Які місця на дорогах створюють найбільше проблем для водіїв?

27.10.2005, 17:10 Просмотров: 766
– Я знаю, що у таких містах як Полтава та Київ дозволяється повертати направо при червоному світлі світлофора. Наприклад, біля залізничного вокзалу можна дозволити такий поворот на вулицю Халаменюка. Там з поворотом направо завжди виникають труднощі, а як наслідок – величезна черга з водіїв і затор. Ще одне проблемене місце - перехрестя вулиць Леніна і Шевченка.

Вадим, автолюбитель

– Я знаю, що у таких містах як Полтава та Київ дозволяється повертати направо при червоному світлі світлофора. Наприклад, біля залізничного вокзалу можна дозволити такий поворот на вулицю Халаменюка. Там з поворотом направо завжди виникають труднощі, а як наслідок – величезна черга з водіїв і затор. Ще одне проблемене місце - перехрестя вулиць Леніна і Шевченка. Вздовж вулиці Леніна зліва і справа вздовж проїжджої частини паркуються машини. З трьох смуг для руху залишається лише одна посередині і тільки з неї можна повернути на Шевченка. Парковку можна було б дозволити лише справа, тим самим розвантаживши смугу для повороту наліво. Взагалі, я вважаю, треба приводити до ладу роботу світлофорів – часто-густо вони не відрегульовані, або ж просто не працюють.

Анатолій, автолюбитель

– Найбільше проблем створює Крюківський міст і залізнична колія, що проходить через центр міста. Однозначно дратує, коли у час пік кудись поспішаєш, а тут – поїзд. Таку колію треба було б пускати за містом, але у міста немає таких коштів, щоб її переносити. А змінити рух потягів з кар’єру або переносити їх лише на нічний час неможливо. Від цього залежить належне функціонування підприємств. Щодо мосту, то давно вже пора розпочати будівництво нового, або раз і назавжди відремонтувати старий і не перекривати рух на ньому то в одному місці, то в іншому. Можна було б ввести платний проїзд. Це внесло б аспект зобов’язання і контролю у стосунки водії-влада: нехай треба буде платити якесь мито, але водій буде знати, що за його кошти міст підтримують у належному стані.

Сергій Григорович, інструктор автошколи СТК “Дніпро”

– Найбільш проблемним з точки зору дорожнього руху є в першу чергу міст – все починається з маленького затору, а в результаті стоїмо всі. Пробки виникають постійно, особливо якщо їхати на Крюків. Міст завузький, а необхідно, щоб було хоча б по дві смуги в обидва напрямки. Альтернатива – побудова нового мосту. Або можна було б запровадити мито для транзитного транспорту і за зібрані кошти хоча б капітально відремонтувати той, що маємо. Щодо руху дорогами міста, то, наприклад, робити “зелену хвилю”, я вважаю, непрактично. Здається, вона вже в нас колись була і себе не виправдала. Рух на дорогах надзвичайно жвавий і автівок забагато, хвилею тут не зарадиш. Але в цьому плані є сенс зробити односторонній рух по паралельних вулицях.

Ірина, автолюбитель

– Мене особисто змушує нервуватися рух поїздів через місто. Мені часто доводиться їздити Крюковом. Дорожній переїзд, що знаходиться біля провулку Карла Лібкнехта, постійно закритий. Поїзди стоять там по годині і більше. Водії знають, що чекати, поки переїзд відкриють – марно, а тому одразу вирушають в об’їзд по вулиці Приходька, а це додаткові витрати і часу, і бензину. Щодо центру міста, то тут я часто буваю по роботі. Центр у нас уже діловий, а припаркуватись ніде – немає стоянок. Водіям доводиться порушувати правила і паркуватись в недозволених місцях.
Щодо руху взагалі, “зелена хвиля” допомогла б розвантажити дороги, зробити рух на дорогах більш безпечним і для водіїв, і для пішоходів. Водій мав би дотримуватись певної швидкості, а пішоходи знали б чого очікувати від водіїв. Коли їздиш вулицями міста, то постійно нервуєш, бо пішоходи вискакують звідусіль і на будь-який сигнал світлофору.



 
0
Автор: editor
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх