«Вот это рок-н-ролл»: дуже людяний концерт гурту «Бумбокс» у Кременчуці

19.09.2016, 09:02 Переглядів: 7 750

«Вот это рок-н-ролл»: дуже людяний концерт гурту «Бумбокс» у Кременчуці

«Стали телом мы целым одним мы на час, и ничто не волнует нас…»

Вечір суботи, 17 вересня, люди Кременчука провели у компанії українського хіп-хоп і фанкі-ґрув гурту «Бумбокс», що завітав до нашого міста дорогою з Кам’янського (екс-Дніпродзержинськ) до Житомира у рамках ІІ частини концертного туру «Люди», присвяченого виходу однойменного максі-синглу.

 

«А я просто люблю, как пульсирует зал

И слова наизусть поет…»

 

Розпочався концерт на сцені міського Палацу культури після півгодинної затримки виконанням ліричної пісні «Люди», що, з одного боку цілком передбачувано – недаремно ж турне носить її ім’я, а з іншого боку неочікувано, адже найчастіше концерти відкривають дрйвовими композиціями, аби розігріти публіку. Як би там не було, але проникливе чеховське «люди ми тільки тоді, як дуже сильно любимо» у виконанні Андрія Хливнюка від початку налаштувало глядачів на відверту, довірливу атмосферу.

 

Уже на другій пісні, а це була «Поліна», музиканти додали запалу і найсміливіші дівчата повставали з місць та почали танцювати. Зал розділився на два фронти – одним заважали сидячі місця, тому що не танцювати було дійсно складно, а інші цілком обґрунтовано обурювалися тим, що заплативши за квиток мають дивитися на чиїсь спини. Компроміс був знайдений і всі, кому «не сиділося» танцювали і підспівували улюбленим артистам у проходах.

 

Фронтмен та соліст гурту Андрій Хливнюк більшу частину програми виконав сидячи на високому стільці. Публіці він зізнався, що, як виявилось, це дуже зручно.

 

- Тільки почуваєшся інколи так, наче екзамен здаєш, а перед тобою – сувора екзаменаційна комісія, серйозні професори, - сказав Андрій. – Але що я затямив, на екзамені, якщо почав лажати, то не варто зупинятися – лажай далі, тільки впевнено!

 

«Лажі» на кременчуцькому концерті не відчувалося. Андрій протягом усього виступу спілкувався з аудиторією, а глядачі, в свою чергу, тепло вітали аплодисментами будь-які його слова. В цілому, дуже «по-рідному» приймав зал гостей, так, наче давніх знайомих.

 

Зал співав разом з Андрієм і давно перевірені часом хіти («Бетакаротин», «Наодинці», «Поліна», «Квіти в волоссі», «Вахтёрам», «Летний дождь», «Hip-Hop», «Хоттабыч»), і новіші, але не менш хітовіші («Пепел», «На Ви», «Дитина», «Дурень», «Мала», «Выход», «Рок-н-Рол»). Щоправда, підспівувати «Бумбоксу» - справа не з легких. Андрій славиться тим, що практично ніколи наживо не виконує пісні у звичних, альбомних версіях. На сцені співак імпровізує змінює вокальні лінії, а нерідко і слова пісні.

 

Наприклад у пісні «Дурень», з альбому «Термінал Б», співак заспівав у приспіві «Хто тепер крає мене і краде? Верховна наша Зрада», замість «Перша наша зрада», що символічно. Або у «Квітах в волоссі» у програші пролунали слова з пісні Миколи Мозгового «Минає день, минає ніч»: «Біда не в тім, що свище вітер лютий, що січень на вікні малює мертві квіти, біда не в тім, що ти мене не любиш, біда, що я тебе не можу розлюбити». Але кременчужан такі труднощі не зупинили.

 

Останньою у програмі стала нова пісня «Сталеві квіти» з майбутнього релізу «Голий Король», що вже на стадії мастерингу. Виконавши її, музиканти подякували Кременчуку, попрощались із залом та пішли за куліси. Але глядачі не збирались відпускати улюбленців так просто – люди повставали з місць та зібрались під сценою, аплодуючи та вимагаючи появи «на біс».

 

Очікування публіки були не марними – спочатку на сцену повернувся Андрій Хливнюк та піаніст Павло Литвиненко. Разом вони проникливо виконали пісню «Кохана». А після на сцену повернулись інші музиканти (гітарист Андрій «Муха» Самойло, ді-джей Валентин «Валік» Матіюк, барабанщик Олександр «Люсік» Лялюкін та басист Денис Левченко), щоб разом з залом ще раз виконати пісню «Люди». Фанатам гурту «Люсік» подарував сет-лист та барабанні палички, якими відіграв програму.

 

Буквально за 15 хвилин після виступу Андрій Хливнюк та Олександр Лялюкін вийшли на автограф-сесію, під час якої жартували з прихильниками, розписувались на афішах, телефонах, білетах, дисках та частинах тіла і фотографувались з усіма охочими.

 

«Вот это рок-н-ролл»: дуже людяний концерт гурту «Бумбокс» у Кременчуці

 

Якщо вірити соцмережам, після того уся команда гурту відправилась до кафе «Milk», де відпочивали до самого його закриття.

 

«Вот это рок-н-ролл»: дуже людяний концерт гурту «Бумбокс» у Кременчуці

 

«Телеграфу» вдалось поспілкуватись з лідером гурту Андрієм Хливнюком перед концертом, під час прес-конференції. Ось така розмова вийшла:

 

«По делам, не по словам

Суть видна…»

 

- Ми долучилися вже до другої акції, разом з Білоруським вільним театром, яка, зокрема, має на меті звільнити наших бранців, що відбувають у російських в’язницях, як ми вважаємо, неправдиві покарання. У тому числі і Сенцова, - розповів Андрій. – «Палаючі двері» - це вистава з сюжетом, в якому три людини з різних країн потрапили до буцегарні. Композитором виступив барабанщик гурту Олександр Люлякін. У всіх містах де пройде вистава і лунатиме наша музика пройде також безпрецедентна акція «Free Sentsov». Ось до такої штуки долучилася колись попсова банда, але це потрібно робити і розголос має бути максимальним.

 

«Можливо я, можливо я на Ямайку б тебе забрав

Лаве не вистачало нам на таксі…»

 

- Якось впливає на Вас осінь?

 

- Я люблю літо, навіть якщо його треба купувати. Іноді у мене така можливість буває і я купую собі трошки літа. Чому? Ну, я народився взимку і люблю літо. Хоча і зима теж класна, чого нє? Осінь – ні, із Олександром Сергійовичем я не погоджуюсь.

 

- А де Ви любите відпочивати?

 

- А я вам не скажу. (Сміється, - ред.) Тому, що знаєте, потім виходить, що у пресі тільки про те, у кого яка машина, скільки грошей і хто куди у відпустку літає. Ну, а якщо про подорожі… Я не був ще в Австралії ніколи і в Африці. В Африку мене не дуже тягне, а от в Австралію – можливо. Дуже мене тішить і цікавить північ Європи – тільки у Фінляндії я був, а хочу ще у Норвегію та Швецію.

 

- У Вас День Народження, до речі, 31 грудня. Скільки подарунків отримуєте?

 

- Знаєте, я завжди жартую, що мої друзі щороку скидаються мені на поздоровлення від Президента і салют у столиці. (Сміється, - ред.)

 

- У чому, крім музики, Ви знаходите відпочинок?

 

- Душевний спокій – це, мабуть для тих, хто вже зібрався вмирати, хто все зрозумів і заспокоївся. А де я відпочиваю душею…Ну, лісом можна прогулятися, наприклад.

 

«Магнітна плівка мк, я вмикаю skа

Догори руки, під його звуки…»

 

- Чи є якісь іноземні співаки чи виконавці, на яких ви рівняєтесь?

 

- Це не так співаки… Знаєте, якщо говорити про майстерність, то є великі, велетенські майстри, які за час своєї кар’єри змінювали відношення своє до вокальної постанови. Скажімо, такі як Стіві Вандер або Ел Джерро, але це не камерна музика і не прагнення до якоїсь вершини вокального мистецтва. І я, і хлопці захоплюємось різними стилями, де вокаліст не є, і не повинен бути крутим. Почавши щось писати сам, років 15 тому, почав і розуміти, що майстерність виконавця це глибоко, але не так цікаво. Людей люблять за їх тембр неповторний, але думка – набагато більш цікава. Її можна навіть проговорити, а не проспівати під музику, і якщо це буде досить відверто, щоб знайти відгук в людях, то її почують і полюблять.

 

- А з українських виконавців кого Ви слухаєте? Кого б порадили?

 

- «Гуцул Каліпсо», «Sinoptik» послухайте, якщо ви таке любите. Мабуть «Димну Суміш» із старенького – я сподіваюсь, вони зберуться знову для платівки і туру. Все залежить від музичного смаку. Якщо «панкушники», то Піпа нікуди не дівався, він є і на нього можна подивитись і послухати – це легенда. Брати Гадюкіни гастролюють, уявляєте? Це дуже круто. Послухайте їх нове.

 

- Чи співпрацюєте Ви з молодими і маловідомими виконавцями?

 

- З молодими так тяжко співпрацювати, бо вони так швидко перестають бути молодими – як тільки ти їм телефонуєш, вони одразу стають «матёрыми». Дуже. (Сміється, - ред.)

 

«Знает, как дотла гореть,

Только пепел, пепел…»

 

- Як з’явилась композиція «Пепел», що стала саундтреком до однойменного серіалу?

 

- Пісня ця в мене була запланована і я її довго виношував. Надихнув мене на її створення вірш Бродського «Попіл». Там є чудові рядки: «не всё метла, широко забирая по двору, подберёт» і вони написані були в тяжкі роки, ці рядки. І, на мою думку, вони стосувались репресивного характеру суспільства і стану суспільства в пост воєнній імперії радянській. Цей серіал – це був довоєнний наш проект, один з останніх, якщо не останній, дуже цікавий. І я хотів написати щось таке російське – і написав романс. Він став суперхітом у Росії, а акомпанував йому в запису Московський симфонічний оркестр. Ну, це було ще до того, як я став фашистом. (Сміється, - ред., з 2014 року гурт не гастролює в Росії)

 

«Збиваю я руки в кров, тримаю мов спрут, затримую подих -

Мабуть нездара, мовчить моя гітара…»

 

- А на гітарі Ви продовжуєте грати?

 

- Мені вистачило мозолів на одній цій пісні, правда. Ще я вмію «Мурку» і все. Я не займаюсь, на жаль, на інструменті, хоча дуже жалкую про це. Але колись, мабуть, буде на це час. Лінощі вбивають музикантів. Знаєте, в чому проблема, якісь навички треба отримати в ранньому віці, а якщо ти хочеш імпровізувати, а тебе не слухаються пальці, то це не цікаво.

 

- Лінощі для Вас характерні?

 

- Так, мені характерні похвальство, лінь і все інше, що характерно для популярних виконавців третього ешелону.

 

«Концерти і переїзд на десерти

Гастролі, вони такі кольорові…»

 

- В одному зі своїх інтерв’ю ви казали що музика і концерти для Вас не робота, на відміну від гастролей і інтерв’ю. Ви любите цю роботу?

 

- Нє-а. Гастролі - мається на увазі наші дороги, а самі виступи – це завжди кайф. Ви знаєте, інтерв’ю – це завжди ніяково. Пройшли роки, вже 12 років, але це все одно якось… Музиканти повинні грати музику, а не говорити про неї.

 

- А як пісні в «Бумбоксі» народжуються: спочатку з’являється текст, а потім музика чи навпаки?

 

- В муках. (Сміється, - ред.) Та, по різному. Не можна сказати, що є рецепт народження пісні. Іноді, з одного акорду може народитися пісня, іноді, з трьох пісень одна буде зроблена, а буває, що готовий текст довго чекає, поки знайдеться музика.

 

«Я пам’ятаю, як приїхали-приплили

Вірші плели, очима кліп-кліп-кліпали…»

 

- Гурту уже 12 років. Чи пам’ятаєте як все починалося? Чи складним був шлях до слави?

 

- Та звичайний шлях Д’Артаньянів, що прибувають до Парижу кожен день. Це історія, така сама, як і завжди. Здається, це називається урбанізацією. Я і зараз не вважаю себе, аж надто популярним, якщо чесно. Популярність ніколи не була нашою метою. Популярність – примхлива пані, що швидко приходить і швидко йде.

 

- А «зірковою хворобою» хворіли колись?

 

- Я зараз нею хворію – до біса, я даю прес-конференцію. (Сміється, - ред.) Яка нормальна людина, у здоровому глузді, збере журналістів і буде півгодини їм про себе якусь маячню розказувати?

 

«Люди ми тільки тоді, як дуже сильно любимо…»

 

- Охарактеризуйте максі-сингл «Люди». Про кого він?

 

- Ну, мені здавалося, що я там в назві натякаю, про кого він… (Сміється, - ред.)

 

- Це ще Чехов сказав, що тільки тоді ми люди, коли в стадії кохання. Перефразовано, але це його думка. Просто я з цього зробив пісню і змінив трохи слова, але зміст в них той же. Я не оригінальний в цьому, я знаю і живу з цим, але це надихає. Зокрема, надихнуло мене.

 

- «Люди» - це просто декілька нот і акордів, які вже півроку тримаються на перших місцях у збірних чартах всеукраїнських. Це одна з україномовних пісень гурту, яка чомусь знову стала популярною.

 

- Максі-сингл «Люди» - це вже другий сингл в історії «Бумбокса» (першим був «Тримай».) І скоро виходить наступний сингл «Голий Король». Чому обрано саме такий формат, чому два сингли, а не один лонг-плей?

 

- Ви знаєте, якось так сталось. Може часу було замало для того, щоб накопичити матеріал, деякі пісні народжувались уже під час студійних сесій, формат зараз цей зручніший, тур розбито на дві частини і ми плануємо під кожну з них зробити реліз – безліч причин. Ну, і це – досвід, завжди ми видавали платівки повноформатні, 45-50-хвилинні за тривалістю, а зараз виходить сингл на 30 хвилин. До того ж, вони якось концептуально разом поєднались. От ти розумієш, що ці п’ять можна поставити в одну платівку, а от ще п’ять – ні, бо вони разом будуть якось «не дуже».

 

- Перед «Людьми» у вас з’явився ще один музикант, клавішник Павло Литвиненко, що нового та цікавого він приніс у вашу музику?

 

- Пустили до курей лисицю. Коли в рок-хіп-хоп-фолк-команду приходить джазовий піаніст, композитор, аранжувальник, то вона починає лунати по-іншому і мені подобається те, як це тепер звучить. Плюс, у нас накопичилась достатня кількість пісень з клавішами для того, щоб шукати вже піаніста. І ось його знайдено. Наступний максі-сингл практично повністю є авторський. Павло виступив саунд-продюсером і автором, аранжувальником ледь не більшості пісень в ньому. Він – ще одна амбітна і талановита, навіть талановитіша ніж дехто з нас, зокрема я, людина.

 

- «Люди» складають враження «найдорослішого» релізу групи, а як, на Вашу думку, Ви ним задоволені?

 

- Підсумком останніх років стала ця платівка і, в принципі, я задоволений усім, крім технічних штук. Я задоволений майже повністю спродюсованим альбомом О.Torvald «Ти є», який став суперхітом і приніс популярність команді. Я задоволений співпрацею з Джамалою, зовсім не комерційною і тішусь тим, що це був тільки маленький крок до її світової слави. І я задоволений співпрацею з тими музикантами, з якими я мріяв попрацювати. Хоча я й не долетів у той день, але хлопці мої тепер ходять і пишаються тим, що Девід Гілмор з Pink Floyd вміє грати «Зливу». Багато дуже відбувається штук, які тішать, і, зокрема, альбоми і тури.

 

- Врешті решт, під час кризи, війни є можливість записувати музику, виконувати її і більш нічого не робити – вау! (Сміється, - ред.)

 

«Знай - я не повзрослею назло

Бобина запишет мой детский крик…»

 

- Якщо ви були би не самим собою, то ким би Ви хотіли стати?

 

- Я не знаю, мені дві відповіді одразу приходять в голову: перша – шось, типу, пупсиком, котиком, краплинкою з небес. Але мені вже 36, і мабуть, дорослому чоловіку вже не можна так казати. (Сміється, - ред.) Тоді, мені хотілося би просто бути, просто існувати і розуміти щастя життя.

 

P.S. На офіційній сторінці гурту у Вконтакті музиканти оприлюднили фото з саунд-чеку, на якому вони валяються на сцені ГДК на привезених килимах.

«Вот это рок-н-ролл»: дуже людяний концерт гурту «Бумбокс» у Кременчуці

Автор: Руслана Горгола Фото: Ростислав Богданов
Теги:
Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Інформація

Користувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Будь-ласка, ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ.
Ознайомтесь із правилами коментування.
  • Kiaparts
  • НОВИНИ ПАРТНЕРІВ:


Свіжий випуск (№ 11 від 14 березня 2024)

Для дому і сім'ї

Читати номер

Для дому і сім'ї - програма телепередач

Читати номер

Приватна газета

Читати номер
Попередні випуски
Вверх