Заступник міністра похвалив вагони та пообіцяв вокзал

14.04.2005, 14:04 Просмотров: 980
Минулого четверга Кременчук відвідав заступник міністра транспорту і зв’язку України - гендиректор “Укрзалізниці” Зенко Афтаназів. Він завітав до Крюківського кар'єроуправління та на вагонзавод. За підсумками візиту було вирішено, що кременчуцькі вагонобудівники постачатимуть вагони для нового потягу ”Київ-Москва”. На жаль, остаточну крапку у питанні реконструкції міського залізничного вокзалу поставлено не було.
Гендиректор вагонзаводу Віталій Єрмаков знайомить гендиректора “Укрзалізниці” Зенко Афтаназіва з процесом виготовлення пасажирських вагонів
Фото: Дмитрий Бабец

До Кременчука заступник міністра транспорту і зв’язку України -  гендиректор “Укрзалізниці” Зенко Афтаназів приїхав на новому суперсучасному потязі “Матриса”. Цей інспекторський потяг-вагон, обладнаний за останнім словом техніки, не має аналогів навіть у Європі. Наприклад, у ньому є три відеокамери, завдяки яким можна слідкувати за станом колії під час руху потягу. Проте пан Афтаназів, їдучи до Кременчука, схоже більше стежив не за коліями, а вів ділову розмову з губернатором області Степаном Бульбою, його заступником Сергієм Кожемяком та керівництвом Південної залізниці, бо, вийшовши з потяга, губернатор сказав, що розмова була продуктивною.
“Матриса” зупинилася на Крюківському вокзалі, де гостю показали його відреставровану будівлю, потім колона крутих авто вирушила до Крюківського кар'єроуправління, а звідти до вагонного заводу. Основною метою візиту Зенка Афтаназіва до міста було саме відвідання концерну “Крюківський вагонзавод”. У розмові з журналістами пан Афтаназів високо оцінив роботу вагонобудівників: “За останні два роки вони освоїли шість моделей вагонів. На сьогодні жоден російський конкурент не зміг собі цього дозволити. А нові пасажирські  вагони. Наші закордонні партнери з країн колишнього СРСР заздрять нам, бо ми маємо за мету зробити вагон єврокласу і перші кроки для цього вже зробили саме Крюковські вагонобудівники”.
- Пане гендиректоре, раніше казали про закупівлю “Укрзалізницею” вагонів для потяга “Київ – Москва”. Згодом з’явилася інформація, що потяг комплектуватиметься не з кременчуцьких вагонів. Чи вирішено це питання?
- Цю проблему знято. Ми починаємо фінансування і маємо надію, що 1 червня потяг вирушить на Москву. (Потяг складатиметься з 18 вагонів та вагона-ресторана. Крім того концерн виготовить і два запасних вагона. - Прим. автора).
- Ваш попередник обіцяв до Дня міста, відреставрувати міський залізничний вокзал. Однак роботи і досі не розпочалися?
- Безперечно, реконструювати вокзал потрібно, і ми будемо це робити. Таку обіцянку я вже дав меру та губернатору. Але терміни реконструкції ще не відомі. Наразі складено проектну документацію. Залізниця вже виділила перший транш фінансування. Проект бачили, є зауваження. Ми його доопрацьовуємо. Наступного тижня будемо вивчати кошторис, потім візьмемося за виконання проекту.
Окремо начальник Південної залізниці Віктор Остапчук порадував новиною, що, можливо згодом вагонзавод виготовлятиме вагони і для нового швидкісного потягу “Кременчук – Київ”. “З цією пропозицією ми звернулися до керівництва “Укрзалізниці”. Кошти будуть наші. Слід лише отримати дозвіл на їх використання. Ми плануємо аби в потягу було до п’яти вагонів: один вагон “СВ”, кілька з м’якими сидіннями, які у “Столичному експрессі” і вагон-ресторан. Зараз чекаємо на узгодження цього питання”, - каже Віктор Остапчук.
На прощання керівництво вагонзаводу удостоїло гендиректора “Укрзалізниці” звання “Почесний вагонобудівник”, а губернатору подарували козацьку булаву.
Вже після від'їзду київського гостя новий директор вагонобудівного Віталій Єрмаков повідомив “Телеграфу” гарну і погану новини. Перша, це те, що вагонники перемогли у тендері на встановлення екскалатора в Київському метрополітені на новій станції “Лісна». Друга – призупинено роботи з будівництва першого вітчизняного потягу метро. “Мер Києва Олександр Омельченко призупинив фінансування цих робіт”, - зазначив пан Єрмаков.



 
0
Автор: bulashev
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх