Що робити, щоб повернути товар до магазину

15.11.2012, 12:50 Просмотров: 6 158 Комментариев: 6

Що робити, щоб повернути товар до магазину

Уявіть, що купили дорогущі чоботи, прийшли додому, а вони… не підходять до кольору пальто. Або щойно придбаний телевізор відмовляється показувати улюблені канали. Не засмучуйтесь, Ви маєте право повернути гроші. Принаймні закон про захист прав споживачів дозволяє без жодних претензій це зробити у перші 14 днів.

Що робити, щоб повернути товар до магазину

 

Що не можна повертати

 
Вимагати назад гроші можна з двох причин. Перша – товар Вам продали неякісний. Друга – він не підходить через колір, розмір, форму чи просто не по душі. Щоправда, назад не беруть:


– Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни;
– Непродовольчі товари:

 

  • фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір
  • корсетні товари
  • парфумерно-косметичні вироби
  • пір'яно-пухові вироби
  • дитячі іграшки м'які
  • дитячі іграшки гумові надувні
  • зубні щітки
  • мундштуки
  • апарати для гоління
  • помазки для гоління
  • розчіски, гребенці та щітки масажні
  • сурдини (для духових музичних інструментів)
  • скрипічні підборіддя
  • рукавички
  • тканини
  • тюлегардинні і мереживні полотна
  • килимові вироби метражні
  • білизну натільну
  • білизну постільну
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці
  • друковані видання
  • лінійний та листковий металопрокат, трубну продукцію,
  • пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні
  • матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити,
  • фанеру і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником)
  • аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки)
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо)
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

 

Як повертати

 
Якщо товар якісний, але Вам не підходить – можете обміняти його на будь-що інше або повернути гроші. Для цього є кілька умов:


1. Від дня покупки має минути не більше двох тижнів.
2. Ви маєте зберігати усі чеки, інструкції та гарантійні талони.
3. Товар не використовувався – наприклад, взуття не вдягали на вулицю, на плеєр не записувалася музика. І також має бути непошкоджена коробка та маркування.


До речі, якщо до товару йшов подарунок – його також доведеться повертати цілим і неушкодженим. Так само з карткою клієнта магазину чи знижкою – її просто анулюють.
Якщо ж товар Вам підходить і Ви навіть намагалися ним користуватися, але помітили брак – маєте право його повернути, навіть якщо минуло більше 14 днів. Тут термін залежить від гарантії, яка на кожен товар, і в кожного магазину – різна.


Наприклад, якщо одяг літній – гарантія діє з 1 квітня. На зимовий – з 1 жовтня. Окремі умови гарантії і на взуття – гарантія на літнє починається з 15 травня по 15 вересня, зимове – з 15 листопада по 15 березня, весняно-осіннє з 15 березня по 15 травня або з 15 вересня по 15 листопада.


А от правила повернення для усіх товарів однакові. Щоб встановити недоліки Вашого товару, доведеться замовити експертизу. Проводять її зазвичай в сервісному центрі магазину. З Вас – заява на експертизу, з магазину – акт про прийняття товару на дослідження.


Якщо недоліки виникли з вини виробника чи продавця, маєте право обміняти товар на такий самий чи інший, або повернути повну його вартість. Якщо недоліки неістотні і Ви згодні, щоб їх полагодили – вимагайте безкоштовний ремонту.


Якщо ж експертиза встановила, що в поламці винні Ви самі – тоді  доведеться і експертизу, і ремонт оплачувати з власної кишені.


Якщо магазин проти

 
Якщо Ви впевнені у своїй правоті, а магазин відмовляється приймати назад товар чи обмінювати його на інший – Ви можете написати скаргу до Управління захисту прав споживачів на адресу: 36011, Полтава, вул. Пушкіна, 16 або зателефонувати за номером в Полтаві: (0532) 56-56-34.


Також ви маєте право іти з заявою та документами до суду. Закон про захист прав споживачів наголошує: «Споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов'язані з порушенням їх прав».


Він же й вирішуватиме розмір моральної компенсації. Відмова споживачу в реалізації його прав загрожує магазинам компенсацією – у десятикратному розмірі від вартості продукції, виходячи з цін, що діяли на час придбання цієї продукції, але не менше п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - що зараз не менше 80 гривень.

0
Автор: Марія Землянська, бюро журналістських розслідувань «Свідомо»
Теги:

Комментарии: 6

2 154
15 ноября 2012 13:19

Якщо магазин проти
- Управління захисту - це акула без зубів - ляка, а вкусить не може. Для зразка: Comfy поміняла власника, і тепер за товар, який продала до зміни власника, гарантійно не відповідає. Зі скаргою я звертався в Полтаву, у відповідь я отримав листа що Управління звернулось письмово до Комфі, а ті їм відповіли що вони не відповідають за минулого власника, і тому щоб мені обміняти товар чи повернути гроші шукайте попереднього власника (вітра в полі) і з нього вимагайте. Заради 400 грн я на поштові витрати і телефон витрачу більше

0
0
15 ноября 2012 19:11

я вот недавно тоже столкнулся с проблемои возврата денег.не понравился телефон.продавец берет его и сразу начинает впаривать другои..слушал минут 5 потом захотелось послать..окуратно его перебил и сказал:-давай назад деньги.все вернули .только пришлось стопку бумаг заполнять.причем стоя(((и не очеь удобно.сиуация произошла в "фокстроте" что на киевской

0
0
19 ноября 2012 21:48

"Comfy поміняла власника, і тепер за товар, який продала до зміни власника, гарантійно не відповідає".
ПО закону, новый влделец покупает магазин со всеми его предыдущими законными долгами/обязаностями перед покупателями.
Ах да, забыла! Законов то и нет!

0
0
2 декабря 2012 16:57

без проблем в комфи недавно вернул шнурок к компу, лишь подписав одну бумажку, хотя к слову года 3 тому сревис их удивил, точнее инека с московской, куда комфя перенаправляет свою гарантию, 3жды упорно ремонтировали холодильник, в результате додумались подключить другой сервис, который сделал все сразу. так же через сутки возвращал в канзас пуховик - опять же, без бурлений, проверили, вернули стоимость, в моторе летом вернул шорты, после того как стали расползаться у заднего кармана, попросили только пару дней подождать и отдали деньги. так что не все так страшно как кажется

0
1 145
2 декабря 2012 22:15

Возвращал сапоги женские через сутки - жене подарок хотел сделать оказались малы, деньги вернули без вопросов магазин обуви на Кразе бывший магазин Чайка

0
498
18 февраля 2013 10:15

ПО закону, новый влделец покупает магазин со всеми его предыдущими законными долгами/обязаностями перед покупателями. Ах да, забыла! Законов то и нет!

Если такое позволяет проделывать Комфи - то нечего там покупать!

0
Комментировать статью могут только зарегистрированные пользователи.
Пожалуйста, ВОЙДИТЕ или ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕСЬ.
Ознакомьтесь с правилами комментирования.

Информация

Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.

Читайте также:



Вверх