У Кременчуці власниця авто майже рік не може отримати страховку після ДТП від компанії «Партнер»

27.08.2010, 11:17 Просмотров: 3 712
Інша клієнтка цієї ж страхової компанії таки отримала гроші, але за ними довелося побігати та писати скарги. «ТелеграфЪ» з’ясовував, як «підстрахуватися» самому? Як спілкуватися зі страховиком у конфліктній ситуації? Куди на нього скаржитися?.

Юлія Купко листується з «Партнером» майже рік

13 вересня 2009 року пані Юлія на своєму авто Daewoo Sens втрапила у ДТП, не з своєї вини. На перехресті вулиць Леніна та Шевченка на червоне світло виїхав автобус ЛАЗ та «дістав» її авто. Ось як розгорталася ця історія далі, розповідає Юлія Купко:

– Водій визнав свою провину. Приїхала ДАІ, ми все швидко оформили. Зібрали всі документи, приїздили експерти. Я довіряла людям з фірми «Партнер». Вони мені радили, як діяти. Спочатку нарахували суму збитків 6 тисяч, потім 7 тисяч 770 гривень. На ремонт ми взяли гроші в борг, машину відремонтували швидко. Від водія АТП, який наніс мені збитки, я отримала тільки 500 гривень – суму франшизи, яка не відшкодовується за «автоцивілкою».

А вона в нього була оформлена теж у компанії «Партнер», як і моя страховка. До речі, в мене вона закінчувалася в жовтні, я продовжила договір страхування у компанії «Партнер», показала, що довіряю їм! Потім минуло 3 місяці. Виплати немає. Мені все кажуть: чекайте! Не вистачає якогось документа. Я дізналася, що вже й суд був у справі того водія, і всі документи на відшкодування збитків є. І зрозуміла, що страхова компанія порушує закон. Адже пройшло набагато більше часу, ніж передбачено договором для страхової виплати.

Я написала лист до компанії «Партнер», відповіді не отримала. Потім стала туди телефонувати, запитуючи, чому не виплачують гроші? Все сходилося на директорі – Ірині Касминюк. Її ж ніколи немає, але потім я зрозуміла, що «немає» її – саме для мене. Потім я пішла до офісу в надії застати її там на місці. Почула від неї, що грошей  для виплати немає. 

Я написала листи до Держфінпослуг, до Адміністрації Президента, Моторно-транспортного бюро, Асоціації страхових компаній… З Держфінпослуг надійшов лист, що для відшкодування збитків не вистачало довідки з СТО про суму збитків. Але ж це був перший документ, який я отримала!

Стала знову телефонувати до Держфінпослуг, вислала копію цього документа. І в той же час отримала лист від компанії «Партнер» – прошиту  копію всієї моєї справи, і там у кінці була  й копія відповіді на моє перше звернення до компанії. Цього листа від «Партнера» я насправді не отримувала. Компанія зобов’язувалася виплатити кошти найближчим часом, але й досі я грошей не отримала. На підтвердження своєї розповіді Юлія Купко продемонструвала цілу купу документів.

Світлана Салімовська таки отримала гроші

Авто Nissan Tiida Світлани Салімовської було застраховане за КАСКО (комплексне страхування автотранспортних ризиків) у компанії «Партнер». Тож коли 23 липня цього року трапилася ДТП, жінка не сумнівалася, що отримає страхову виплату. Але перемовини з компанією пішли не так гладко, як вона сподівалася. Розповідає потерпіла:

– Того дня я припаркувалася біля міськвиконкому та пішла у справах. Хвилин через 15  повернулася, бачу – машина вдарена. Зателефонувала до страхової компанії «Партнер», викликала ДАІ, оформила всі документи, як належить. Мені видали довідку, і я одразу поїхала у «Партнер» та здала всі документи про ДТП. Вони теж склали всі необхідні документи, та направили до експерта, щоб оцінити збитки. Потім представник компанії «Партнер» Олександр Саєвич відрахував франшизу та нарахував мені 3776 гривень виплати. Я погодилася на цю суму. Але в підсумку Саєвич сказав, що коли мені виплатять цю суму – невідомо. І запропонував відшкодувати збитки комп’ютерами, оскільки компанія ліквідується. Я погодилася. Він пообіцяв зателефонувати наступного дня. Але наступного дня мені відмовили і в цих комп’ютерах.

5 серпня я написала заяву на ім’я керівника «Партнера». Секретар її зареєструвала… Коли я була у компанії, то бачила, що люди приходять страхуватися і платять гроші. Чому б з цих коштів не виплатити відшкодування потерпілим?

Пані Салімовська додає, що навіть запрошувала фахівця оцінювати комп’ютери, які їй пропонували. У розмові з кореспондентом «Телеграфа» цей фахівець, дійсно, підтвердив, що ситуація мала місце: розмова відбувалася в присутності інженера з обслуговування комп’ютерів СК «Партнер».

Що ж відбувається у страховій компанії? Щоб з’ясувати це, «ТелеграфЪ» звернувся до виконуючої на той час обов’язки голови правління ПрАТ «Страхова компанія «Партнер» Ірини Касминюк. Вона зустріла  непривітно. Все повторювала, що не розуміє мети візиту журналіста. Те, що компанія пропонувала комп’ютери замість грошей – заперечувала. І заявила, що конфлікту зі Світланою Салімовською немає взагалі:

– Який конфлікт? Його немає. Страхова виплата здійснюється протягом 10 днів з моменту отримання останнього документу. Інколи одна довідка з ДАІ може йти місяць. Так само й експертиза проводиться протягом 10 днів. Ми виконуємо умови договору. І якщо в людини якийсь конфлікт, то вона може звернутися до мене. Я весь час на місці. А ви розповідаєте мені про конфлікт, якого немає.

Тим часом Світлана Салімовська поскаржилася до відділу захисту прав споживачів та написала заяву до міліції.

15 серпня справа таки зрушила з місця. Компанія «Партнер» письмово пообіцяла здійснити виплату відшкодування до 25 серпня. І обіцянка була виконана навіть раніше. Всю суму 3776 гривень (навіть з копійками) Світлана Салімовська отримала готівкою. До речі, керівник компанії «Партнер» Ірина Касминюк у цей же проміжок часу звільнилася з роботи. А крісло посів Олександр Саєвич – той самий працівник компанії, який вів перемовини з пані Салімовською.

Що каже страховик

Олександр Саєвич, виконуючий обов’язки голови правління ПрАТ «Страхова компанія «Партнер»:

– Із виплатою Купко насправді є питання, ми розбираємося у даній конкретній ситуації, а із виплатою Салімовській – все зрозуміло, зобов’язання страхової компанії виконане у строк, передбачений договором.

– Чи пропонували Світлані Салімовській виплату комп’ютерами замість грошей?

– Ні, це не так! Виплата здійснюється винятково у грошовій формі.

– Підтвердіть чи спростуйте інформацію про те, що компанія «Партнер» ліквідовується.

– Компанія працює на ринку 16 років. Ні про яку ліквідацію не йдеться. Зараз усі страхові компанії переживають нелегкі часи. Але компанії, які ліквідовуються, йдуть на банкрутство і не платять гроші клієнтам. (Принаймні,  не здійснюють так швидко страхову виплату, як ми у випадку з Салімовською.)

До речі

Кременчужанам доводилося й судитися зі страховою компанією «Партнер» з приводу невиконання компанією зобов’язань щодо страхових відшкодувань. Як відповів на запит «Телеграфа» Крюківський райсуд, у 2009 році був один такий позов, позовні вимоги задоволені. У 2010 році суд розглядав 5 таких позовів, два з них вже задоволені, три справи суд ще розглядає.

«Держфінпослуг» отримав 74 скарги на страхову компанію «Партнер»

«Протягом 2010 року отримано 74 звернення громадян щодо невиконання (неналежного виконання) Приватним акціонерним товариством «Страхова компанія «Партнер»… обов’язків за укладеними договорами страхування перед страхувальниками та третіми потерпілими особами.

За результатами розгляду звернень громадян, в яких були виявлені порушення Страховиком вимог чинного законодавства за поточний період 2010 року, складено 5 актів про порушення та проведено одну безвиїзну перевірку.

За результатами розгляду вищезазначених справ про порушення законодавства до ПрАТ «СК «Партнер» застосовано 4 приписи про усунення порушень та одну постанову про накладення штрафу за порушення вимог законодавства про фінансові послуги.»

(Відповідь Держфінпослуг на інформаційний запит «Телеграфа»)

Репутацію страхових компаній можна перевірити на сайті Держфінпослуг

Як спілкуватися зі страховиками – поради адвоката Михайла СТАХАНОВА




 
0
Автор: donchenko
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх