбільше цікавило депутата Валентина Стасюка. У відповідь усі почули, що старий міст знаходиться на балансі Південної залізниці і по ньому продовжать рухатися потяги. Крім того, проектанти пропонують, аби по ньому безкоштовно їздив міський легковий транспорт.

Про фінанси

Новий міст складатиметься із двох розділених між собою споруд по три смуги. Ширина смуги – 18 метрів

Кошторис будівництва лише розробляється. Але Олександр Штейнбер вважає, що будівельно-монтажні роботи затягнуть на 2,4 млрд. грн. – Плюс податки, плюс інші витрати… Вийде в межах п’яти мільярдів гривень. Вважаю, що будівництво першої черги складатиме до 55-60% від загальної вартості, – каже Олександр Штейнбер. Він упевнений, що при вчасному фінансуванні міст можна повністю збудувати за шість років. Але де взяти гарне фінансування, ані проектанти, ані мер поки що не знають і сходяться в одному – держава такий обсяг не потягне. Слід шукати інвестора, який вкладе кошти в перший етап будівництва. Потім можна буде брати гроші з водіїв за проїзд через міст і частково повертати їх інвестору. Попередньо проектанти називають вартість проїзду по мосту для транзитного транспорту в межах п’яти доларів.

Міст потягне за собою будівництво нових доріг

Такий вигляд матиме нова набережна у Крюкові. Її планують збудувати між старим та новим мостом

Загалом проектом передбачено будівництво 30 кілометрів доріг та кількох нових розв’язок. З будівництвом нового мосту кременчужани автоматично отримають і нові дороги. Справа в тому, що без під’їзних шляхів будівництво мосту неможливе. Головний інженер проекту нового мостового переходу Київського проектного інституту „Київсоюзшляхпроект' Олександр Штейнбер каже, що починатиметься дорога на міст з розвилки на Полтавській трасі, біля села Соснівка. Саме від розвилки до вулиці Ярмаркової дорогу слід розширити, а на самій розвилці зробити транспортну розв’язку. Другу розв’язку з естакадою, за проектом, слід влаштувати на повороті до Комсомольська. Ближче до сучасного авторинку планується зробити потужну транспортну розвилку, аби роз’єднати жмут залізничних колій, вулицю та прийняти потік автомобілів на міст. Ще одна розв’язка має бути збудована на першому Занасипу, в районі шляхопроводу, біля залізничного вокзалу. З цієї розв’язки потік машин теж потраплятиме на естакаду, яка вестиме безпосередньо до мостового переходу.
Уже у Крюкові, розв’язка відсікатиме потік транспорту на Дніпропетровськ, а також Кіровоград та Олександрію.
Наступна розв’язка будуватиметься в районі злиття траси на Дніпропетровськ з вулицею Д.Бєдного. До того ж на Раківці планується побудувати наземні переходи, аби люди змогли через автостраду потрапити до річки на відпочинок.
Далі траса відходитиме з діючої сьогодні автодороги. Куди? На це запитання не дають відповіді і самі пороектанти. Вони пропонують два варіанти будівництва дороги. Перший – в обхід села Кам’яні Потоки із заходу. Другий – в обхід села зі сходу біля берега річки. Обидва варіанти закінчуються на кінці села, уже під самою горою, на діючому шляху на Дніпропетровськ. Там траса має з’єднатися з новозбудованою дорогою на Кіровоград. – Який варіант вибрати ми самі ще не знаємо. Перший поганий тим, що там незручний для будівництва рельеф. Другий проблемний, бо тоді ми людей автотрасою відрізаємо від річки, а там, де у них зараз городи, будуємо шляхи. Щоправда, у цьому варіанті пропонується збудувати дві кілометрові естакади, аби люди змогли пройти до води. Загальна довжина траси за першим варіантом складає 30,5 км., за другим – 27 км., – З будівництвом траси вздовж річки не погоджується головний санітарний лікар міста Віктор Акімов. Він каже, що на Раківці діє водозабір, там знаходиться водоохоронна зона в якій, за законом, заборонено будівництво. Проти такого варіанту виступає і мер Микола Глухов.
Загалом, каже Олександр Штейнбер, міст мовою статистики виглядатиме так: потрібно збудувати 10 розв’язок, 30 естакад та шляхопроводів, 3,5 км. підпірних стінок.



 
0
Автор: bulashev
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх