Чого не вистачає кременчуцьким маршруткам

26.11.2017, 16:04 Переглядів: 6 057

Чого не вистачає кременчуцьким маршруткам

Підсумки роботи комісії з контролю надання населенню належного сервісу міським маршрутним транспортом

У Кременчуці майже місяць працювала громадська комісія з контролю надання населенню належного сервісу міським маршрутним транспортом, усунення недоліків пасажирського перевезення та для профілактики і виявлення правопорушень з боку водіїв. Підсумки роботи комісії у Facebook 24 листопада підбив ініціатор її створення активіст Геннадій Тертичний.

 

 

За результатами перевірки, члени комісії запідозрили, що пасажирські перевезення в режимі «маршрутне таксі» у Кременчуці належать до тіньового сектору економіки. Про це, на їх думку, свідчить:

  1. Відсутність прозорих договірних умов між фірмою-перевізником, власниками автомобільних засобів, водіями та організатором перевезень – виконавчим комітетом Кременчуцької міської ради.
  2. Відсутність практики продажу квитків на маршрутах.
  3. Відсутність документованого підтвердження реальних витрат перевізника.
  4. Перевізником не ведеться облік пасажиропотоку та отриманої виручки.

На запит ГО «Антикорупційний альянс Україна» до управління патрульної поліції Кременчука, стосовно кількості виявлених порушень з боку водіїв та перевізників, комісії повідомили, що протягом 2017 року на водіїв маршруток винесено 487 постанов за порушення ПДР України (з них 436 – за порушення правил перевезення пасажирів), складено 38 протоколів за ст. 124 КУпАП (порушення правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортних засобів, вантажу, автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна).

 

Основними проблемами громадського транспорту у місті комісія визначила:

  • недостатню для населення нашого міста кількість маршрутних таксі;
  • проблеми з водіями;
  • не створені умови для нормального перепочинку водіїв між рейсами;
  • технічний та санітарний стани маршрутних таксі дуже далекі від ідеалу.

Зважаючи на все це, комісія вимагає: 

  • обладнати маршрутки відеорегістраторами; 
  • фірмам-перевізникам забезпечити водіїв формою з бейджиками;
  • поповнити маршрути новими автобусами, якщо не має можливості – повернути мерседеси спринтери та ін. (80 одиниць), яким заборонили працювати перед зимою 2016 року; 
  • контролювати чітке дотримання інтервалу руху маршруток;
  • облаштувати місця відпочинку для водіїв на кінцевих зупинках (санвузол, місце для обігріву та місця для паління);
  • категорично заборонити паління водіїв в салонах автобусів та розмови під час руху по мобільному;
  • обов’язково здійснювати щоденну санітарну обробку салонів.

Рекомендує: 

  • прибрати рекламу з вікон; 
  • замість шторок затонувати вікна від сонця;
  • збільшити відстань між сидіннями;
  • облаштувати маршрутки кондиціонерами.

Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
Читайте також:
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх