Пасажирів ночами возитимуть по-новому

17.02.2006, 10:02 Просмотров: 1 025
Водіям заборонено відправлятися у нічні рейси на відстань більше, ніж 50 кілометрів, якщо транспортний засіб не обладнаний тахографом..

“Міністерство транспорту та зв’язку спільно з Міністерством внутрішніх справ України видали наказ, яким зобов’язали ДАІ заборонити до 1 квітня перевезення пасажирів у нічний час на відстань, більше 50 км, якщо транспортний засіб не обладнано спеціальним пристроєм – тахографом, за допомогою якого здійснюється контроль за роботою та відпочинком водія”, – повідомив “Телеграфу” старший групи автомобільно-технічної інспекції другого міжрегіонального відділу ДАІ Володимир Шевченко. За його словами, в Кременчуці це перш за все торкнеться міжміських перевізників та легкових автомобілів таксі, що виїжджають за межі міста, наприклад, до Києва чи Харкова. “Якщо вони не матимуть тахографа, виїжджати у рейс вночі їм заборонено”, – каже Володимир Шевченко і додає, що міська дорожня автомобільна інспекція вже видала чотири приписи керівникам асоціації перевізників. За даними з ДАІ лише 30% кременчуцьких міжміських маршруток обладнанні тахографами.
Керівники місцевих асоціацій перевізників кажуть, що про нововведення чули, однак коментувати ситуацію поки що відмовляються, посилаючись на те, що наказ ще не читали.
Разом з тим в прес-службі Міністерства транспорту “Телеграфу” заявили, що в Європі механічний тахограф має стояти у вантажівках масою більше трьох тонн та в автомобілях для перевезення більше, ніж дев’яти людей. Таке правило в країнах Євросоюзу діє вже 30 років. За допомогою тахографів служби дорожнього руху намагаються захистити водіїв від недобросовісного роботодавця, який заради вигоди змушує працівника крутити баранку понад норму. Незабаром щось подібне буде введено і в Україні. “Протягом чотирьох-п’яти років тахографами будуть обладнані автобуси на замовлення, обласні і міські маршрутки. Це робитиметься поступово, панікувати водіям і перевізникам не варто. Встановлення тахографів може припинити взаємовигідну співпрацю водія, який хоче заробити якомога більше грошей, і пасажира, якому ліньки йти до зупинки. Зупинки рахуватиме тахограф – і це може викликати невдоволення водіїв», – кажуть чиновники з Мінтрансу.

Довідка „Телеграфа”
Тахограф – це своєрідна 'чорна скринька', як у літаках. Це прилад, що має контролювати швидкісний режим, пробіг, режим експлуатації та інші показники вантажних автомобілів і автобусів, що здійснюють регулярні перевезення. Прилад складається з карти-самописця, названої в народі 'шайба'. На неї протягом дня записуються показання часу руху і швидкісного режиму машини. Обдурити прилад неможливо – усі виміри робляться автоматично. Наприкінці робочого дня його дані зчитуються й аналізуються. У країнах Західної Європи тахографи використовують на транспортних засобах, що здійснюють перевезення людей на далекі відстані. Там, за правилами, без відпочинку і зупинок водій може їхати не більше чотирьох годин. Після цього він повинен півгодини відпочивати. Тахограф допомагає перевірити, чи дотримується це правило.



 
0
Автор: bulashev
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх