Тепло оголило розбиті дороги

5.02.2009, 13:55 Просмотров: 1 001
Сніг зійшов, ями вилізли.
Не дороги, а полігон для випробувань військової техніки

Сніг, що зійшов, відкрив очі на «убиті» кременчуцькі дороги із ямами та дірками. Однак лататимуть їх як слід не раніше квітня, коли запрацює асфальтний завод. Поки що ж вибоїни присипають спеціальною сумішшю. Однак самі комунальники визнають: цей засіб не дуже допомагає.

– Ну по Шевченка ж не проїхати, яма на ямі, а по бульвару Пушкіна, біля райвиконкому, аби прокласти кабель, розкурочили асфальт і навіть нічим не присипали. Ви хоча б що-небудь написали і посоромили владу за безгосподарність, – обурився читач «Телеграфу» Микола Стеценко.

Про зіпсовані за зиму автодороги знає і віце-мер з комуналки Микола Порицький. Він має особисту іномарку і, мабуть, сам бачить, що об’їхати вибоїни вдається не завжди. Тож все частіше автолюбителі закінчують свої подорожі в шиномонтажній майстерні.

– Найбільша моя проблема зараз – це дороги. Ви ж бачите, сніг тане, а разом з ним – оголюються усипані ямами дороги. Нам дали в бюджеті на ремонт доріг цьогоріч лише п’ять мільйонів гривень. Ця сума передбачена на капремонт доріг. На ці кошти ми плануємо доробити вулицю Халаменюка від палацу культури «Кредмаш» до залізничного вокзалу, та продовжити капремонт вулиці 60 років Жовтня від вулиці Бойка у напрямку пивзаводу (на скільки вистачить коштів), – каже віце-мер.

Щодо вибоїн на асфальті – їх лататимуть, але аж навесні, не раніше квітня.

– Ці діри після зими – це просто катастрофа. Ями ми плануємо латати, як завод запрацює – у квітні. А те, що ми робимо зараз – засипаємо спецмасою – не допомагає. Зараз ось просохнуть дороги, знову почнемо сипати, бо на мокрому асфальті ця маса не тримається, – зазначає віце-мер Микола Порицький.

Ні – вантажівкам!

Міський голова Микола Глухов вважає, що однією з причин появи ям на дорогах є їх перевантаженість. Мер навіть пропонує заборонити рух транзитних вантажівок вулицями міста та через Крюківський міст влітку удень.

– Так вже роблять у Києві. І з досвіду минулих років ми бачимо, на що перетворюються вулиці міста влітку. Колеса великих транзитних авто під час спеки просто розбивають асфальтове покриття, – каже мер.

Ще один варіант покращення стану доріг – передача 24,6 кілометрів, які є частиною магістралей, на баланс держави.

– Через місто проходять траси з Києва на Дніпропетровськ та з Полтави на Олександрію. Ми приймали рішення про передачу їх на баланс автодору, однак ті їх ще не прийняли. Коли ми їх передамо, то вони мають ремонтувати дороги за свій рахунок, або ж ми можемо робити співфінансування ремонту, – впевнений мер.

А тим часом…

Поки влада думає, як краще утримувати міські дороги в належному стані, в ДАІ штрафують тих, хто відповідає за стан дорожнього покриття.

Старший інспектор організації дорожнього руху ДАІ Олександр Марченко розповів «Телеграфу», що в січні дорожньою інспекцією за незадовільний стан проїзних частин було складено сім протоколів. Два з них – на керівництво дорожнього ремонтно-будівельного управління, один – на керівництво водоканалу (за розриту і не засипану на дорозі яму), і ще чотири – за незадовільний стан залізничних переїздів. Мінімальний штраф склав 680 гривень, максимальний – 1020.

В тему

До кінця лютого на магістралі по всій Україні планують прибрати ритуальні позначки, які вказують на смертельне ДТП. Керівництво «Укравтодору» зазначає, що квіти та надгробні пам’ятки затримують на собі увагу автомобілістів, а ще дуже небезпечно і може привести до трагедії.



 
0
Автор: bulashev
Теги: дороги ями
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх