Штрафи за перевантажені фури на полтавських дорогах нараховують у євро

19.03.2017, 13:31 Просмотров: 2 375 Комментариев: 2

Штрафи за перевантажені фури на полтавських дорогах нараховують у євро

Порушник сплачує у гривнях за курсом НБУ на момент сплати

На дорогах Полтавської області працює габаритно-ваговий контроль, робота якого спрямована на збереження доріг, нагадує Служба автомобільних доріг у Полтавській області.

 

- На дорогах державного значення забороняється рух транспортних засобів загальною вагою понад 40 тонн, а дорогами місцевого значення заборонено їздити, коли вага вантажівки становить понад 24 тонни, - констатує заступник начальника Служби автодоріг Полтавщини Анатолій Мягкохліб.

 

Штрафи за перевантажені фури на полтавських дорогах нараховують у євро

 

Фінансування робіт здійснюється Службою автомобільних доріг у Полтавській області, пересувні комплекси належать ДП «Полтавський облавтодор», нарахування в разі перевищення вагових параметрів здійснює Управління Уктрансбезпеки Полтавщини. Зупинку транспортних засобів проводять представники поліції.

 

- Всі сплачені штрафи йдуть в Державний бюджет на розвиток автомобільних доріг. Згідно Постави Кабміну нарахування штрафів здійснюється в євро. Порушник сплачує у гривнях за курсом НБУ на момент сплати, - розповідає заступник начальника Управління Укртрансбезпеки у Полтавській області Володимир Кужіль
.

 

Штрафи за перевантажені фури на полтавських дорогах нараховують у євро

 

Вагові комплекси розміщуються на облаштованих майданчиках. За допомогою спецтехніки проводиться зважування. Водій одразу отримує чек, в якому зазначена вага транспортного засобу.

 

У 2016 році зафікосовано близько 200 випадків порушень. У 2017 – близько 70 випадків перевантаження. Найменший накладений штраф 20 євро. Найбільший – 20 тисяч євро на одного з перевізників, автомобіль якого важив 72 тонни.

 

Штрафи за перевантажені фури на полтавських дорогах нараховують у євро

 

Проблема роботи ваговий комплексів полягає в недосконалості законодавства:

 

- Виникають питання щодо часових рамок сплати штрафу. Одразу встановлено два терміни. Плюс якщо перевізник не бажає зважувати свій вантаж, то він зупиняється перед габаритно-ваговим комплексом і може там стояти доти, доки ваговий комплекс не переїде на інше місце, - говорить Володимир Кужіль.  

У 2014 за пошкодження дороги нараховано сплату у розмір майже 16 тисяч євро, у 2015 – 43 тисячі, у 2016 – 52 тисячі, у 2017 – 42 тисячі. 30 днів дається на добровільну сплату. Далі – примусове стягнення в судовому порядку.

 

Автор: Руслана Горгола Источник фото: pl.ukravtodor.gov.ua
Теги:

Комментарии: 2

2 009
20 марта 2017 09:48

Перегруз это конечно плохо, но это не большая проблема. Главная проблема это плохой асфальт которые ложится не по технологии и более того технологие не такие уже и новые, а на ремонт дорог платиться огромные деньги и где они? У нас штрафовать могут, а вот сделать чтоб были нормальные дороги не могут. Страна взяток и откатов.


+1
18
20 марта 2017 10:06

Я вот в недоумении... А мы получаем зарплату в Евро? 

У нас отменили национальную валюту? И насколько компетентна и уполномочена полиция на местах заниматься пересчетом курса?

 

P.S. Где можно найти это постановление??? Интересно было бы почитать.


+4
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх