«Укрзалізниця» зрікається швидкісних потягів...

1.09.2006, 18:09 Просмотров: 664
Керівництво “Укрзалізниці” вважає, що швидкісні поїзди в Україні – це нереально. Вагонобудівники ж не збираються припиняти виробництво пасажирських вагонів для таких потягів..

«Укрзалізниця» відмовиться від проекту швидкісного руху поїздів, повідомив нещодавно виконуючий обов`язки генерального директора «Укрзалізниці» Володимир Козак. «Про які 200-250 км/год. можна говорити? Ніякої якості, ніяких нових технологій зараз не існує, все що є – це розробки 50-60-х років. Тому ні про який швидкісний рух навіть говорити не доводиться, і мені, як професіоналу, чути про це просто смішно» – зазначив пан Козак. За його словами, середня швидкість на залізниці в Україні сьогодні 50 км/год. А у світі для обслуговування швидкісних потягів будуються окремі шляхи, які не розраховані на рух вантажних поїздів. Вони мають спеціальні заходи безпеки, не перетинаються автодорогами, захищені від стороннього проникнення. «Це ціла програма, яка повинна розроблятися на десятиліття», – додав пан Козак.

... Але крюків’яни таки виготовлятимуть “Україну-2”
Тим часом, як пояснили “Телеграфу” в прес-службі “Укрзалізниці”, це не означає, що Крюківський вагонобудівний завод має припинити виготовлення пасажирського вагона “Україна-2”, який здатний розвивати швидкість до 200 км/год. За домовленістю з попереднім керівництвом „Укрзалізниці” потяг із вагонів „Україна-2”  мав до кінця року курсувати на маршруті „Київ-Москва”. Тепер ці плани тут коментувати відмовилися, заявивши лише, що “Україна-2” буде. „Коли з цих вагонів зроблять состав, сказати не можемо”, – заявив представник прес-служби.
На самому підприємстві кажуть, що не планують згортати виробництво швидкісних вагонів.

...і стурбовані втратою замовлення на вантажні вагони
Керівництво заводу зараз стурбоване іншим. Скасовано тендер на постачання підприємством 800 піввагонів для Донецької залізниці. „Виграний нами тендер відмінили, а за ним вже зроблено майже 200 піввагонів. Тепер вони стоять на складі. Ми вже написали листи в тендерний комітет і міністрові транспорту', – сказав „Телеграфу” директор підприємства з персоналу і соціальних питань Сергій Мельник.
Нагадаємо, на початку серпня керівництво заводу заявило, що виграло тендер на постачання 800 піввагонів Донецькій залізниці. Мова йшла про вагон нового покоління моделі 7023-01 зі збільшеним обсягом кузова. У наших вагонобудівників він складає 90 куб. метрів (проти 73 у серійного). Аналогів такому вагону поки що немає в СНД.



 
0
Автор: bulashev
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх