Весняне сонечко – ворог «блідолицих»

13.04.2007, 19:04 Просмотров: 4 250
Незважаючи на те, що сонце тільки-но почало пригрівати, косметологи та дерматологи попереджають – весняне світило надзвичайно «зубате». «Лютувати» воно розпочало ще в середині лютого. Тому захищатися від весняного сонця слід не менше ніж від літнього..
Навіть ласкаве весняне сонечко здатне серйозно зашкодити шкірі

– Ми радіємо весняному сонцю, поспішаємо швидше підставити йому обличчя і навіть не злогадуємося, як від цього страждає шкіра, – розповідає косметолог Оксана Васильченко. – Між тим, активне весняне світило обов’язково на ній «відіб’ється». Шкіра стане сухою, почне лущитися.
Слід зважати на те, що ультрафіолетові промені діляться на три групи: А, В і С. Про С можна одразу забути, тому що ці промені затримуються атмосферою і поверхні нашої планети не досягають. Промені В – ті, що зігрівають і роблять нас засмаглими. Але сонячні опіки – теж справа їхніх «рук». Дотик променів А ми не відчуваємо, натомість це вони винні у передчасних зморшках, пігментації, сухості шкіри. Особливо беззахисною перед ними почувається ослаблена після зими шкіра.
– Найкращий засіб захисту від шкідливого випромінювання – креми з ультрафіолетовими фільтрами, – радить пані Васильченко. – Інформаія про це має міститися на упаковці – зараз майже всі креми для обличчя та тональні засоби захищають обличчя від сонця. На допомогу можуть також прийти маски. Їх можна придбати вже у готовому вигляді, а можна, якщо ви більше довіряєте «бабусиним рецептам», приготувати нашвидкуруч вдома. Їх слід наносити на 10-15 хвилин пару разів на тиждень. Головне – правильно очистити шкіру перед нанесенням маски. Інакше вся процедура не має сенсу.

Косметолог під домашнім соусом
– Найбільш ефективними інгрідієнтами у боротьбі з негативним впливом ультрафіолету є такі звичні нам продукти, як лимон, молоко та мед, – ділиться секретами пані Васильченко. – Але ці продукти не всім підуть на користь. Наприклад, якщо у вас є на шкірі будь-які подразення або запалення, то масок з молоком та молочними продуктами слід уникати.
* Для сухої та нормальної шкіри: дві столові ложки сметани, чайна ложка меду, 10-15 крапель лимонного соку.
* Для жирної шкіри: збити до піни яєчний білок, додати до нього півчайної ложечки лимонного соку.
* Для шкіри будь-якого типу: чайна ложка сухого молока плюс чайна ложка будь-якого фруктового соку.
– Будь-яку домашню маску не слід тримати на обличчі понад 20 хвилин – ви тільки втомите кожу і розтягнете м’язи, – радить косметолог. – Їх слід змивати теплою водою. Але навіть перевірені часом домашні засоби безпечні не на всі сто відсотків. Повторюйте процедуру тільки у тому випадку, якщо після першого разу на шкірі не з’явилося подразнення.

Шампунь – він і в Африці шампунь. Чи ні?
З одного боку, шампунь обрати дуже легко. У будь-якому магазині їх сила-силенна – бери, який на тебе дивиться. З іншого боку, саме це й ускладнює правильний вибір. Щоб полегшити собі завдання, перед походом у магазин слід озброїтись хоча б мінімальними знаннями про шампунь.

На сьогодні існує маса класифікацій засобів по догляду за волоссям. Намагатися розібратися в усіх без винятку – нереально. На це є спеціалісти. А от споживачеві слід запам’ятати одну корисну річ. Практично всі шампуні можна розділити на три основні категорії: мас-маркет, професійні та лікувальні.

«Розкішне волосся. За одне використання. Гарантовано»
– Шампуні мас-маркет призначенні для широкого використання, – пояснює парикмахер Ліна Безугла. – Це всі ті баночки, які стрункими рядами стоять у супермаркетах і масово рекламуються по телевізору. Це так звані косметичні шампуні. Їх головний девіз «Не нашкодь». Тому максимум, який ви від них отримаєте, – це чисте, охайне волосся. Про догляд за шкірою голови – годі й говорити. У гонитві за гарним волоссям жінки просто забувають, що шампунь необхідно купувати саме згідно з типом шкіри голови. Якщо вона суха, то і шампунь має бути для сухого волосся. А про стан самих волосинок подбають уже численні маски та кондиціонери. Не дивно, чому споживач рідко задоволений шампунями мас-маркет. По-перше, він не вміє правильно його підібрати, а по-друге, очікує від нього якогось надприродного ефекту, «як у дівчини з реклами».

Професійний досвід
– Девіз професійних шампунів – «Досягти ефекту», – розповідає парикмахер. – Такі засоби для волосся можна придбати лише у професійних салонах або у спеціалізованих відділах магазинів косметики. Коштують такі шампуні дорожче за мас-маркет, але їхня ціна себе виправдовує. Вони створені спеціально для використання у професійних салонах краси. Але хто сказав, що досвідом професіоналів заборонено користуватися вдома?
Як правило, усі передові розробки косметичних фірм потрапляють перш за все у професійні лінії, а вже потім «старішають», стають доступними широкому загалу і «кочують» до мас-маркету. Професійні засоби повинні вирішувати проблеми з волоссям
швидко та ефективно, тому вони мають концентрований та інтенсивний вплив. 
– Професійні шампуні відрізняються від звичайних у першу чергу тим, що до їх складу входить більша кількість активних компонентів, – пояснює Ліна. – Як правило, вони містять натуральні речовини, що покращують структуру волосся: рослинні екстракти і масла, протеїни, комплекси вітамінів та мікроелементів. Такі шампуні насправді можуть швидко повернути здоровий вигляд навіть пошкодженому волоссю. Краще, якщо підібрати такий шампунь вам допоможе ваш майстер.

«Лікарю, у мене волосся болить»
Лікувальні шампуні створені спеціально для того, щоб лікувати такі хвороби, як випадіння волосся, облисіння, дерматит, псоріаз, лупу тощо. Вони глибоко проникають у шкіру голови, діють інтенсивно, а тому їх можна застосовувати тільки в період лікування.
– По суті, це є медичні препарати у формі шампунів, – говорить парикмахер. – Але вони не тільки лікують, а ще й голову миють. Найпопулярнішими серед населення є лікувальні шампуні від лупи та випадіння волосся. Біда в тому, що люди призначають шампуні самі собі, а корінь проблеми може розгледіти лише лікар.

Як правильно підібрати шампунь:
* Купуйте лише той шампунь, який відповідає стану шкіри голови – з проблемами кінчиків волосся боротимуться бальзами. Уникайте «універсальних» та «сімейних» шампунів.
* Чим м’якший шампунь, тим краще для волосся. Особливо це має значення для тих, хто змушений мити волосся щоденно або має чутливу шкіру чи фарбує волосся.
* Не «купуйтеся» на слово «натуральний» на етикетці шампуня. Якби він був таким стовідсотково натуральним, то просто не міг би зберігатися.
* Довіряйте порадам свого майстра та продукції відомого виробника. Звертайте увагу на ціну – хороший шампунь не може коштувати дешево.
* Аналізуйте результати. Шампунь має не тільки покращувати стан волосся та шкіри. Він не має спричиняти алергії.

*  Уникайте експериментів. Підберіть два засоби, що вас задовольнять, і періодично їх міняйте.

Червона помада: «Я з’їм тебе з усіма тельбухами!»
Кольори дамського «бойового розкрасу» можуть багато розповісти про характер жінки.

Запитайте у будь-якої знайомої жінки – навіщо вона робить собі макіяж. Швидше за все, ви почуєте у відповідь щось на кшталт «Щоб було гарно» або «Щоб подобатися». Насправді, такі відповіді не далеко відійшли від істини. Спеціалісти кажуть, що потяг до розфарбовування себе, коханої, у жінки є з давніх-давен, і винний у цьому інстинкт продовження роду. Жінки тисячоліттями фарбують собі нігті та губи, мовляв, я гарна, а, значить, здорова, обирай мене – не помилишся, я тобі діточок подарую. Та за останні 50 років індустрія краси зробила величезний стрибок уперед, і тепер на обличчях та руках красунь переливаються не тільки всі відтінки «здорового» рожевого, а й усі кольори веселки. Психологи кажуть, що колір, якому жінка надає перевагу у макіяжі постійно, може розповісти навколишнім не тільки про її характер, а й про її внутрішні негаразди.
– Яскраво-червоні губи можуть «носити» енергійні жінки, – пояснює психолог Крістіна Петриченко. – Таким чином вони піднімають собі настрій, підзаряджаються енергією, підживлюють свої емоції. Помаду такого кольору може також використовувати чутлива, вразлива жінка, щоб набратися трохи впевненості у собі. З іншого боку, якщо жінка використовує червоний-вамп систематично і не визнає інших віддтінків помади і лаку для нігтів, то це може бути ознакою нестримної сексуальної агресії.
Аналізуючи будь-чий макіяж, слід також приглядатися до моди. Наприклад, якщо молода дівчина просто час від часу фарбує нігті чорним, то це ще нічого не означає – не поспішайте розвішувати ярлики.
– Це може бути всього-навсього спосіб виділитися з натовпу, привернути до себе увагу, – каже пані Петриченко. – А от якщо вона «зловживає» темним макіяжем, чорними нігтями, похмурим одягом, то це вже ознака певних проблем. Дівчина явно демонструє, що настрій у неї, м’яко кажучи, депресивний, що вона загубилася і не може себе знайти…
До речі, вирішити свої внутрішні проблеми можна теж за допомогою макіяжу. Ті ж психологи радять «розбавити» звичні темні кольори більш життєрадісними, або змінювати яскравий червоний хоча б періодично на спокійніші відтінки. Таким чином візуальний образ спочатку на підсвідомому рівні змінить настрій, а там і до більш «здорових» поглядів на життя не далеко. 



 
0
Автор: editor
Теги:
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.


Вверх